Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X/S: ostopaikat ja hintatiedot

Gigantista ajoissa tilanneet sentään saavat sen Xboxin jouluksi, muilla voi olla vaikeampaa. En nyt tajua oikein, miksi se pitäisi saada juuri julkaisupäiväksi, kun se on keskellä viikkoa kuitenkin.
Totta tämäkin. Tosin Gigantin ei tarvitsisi puolen sivun kokoisilla bannereilla mainostaa, että toimitetaan julkaisuksi, jos siihen ei kuitenkaan ole resursseja edes ensimmäisten tilausten kohdalla.
 
Ei kannata tehdä näistä toimitusajoista sen suurempia johtopäätöksiä tulevien tilausten suhteen. Xbox One X -konsoli tuli Gigantista itselleni Postin automaattiin toimitettuna päivää vai oliko jopa paria ennen. Tällä kertaa ilmeisesti olisi kannattanut suosia CDON:ia, mutta ensi kerralla voi hyvinkin olla toisinpäin. Itsellänikin olisi ollut parin päivän vapaat sopivasti huomisesta alkaen, mutta ei voi mitään. Lähinnä tuo tilausten tilanteesta tiedottamisen ontuminen pännii itseäni Gigantin toiminnan osalta tällä kertaa.
 
Onhan se hemmetin ikävää toi gigantin toiminta. Olen ihan tyytyväinen että en tilannut niiltä mitään kyllä, oli meinaan hyvinkin lähellä. Sitten muistin niiden huonon asiakaspalvelun ja kaikki muut negatiiviset kokemukset kyseisestä firmasta menneisyydessä.
 
Totta tämäkin. Tosin Gigantin ei tarvitsisi puolen sivun kokoisilla bannereilla mainostaa, että toimitetaan julkaisuksi, jos siihen ei kuitenkaan ole resursseja edes ensimmäisten tilausten kohdalla.
Joo, kyllä tämä Gigantin sekoilu huvittaa taas, vaikka osasin sen itse ennakoida etukäteen ja tein silti tilauksen Gigantin kautta. Voin kuvitella sitä hikistä fiilistä Gigantin aspassa tällä hetkellä, kun vihaiset nörtit soittelevat vaatien konsolia salamana toimitetuksi, mieluiten päivää ennen julkaisua :D
 
Joo, ei voi ymmärtää että suomen puljusta tilatessa ei saa julkaisuksi mutta ruotsista saa. Ens kerralla tilaan vaikka Nigeriasta jos aiemmin saa kuin suomesta. Oma tilaus kumminkin tehty 10:02.
 
On se taivaan lykky että gigantti JO julkasupäivänä raaskii lähettää koneita jostain ruotsista kun ovat eka viikon hautonu niitä siellä varastolla :rolleyes:
 
Me ei oikeasti tiedetä, onko ne konsolit Ruotsissa, Suomessa vai Nigeriassa. Sitten se selviää, kun laite saapuu noudettavaksi / kotiovelle, että missä oma konsoli tarkalleen ottaen sijaitsee. Joskus voi pidättäytyä liiallisista johtopäätöksistä, kun ei ole kunnollisia todisteita.
 
Eiköhän ne ensimmäisten minuuttien aikana ennakkotilanneet sen laitteensa tämän viikon aikana kaikki saa :) Logistiikka on kuitenkin aina ihmiskäsistä riippuvaista, joten sen takia eroavaisuuksia voi tulla ja varmaan tuleekin, mutta eiköhän se laite sieltä muutaman seuraavan päivän aikana niille saavu, joille se on julkaisuerästä luvattu.
 
Eiköhän ne ensimmäisten minuuttien aikana ennakkotilanneet sen laitteensa tämän viikon aikana kaikki saa :) Logistiikka on kuitenkin aina ihmiskäsistä riippuvaista, joten sen takia eroavaisuuksia voi tulla ja varmaan tuleekin, mutta eiköhän se laite sieltä muutaman seuraavan päivän aikana niille saavu, joille se on julkaisuerästä luvattu.
Ongelmanahan tuossa on että Gigantti luvannut ne julkaisupäiväksi. Ja antavat ympäripyöreitä vastauksia.
 
Onneksi nuo xbox paketit on paketoitu vielä toisen paketin sisään. Eihän sitä tiedä vaikka automaattiin toimittava kusti on jäänyt ilman omaa boksia ja voisi nähdä tilaisuutensa tulleen. :D
 
No keltä pitäisi kysyä
Siinähän se vitsi piileekin Gigantin suhteen, ettei asiakas todennäköisesti ikinä pääse kysymään mitään sellaiselta henkilöltä joka tietäisi jotain asioista. Palomuurina on se ulkoistettu aspa ja myymälöiden Jonnet, joilla ei ole yleensä mitään käsitystä mistään.
 
Ai niin, onhan siellä vielä se Gigantin robotti :D Kävin sitä moikkaamassa juuri:

"14:46
moikka robotti, onko kiireistä tänään?

14:46
En oikein ymmärrä. Pieni hetki, etsin tietokannastani mihin tämä voisi liittyä.

14:46
Nyt meni valitettavasti liian vaikeaksi minulle. Tarkistan, ovatko ihmiskollegani paikalla.

Jonossa on tällä hetkellä niin monta ihmistä, että siihen liittyminen on hetkellisesti suljettu. Voit yrittää myöhemmin uudelleen, tai kysyä nyt minulta. Muista, että ymmärrän parhaiten lyhyitä lauseita."
 
Siinähän se vitsi piileekin Gigantin suhteen, ettei asiakas todennäköisesti ikinä pääse kysymään mitään sellaiselta henkilöltä joka tietäisi jotain asioista. Palomuurina on se ulkoistettu aspa ja myymälöiden Jonnet, joilla ei ole yleensä mitään käsitystä mistään.
Vähän aiheen vierestä, mutta on kyllä erittäin ikävää välillä huomata tämä ihmisten asennoituminen myyjiin, jotka monesti ovat puun ja kuoren välissä. Itsekkin noita hommia reilusti tehneenä ei ole kovin kunnioittavan oloista kun puhutaan "jonneista jotka ei yleensä tiedä mistään mitään". Ymmärrän että kritiikkisi kohdistui Gigantti yritykseen, mutta oli pakko vähän ulista kun ketuttaa suoraan sanoen joidenki ihmisten ylimielinen asenne myyjiä kohtaan.

Aiheeseen liittyen itse sain myös tekstiviestin että foorumista huomenna noudettavissa.
 
Viimeksi muokattu:
Kannattaa tosiaan unohtaa ne mitä mikäkin asiakaspalvelu sanoi ja mennä itse tarkistamaan se oman lähi Gigantin tilanne huomen aamuna. (vittumaista näin korona aikana. Siellä varmaan gigantin asiakaspalvelu heittää kolikkoa "että mitä sanotaan tällä kertaa"
 
Ylös Bottom