Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X/S: ostopaikat ja hintatiedot

Tarkoittivat varmaan että osan ennakkotilaajien konsolit on tulossa niihin myymälöihin nuodettavissa, mutta hyllyihin myyntiin niitä ei ole tulossa, lähteenä power nettikauppa, gigantti, prisma ja sitten tuo oma kaveri joka on powerin varastopäällikkö.

Kyllä tämä tyttönen oli sitä mieltä että tulee siis hyllyyn myytäväksi johonkin kivijalkaan.. toki sisäinen viestintä ei nykypäivänä ole parasta mahdollista missään firmassa.. koskaan. :D
 
joo aloin miettimään tuossa sitäkin vaihtoehtoa, että jos eivät saa vain ilmoittaa tämän korona tilanteen takia että laitetta on tulossa myös hyllyihin, ettei tule kauhea ryysis, mutta toisaalta taas puskaradiossa ku asia leviää niin ei tuo hirveästi auta. itse tosiaan sain 3 eri paikasta tuon tiedon ettei tulisi sinne hyllylle. Mutta joo tässä vaiheessa ei kannata luottaa mihkään tiedotusväliseen kun sen verran ristiriitaista tietoa tulee. Että suosittelen itsekkin käymään tsekkaamassa ihan omasta lähi gigantista tai jostain muualta. Kysyn vielä kyllä kaverin työpäivän päätteeksi tuliko powerin kuormassa laitteita mutta sekin voi olla että ei vaan saa yksinkertaisesti kertoa.
 
Gigantin chatista vastaus kyselyihin on...
"Tarkistin tilauksen ja se on tulossa julkaisupäiväksi eli 10.11."
"Joo tulee kyllä tekstiviesti. Myymälä lähettää sen manuaalisesti eli ei ole mikään automaattiviesti, joten saat ajankohtaisen tiedon, että tuote on noudettavissa suoraan myymälän henkilökunnalta"
"Tuotetta on siis tilattu myös myymälään ja ennakkotilaajille varattu ne erikseen (eli ei voi mennä kenenkään muun käsiin). En tästä nää tarkempia Tammiston saldotietoja, mutta se on vahvistettu valmistajalta, että tulee huomenna myymälöihin ennakkotilaajille kyllä"


Tuote ennakkotilattu Tammiston Gigantista (Vantaa), haen myymälästä ja tilausvahvistusmaili saapui minulle ennakkotilauspäivänä klo 10:01.
 
Matkahuollon viestiä ootellessa. Ei pitäis olla hätää jos joku täällä sano saavansa koneen gigantista 13.11 vaikka tilas päivän myöhässä ja itse 22.9 10.03 TAI sitten ei mee nallekarkit tasan :D
 
Gigantin chatista vastaus kyselyihin on...
"Tarkistin tilauksen ja se on tulossa julkaisupäiväksi eli 10.11."
"Joo tulee kyllä tekstiviesti. Myymälä lähettää sen manuaalisesti eli ei ole mikään automaattiviesti, joten saat ajankohtaisen tiedon, että tuote on noudettavissa suoraan myymälän henkilökunnalta"
"Tuotetta on siis tilattu myös myymälään ja ennakkotilaajille varattu ne erikseen (eli ei voi mennä kenenkään muun käsiin). En tästä nää tarkempia Tammiston saldotietoja, mutta se on vahvistettu valmistajalta, että tulee huomenna myymälöihin ennakkotilaajille kyllä"


Tuote ennakkotilattu Tammiston Gigantista (Vantaa), haen myymälästä ja tilausvahvistusmaili saapui minulle ennakkotilauspäivänä klo 10:01.
Tämä oli huojentava tieto. Ei muuta kuin tekstiviestiä odotellessa.
 
Gigantin chatissa muka jonoa ollu koko aamun. Ovat tainneet taktisesti pistää vain kiinni ja heittää tuon jonotekstin huijaamaan.
 
Microsoftilta tilanneet, mikä on teidän tilauksenne status? Itellä on ainoastaan "Tilattu ennakkoon, arvioitu toimitus 10.marraskuuta". Mitään muuta infoa en ole saanut, rahat ovat edelleen katevarauksessa PayPalin kautta...
 
Microsoftilta tilanneet, mikä on teidän tilauksenne status? Itellä on ainoastaan "Tilattu ennakkoon, arvioitu toimitus 10.marraskuuta". Mitään muuta infoa en ole saanut, rahat ovat edelleen katevarauksessa PayPalin kautta...
Lauantaina illasta tuli meili ja upsin seurantanumero, seurannassa tosin edelleen näyttää että ei ole vielä kuljetuksessa ja rahatkin on vielä edelleen katevarauksessa. Toivon vaan ettei paypal ole jotenkin sotkenut tota, tyyliin eivät pystykkään veloittamaan tms.
 
Saas nähdä onko paikallisessa gigantissa huomenna aamulla boksin (turhaan) etsijöitä, kun menen assassin's creed valhallaa noutamaan. Laittais boksin peräkonttiin ja 1000€ hintalappu päälle. No vitsi vitsi, on tuo boksi mulle arvokkaampi. :p
 
Microsoftilta tilanneet, mikä on teidän tilauksenne status? Itellä on ainoastaan "Tilattu ennakkoon, arvioitu toimitus 10.marraskuuta". Mitään muuta infoa en ole saanut, rahat ovat edelleen katevarauksessa PayPalin kautta...

Lauantaina tuli sähköpostia että tilaus on lähetetty ja mikkiksen sivuilta näkyy tuo UPS:in lähetyskoodi myös.
 
Also, pakko todeta upsiin liittyen että luojan kiitos on nykysin mahdollista määrittää paketti menemään suoraan lähimpään noutopisteeseen. Ei tarvitse pelata piilohippaa kuskien kanssa :'D
 
Heh, ottakaaa nyt huomioon, että "pääsääntöisesti" noita Chatteja hoitaa joku kolmas osapuoli. Ja niissä varmaan henkilökonta on sitten enemmän tai vähemmän ammattitaitoista/asioista tietäviä. Vaihtuvuuttakin varmaan esiintyy rajusti, niin eivät kerkeä edes oppia asioita, jne. Niin varmaan saatte vähän erilaisen vastauksen joka chatti kerralla, jos kokeilette. Riipuen, kuka siellä vastaa kulloinkin. Tosin nyt Power on päässyt yhteisymmärrykseen, että myöhästynyt.

Jos löytyy tunnukset Gigantille ja Powerille, niin itse olen kyllä kummastakin nähnyt tilauksen tiedot netissä, milloin paketti on lähetetty. Eikä minulla ainakaan tila ole siellä muuttunut, ennen kuin tavara on lähtenyt.

Malttia, ei maailma kaadu vaikka menisi loppuviikkoon konsolin saanti. Minä odotan Joulun hengessä 24.12 asti, ennen kuin pääsen käsiksi. Muutamien päivien myöhästyminen on pientä melkein kahden kk odotuksen tuskassa ;)
 
Tämä oli huojentava tieto. Ei muuta kuin tekstiviestiä odotellessa.
Luulisin että tuota tekstiviestiäkään ei tarvitse odotella jos tuote on itselle korvamerkitty. Voinee kyllä teettää hieman lisähommaa henkilökunnalle hakiessa.
Tämä siis jos tuotteet on ylipäätänsä saapuneet paikalle.
 
Ylös Bottom