Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Voit toki kokeilla vielä kirjallisen reklamaation tekemistä asiakaspalvelu@gigantti.fi ,jos jotain sitä kautta hyvittäisivät.Täysin samaa mieltä. Kaiken lisäksi ei noita edes kaikille jaella. Itse jäin ilman vaikka kyselinkin chatin kautta, että mikä on tilauksen tilanne. Aspa vain vastasi, että lähetetty viime yönä ja kun kyselin lisätietoja niin tuli vain "en tiedä" vastausta.
Onko kenelläkään Gigantin matkahuolto/Posti tilaajalla muuttunut paketin status mitenkään viime yön jälkeen? Pessimisti ei pety ja arvaan, että kohta sieltä tarjotaan joulukuun toimitusta.
Onneksi en PS5:kaan tilannut gigantista tai powerista.Vietetään hiljainen hetki PS-pelaajien puolesta, kun he saavat kokea tämän, ehkä jopa pahempana...
Voit toki kokeilla vielä kirjallisen reklamaation tekemistä asiakaspalvelu@gigantti.fi ,jos jotain sitä kautta hyvittäisivät.
Seurannan mukaan paketti ei vieläkään ole postin kuljetettavana. Huikeaa, että aspa kuitenkin uskoi paketin olevan huomenna perillä.
Juu, ajattelin huomenna sähköpostin kirjoitella. Ainakin jos paketti ei osoita elonmerkkejä.Voit toki kokeilla vielä kirjallisen reklamaation tekemistä asiakaspalvelu@gigantti.fi ,jos jotain sitä kautta hyvittäisivät.
Seurannan mukaan paketti ei vieläkään ole postin kuljetettavana. Huikeaa, että aspa kuitenkin uskoi paketin olevan huomenna perillä.
Ykkössarjalaisen Bemari M-Sporttina ja XBox, elämänpalaset kohdillaanJa vielä pakollinen kuva auton etupenkiltä, vyöt toki laitettiin ottohetken jälkeen.
Näytä liitetiedosto 4689
Joo täysin mahdollista ja jopa todennäköistä. Kukapa sitä postin liikkeitä pystyisi ennakoimaan. Nyt siis uutta reklamaatiota huomenna jos ei konsolia näyEi se välttämättä näin usko, saapahan vaan kyselijän hiljaiseksi kun vakuuttelee että huomenna tulee.
Joo täysin mahdollista ja jopa todennäköistä. Kukapa sitä postin liikkeitä pystyisi ennakoimaan. Nyt siis uutta reklamaatiota huomenna jos ei konsolia näy
Ei vaiskaan..
Sopii minulle! Silloin saa mennä toimitus vaikka ensi vuodelle..Saisivat hyvittää 50€ jokaiselta myöhästyneeltä päivältä.
Juu ja voisi vaihtaa päivätyökseen Gigantin toimituksen odottelun.Sopii minulle! Silloin saa mennä toimitus vaikka ensi vuodelle..
Chatbot antoi vai saitko sieltä jotenkin ihmisen linjoilleTäälläkin gigantti/matkahuolto kombinaatiolla odotellaan vielä lähetystä kuurirille. Kävin myös chatbotissa itkemässä ja 50€ lahjakortti irtosi pidemmittä puheitta
Siitä, että otin itse rauhallisesti yhteyttä enkä saanut mitään hyvitystä. Laitoin kyllä reklamaatiota perään. Jotenkin on vain perseestä, että osa saa, osa ei ja osa saa räyhäämällä ja osa keskustelemalla rauhallisesti. Ei ole mitään logiikkaa. Jos siis haluaisin saada sen 50 eukkaa kannattaisiko minun näiden kokemusten perusteella (a) räyhätä seuraavalla kerralla, jos asia ei etene vai (b) ottaa taas rauhallisesti yhteyttä ja toivoa, että arpoutuu parempi responssi?Mistäköhän nyt tuollaisen sait päähäsi. Ei sinne tietenkään mitään räyhätä tarvi, en suosittele tässä rekkulassa kuten en missään muussakaan ja yleensäkään elämässä räyhäämään. Ihan helposti keskustelemalla asia hoituu, siellä on ihan selvästi annettu ohjeet tyynnytellä pettyneitä Xbox sotureita lahjakortilla. Itsellä oli aika lyhyt keskustelu siinä mielessä, että kysyin vaan rauhallisesti että olisiko kannattanut lähettää se boksi silloin kun viimeksi soitin viime viikon PE. Ja, että miten niitä voi Forumiin riittää sata jos minun kappale on jossain Norjassa ja oli tilattu 5 minuuttia myynnin aloittamisen jälkeen...ei edes tarvinnut edetä niin pitkälle, että olisin viitannut Iltapäivälehden juttuun kun homma oli jo selvä.
Vietetään hiljainen hetki PS-pelaajien puolesta, kun he saavat kokea tämän, ehkä jopa pahempana...
Siitä, että otin itse rauhallisesti yhteyttä enkä saanut mitään hyvitystä. Laitoin kyllä reklamaatiota perään. Jotenkin on vain perseestä, että osa saa, osa ei ja osa saa räyhäämällä ja osa keskustelemalla rauhallisesti. Ei ole mitään logiikkaa. Jos siis haluaisin saada sen 50 eukkaa kannattaisiko minun näiden kokemusten perusteella (a) räyhätä seuraavalla kerralla, jos asia ei etene vai (b) ottaa taas rauhallisesti yhteyttä ja toivoa, että arpoutuu parempi responssi?
Chatbot antoi vai saitko sieltä jotenkin ihmisen linjoille
Lahen Gigantista soitti pari tuntia sitten ja siellä päässä oli jonkin sortin kämmi käynyt. Sen jälkeen rupes pelittää, kun olivat vahingon korjanneet.Joop ei ole all accessia täälläkään.