Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X/S: ostopaikat ja hintatiedot

He / she / is home. Gigantin matkahuolto oli paiskonut laatikkoa, ja toinen sivu oli valmiiksi auki. Katsotaan mitä sisällä.
 

Liitetiedostot

  • IMG_20201112_141637.jpg
    IMG_20201112_141637.jpg
    3,5 MB · Lukukerrat: 71
Uusi konsoli löysi tiensä myös Ouluun. Hiljainen kuin mikä, levyltä nyt Civilization 6 asettumassa ja ei kyllä juuri kuule mitään! Tämä olikin tosi pieni kokoinen. Tähän asti loistavat fiilikset! Ohjaimiin päivittyi, joten tuokin oli uutta minulle.
 

Liitetiedostot

  • image.jpg
    image.jpg
    1,1 MB · Lukukerrat: 22
Uusi konsoli löysi tiensä myös Ouluun. Hiljainen kuin mikä, levyltä nyt Civilization 6 asettumassa ja ei kyllä juuri kuule mitään! Tämä olikin tosi pieni kokoinen. Tähän asti loistavat fiilikset! Ohjaimiin päivittyi, joten tuokin oli uutta minulle.
Täysin samaa mieltä ja sama tilanne. Eli Oulussa on, ja Valhallan ehdin asentaa. Tuntuu aivan eri peliltä kuin eilen illalla Onella tahkoamani versio. Koneesta ei kuulu mitään, eikä laite käy kuumanakaan. Ensituntuma: 5/5.
 
Hei Miika, Uusia Xbox-konsoleita Xbox Series X tai Xbox Series S ei toistaiseksi ole saatavilla.
Konsolien vähäisestä määrästä johtuen Microsoft on rajannut konsolit pelkästään valituille myyntikanavoille Suomessa.
Tilanne odotetaan jatkuvan kevääseen 2021 asti. yst......

Kyselin Citymarketeilta tietoja konsoleista ja tälläinen oli vastaus.
 
Onko kellään julkaisupäivänä Cdonista tilattu boxi liikkunut mihinkään? Pari päivää katellut postin ilmoitusta että paketti ei ole vielä saapunut postille.
 
Hei Miika, Uusia Xbox-konsoleita Xbox Series X tai Xbox Series S ei toistaiseksi ole saatavilla.
Konsolien vähäisestä määrästä johtuen Microsoft on rajannut konsolit pelkästään valituille myyntikanavoille Suomessa.
Tilanne odotetaan jatkuvan kevääseen 2021 asti. yst......

Kyselin Citymarketeilta tietoja konsoleista ja tälläinen oli vastaus.
Cittari ei ole tainnut koskaan myydä xbox?
Onko kellään julkaisupäivänä Cdonista tilattu boxi liikkunut mihinkään? Pari päivää katellut postin ilmoitusta että paketti ei ole vielä saapunut postille.
Joku täällä sai cdon tilatun päivää ennen julkaisua.
 
Tarkoitin niitä tilaajia jotka tilasi julkaisupäivänä kun ilmestyi cdonille, en ennakkoon.

Minulla on sama tilanne. CDON näyttää tilaksi lähetetty, mutta kun tarkemmin katsoo, niin se on edelleen "pakattavana" ja postin koodi näyttää ettei ole saapunut. Lasku kyllä tuli perille.
Lähetin aamulla aspaan kyselyä tilanteesta. katsotaan mitä vastaavat.
 
CDONin varasto ei varmaan sijaitse Suomessa, joten Postin järjestelmässä lähetys näkyy vasta kun se saapuu tänne.
 
Minulla on sama tilanne. CDON näyttää tilaksi lähetetty, mutta kun tarkemmin katsoo, niin se on edelleen "pakattavana" ja postin koodi näyttää ettei ole saapunut. Lasku kyllä tuli perille.
Lähetin aamulla aspaan kyselyä tilanteesta. katsotaan mitä vastaavat.

Itse laitoin kysymyksen tilauksen tilanteesta eilen asiakaspalveluun ja vastauksena tuli aamulla aika odotettu viesti, joka ei selvennä asiaa oikeastaan yhtään:
"Se on lähetetty varastolta 11.11. Koska se ei ole vielä Postin seurannassa, niin se on siis vielä kuljetuksessa Ruotsin puolella. Kun paketti on Suomessa alkaa seuranta päivittyä. Jos paketista ei kuulu mitään 16 päivään lähettämisestä, niin palaathan meille, jotta voimme tehdä reklamaation kadonneesta paketista."
 
Jäitä hattuun. Aina kun olen Cdonista tilannut lähetysseurannalla, menee muutama päivä, ennen kuin seuranta alkaa päivittyä. Cdonin varasto tosiaan sijaitsee Ruotsissa, joten siksi pieni viive seurannan päivitykseen.
 
En ennakkotilannut, mutta eilen paikallisessa gigantissa kysyin tilannetta ja mahdollisuutta tehdä varaus niin sanoivat, että jos teen varauksen niin näyttäisi että tällä viikolla saan konsolin peruutuksien vuoksi. Aika näyttää saanko vai en, mutta yllättävää jos näinkin nopeasti saan näin Matti Myöhäisenä

Saitko muuten konsolin tai onko tulossa ihan lähiaikoina?
 
Ylös Bottom