Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X/S: ostopaikat ja hintatiedot

Täysin samaa mieltä. Kaiken lisäksi ei noita edes kaikille jaella. Itse jäin ilman vaikka kyselinkin chatin kautta, että mikä on tilauksen tilanne. Aspa vain vastasi, että lähetetty viime yönä ja kun kyselin lisätietoja niin tuli vain "en tiedä" vastausta.

Onko kenelläkään Gigantin matkahuolto/Posti tilaajalla muuttunut paketin status mitenkään viime yön jälkeen? Pessimisti ei pety ja arvaan, että kohta sieltä tarjotaan joulukuun toimitusta.
Voit toki kokeilla vielä kirjallisen reklamaation tekemistä asiakaspalvelu@gigantti.fi ,jos jotain sitä kautta hyvittäisivät.

Seurannan mukaan paketti ei vieläkään ole postin kuljetettavana. Huikeaa, että aspa kuitenkin uskoi paketin olevan huomenna perillä.
 
Ei se välttämättä näin usko, saapahan vaan kyselijän hiljaiseksi kun vakuuttelee että huomenna tulee.
Joo täysin mahdollista ja jopa todennäköistä. Kukapa sitä postin liikkeitä pystyisi ennakoimaan. Nyt siis uutta reklamaatiota huomenna jos ei konsolia näy ;)

Ei vaiskaan..
 
Täälläkin gigantti/matkahuolto kombinaatiolla odotellaan vielä lähetystä kuurirille. Kävin myös chatbotissa itkemässä ja 50€ lahjakortti irtosi pidemmittä puheitta
 
Täälläkin gigantti/matkahuolto kombinaatiolla odotellaan vielä lähetystä kuurirille. Kävin myös chatbotissa itkemässä ja 50€ lahjakortti irtosi pidemmittä puheitta
Chatbot antoi vai saitko sieltä jotenkin ihmisen linjoille :D
 
Mistäköhän nyt tuollaisen sait päähäsi. Ei sinne tietenkään mitään räyhätä tarvi, en suosittele tässä rekkulassa kuten en missään muussakaan ja yleensäkään elämässä räyhäämään. Ihan helposti keskustelemalla asia hoituu, siellä on ihan selvästi annettu ohjeet tyynnytellä pettyneitä Xbox sotureita lahjakortilla. Itsellä oli aika lyhyt keskustelu siinä mielessä, että kysyin vaan rauhallisesti että olisiko kannattanut lähettää se boksi silloin kun viimeksi soitin viime viikon PE. Ja, että miten niitä voi Forumiin riittää sata jos minun kappale on jossain Norjassa ja oli tilattu 5 minuuttia myynnin aloittamisen jälkeen...ei edes tarvinnut edetä niin pitkälle, että olisin viitannut Iltapäivälehden juttuun kun homma oli jo selvä.
Siitä, että otin itse rauhallisesti yhteyttä enkä saanut mitään hyvitystä. Laitoin kyllä reklamaatiota perään. Jotenkin on vain perseestä, että osa saa, osa ei ja osa saa räyhäämällä ja osa keskustelemalla rauhallisesti. Ei ole mitään logiikkaa. Jos siis haluaisin saada sen 50 eukkaa kannattaisiko minun näiden kokemusten perusteella (a) räyhätä seuraavalla kerralla, jos asia ei etene vai (b) ottaa taas rauhallisesti yhteyttä ja toivoa, että arpoutuu parempi responssi?
 
Vietetään hiljainen hetki PS-pelaajien puolesta, kun he saavat kokea tämän, ehkä jopa pahempana...

Veikkaan, että toimitukset rullaa paremmin. Syy ihan se, että Xbox tuli Gigantin kautta jakeluun varmaan suurimmalle osalle (CDON ja MS lisäksi) -> Varastohenkilökuntaa ei tätä varten kasvatttu, eivät yksinkertaisesti kerkeä käsittelemään kaikkia tilattuja ajoissa. En tiedä oliko lisäksi MS toimituksissa viivettä + mitä järkeä toimittaa suomen konsolit Norjaan/Ruotsiin.

PS5 kohdalla enemmän jälleenmyyjiä (Gigantti, DNA, Telia, Elisa, Power, Verkkokauppa, Konsolinet, Prisma, Citymarket jne), kuorma tasoittuu. Ja osa varmistaaa (Esim VPD) toimitukset pakkaamalla laitteita ennakkoon, mutta lähettää sitten vasta päivää ennen.

Tämä muutaman liikkeen stratekia ei ollut kiva. Oma Xbox series X ei ole liikahtanutkaan viime yön kirjaantumisen jälkeen :( Alkuperäinen tilaus oli VPD, mutta kun MS teki tälläisen muutaman liikkeen strategian peruutin sen Tammikuussa tulevan konsolin. Ja loppupeleissa tilanne meni tälläiseksi, että kuluttaja on pettynyt.
 
Viimeksi muokattu:
Siitä, että otin itse rauhallisesti yhteyttä enkä saanut mitään hyvitystä. Laitoin kyllä reklamaatiota perään. Jotenkin on vain perseestä, että osa saa, osa ei ja osa saa räyhäämällä ja osa keskustelemalla rauhallisesti. Ei ole mitään logiikkaa. Jos siis haluaisin saada sen 50 eukkaa kannattaisiko minun näiden kokemusten perusteella (a) räyhätä seuraavalla kerralla, jos asia ei etene vai (b) ottaa taas rauhallisesti yhteyttä ja toivoa, että arpoutuu parempi responssi?

No etköhän sinäkin sen hyvityksen saa kun rekkuloit asiallisesti. Kukaan ei varmastikaan ole suoriutunut kovin hyvin olemalla "mulkku" Ihmisiä ne aspassakin ovat ja lähtökohtaisesti räyhääminen ei johda toivottuun lopputulokseen. Tuskin näiltäkään foorumeilta kukaan niin apina olisi ollut, että olisi räyhännyt viattomalle aspalle.

Edit: No soittamista tietenkin suosittelen, asoilla on yleensä tapana hoitua niin paremmin.
 
Chatbot antoi vai saitko sieltä jotenkin ihmisen linjoille :D

Kirjoita siihen "haluan puhua ihmiselle" ja pääset mahdollisesti jonoon --> tsekkasin arvioidun ajan jälkeen välillä web selainta ja joku kaveri tuli sit chattiin. Volyymiä toki on nyt sen verran että Gigantti vois koodata tämän lahjakorttisysteemin suoraan botille :D
 
Ylös Bottom