Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X/S: ostopaikat ja hintatiedot

Lähinnä tässä epätietoisuudessa ketuttaa se, että olen ottanut pari vapaapäivää tähän keskelle viikkoa. Ylimääräinen loma on toki aina tervetullutta, mutta olisihan se vielä mukavampaa uuden konsolin kanssa. :)

Nyt pitää siis vain odotella Itiksen Gigantin viestiä. Siellä on toiminut aikaisemmin homma hyvin. Xbox On X:n Project Scorpio -version kävin sieltä hakemassa ennakkovarattuna heti aamulla. Asiakasnumerolla 1 menin tiskille ja kiitin. Naureskeltiin kun jälkeeni tuli numerolla 2 toinen herra samalla asialla.
Joo, itsekin otin loppuviikon lomaa, joten pettymys on sitäkin isompi, jos ei saa konsolia heti huomenna.
 
Itselle tuli kanssa tänään s-posti powerilta. Power kusee nyt urakalla...
 

Liitetiedostot

  • Screenshot_20201109_102114_com.google.android.gm.jpg
    Screenshot_20201109_102114_com.google.android.gm.jpg
    394,5 KB · Lukukerrat: 105
Juuri puhuin puhelimessa Gigantin asiakaspalvelun kanssa ja kertoi, ettei esim. Vantaan Tammiston tai Espoon Lommilan Gigantteihin ole tulossa yhtään kappaletta hyllyyn. Samalla kyselin 22.9 klo 10.26 ennakkoon tilaamani xboxin kohtaloa... se kun edelleen on tilassa "tilaus vastaanotettu".
Sain ympäripyöreitä vastauksia... lähetetään kun varastolle saadaan lisää tuotetta, kuului asiakaspalvelu neidin vastaus.
Pyysin tarkentamaan vastausta ja muistutin, että 22.9 ennakkoon tilanneet pitäisi saada omansa ekasta satsista. Lupasi selvittää asiaa ja soittaa uudelleen.
5 minuutin päästä samainen asiakaspalveluhenkilö soitti ja kertoi, että huomenna pitäisi ennakkoon tilanneiden tuotteet lähteä keskusvarastolta kohti uusia omistajia. Saanko omani, se jäi epäselväksi, koska tilaus oli tehty "VASTA" 26 minuuttia yli klo 10. Ilmoittavat jos tulee muutos viivästyksestä o_O
Että tämmöstä!!
 
Huh huh! Kun lukee tätä ketjua, olen onnellinen päätöksestäni odottaa ensi vuoden alkuun sen uuden Xboxin kanssa. :D
Tuntuu että uuteen konsoliin on ladattu niin paljon odotuksia ettei muulla ole enää merkitystä. Itse myös odottelen ihan rauhassa, vaikka ps4 on jo myyty, enkä muita konsoleita omista.
 
No jos ne huomenna lähtee niin loppuviikosta perillä toivottavasti, vähän nyt kusivat homman mutta eipä tässä nyt älyttömästi olisi aikaa edes pelata ennen vkl.
 
Juuri puhuin puhelimessa Gigantin asiakaspalvelun kanssa ja kertoi, ettei esim. Vantaan Tammiston tai Espoon Lommilan Gigantteihin ole tulossa yhtään kappaletta hyllyyn. Samalla kyselin 22.9 klo 10.26 ennakkoon tilaamani xboxin kohtaloa... se kun edelleen on tilassa "tilaus vastaanotettu".
Sain ympäripyöreitä vastauksia... lähetetään kun varastolle saadaan lisää tuotetta, kuului asiakaspalvelu neidin vastaus.
Pyysin tarkentamaan vastausta ja muistutin, että 22.9 ennakkoon tilanneet pitäisi saada omansa ekasta satsista. Lupasi selvittää asiaa ja soittaa uudelleen.
5 minuutin päästä samainen asiakaspalveluhenkilö soitti ja kertoi, että huomenna pitäisi ennakkoon tilanneiden tuotteet lähteä keskusvarastolta kohti uusia omistajia. Saanko omani, se jäi epäselväksi, koska tilaus oli tehty "VASTA" 26 minuuttia yli klo 10. Ilmoittavat jos tulee muutos viivästyksestä o_O
Että tämmöstä!!
Eli ennakkoon tilanneiden konsolit eivät siis kerkeä postin tai matkahuollon mukana huomiseksi, jos ne silloin vasta lähtevät matkaan ruotsista. Itse täällä lähtötelineissä odottelen postin viestiä noutaa oma boksi pakettiautomaatista.
 
Juuri puhuin puhelimessa Gigantin asiakaspalvelun kanssa ja kertoi, ettei esim. Vantaan Tammiston tai Espoon Lommilan Gigantteihin ole tulossa yhtään kappaletta hyllyyn. Samalla kyselin 22.9 klo 10.26 ennakkoon tilaamani xboxin kohtaloa... se kun edelleen on tilassa "tilaus vastaanotettu".
Sain ympäripyöreitä vastauksia... lähetetään kun varastolle saadaan lisää tuotetta, kuului asiakaspalvelu neidin vastaus.
Pyysin tarkentamaan vastausta ja muistutin, että 22.9 ennakkoon tilanneet pitäisi saada omansa ekasta satsista. Lupasi selvittää asiaa ja soittaa uudelleen.
5 minuutin päästä

Itse ainakin suosittelen menemään sinne giganttiin itse tarkistamaan mikä se tilanne on. Nämä asiakaspalvelut tuntuu olevan yhtä tyhjän kanssa ku toinen sanoo toista ja toinen toista. Gigantin 8 sentin per minuutti asiakaspalvelu kiittää.
 
Viimeksi muokattu:
Eli ennakkoon tilanneiden konsolit eivät siis kerkeä postin tai matkahuollon mukana huomiseksi, jos ne silloin vasta lähtevät matkaan ruotsista.
Näin on. Alkavat postittamaan vasta huomenna ja tilausjärjestyksessä. V*TTU mitä touhua! Jos olisivat olleet fiksuja ja tehneet kuten Cdoni, jengi olisi saanut konsolinsa tiistaina tai keskiviikkona:mad:
 
Itse tilasin 22.10. klo 10:15 Gigantista ja asiakaspalvelun mukaan ei ole vielä lähtenyt Ruotsista liikkeelle.. Sanoi, että on tuhansia tilauksia käsiteltävänä ja keskusvarastolla kiire. Kuulemma tänään tai huomenna pitäisi kuitenkin seurantatunnus tulla kun ensimmäisten joukossa oli tilaus tehty.
 
Eli tilaa gigantista myymälänoutona älä postin/matkahuollon kautta. Tämähän se tarinan opetus on.
 
Gigantista ajoissa tilanneet sentään saavat sen Xboxin jouluksi, muilla voi olla vaikeampaa. En nyt tajua oikein, miksi se pitäisi saada juuri julkaisupäiväksi, kun se on keskellä viikkoa kuitenkin.
 
Ylös Bottom