Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X/S: ostopaikat ja hintatiedot

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SeveriS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    xsx
Nyt tuli muuten pahoittelut ja 50€ koodi Gigantista kun mailia laitoin tiistaina, eli aikamoiset jonot siellä. Jos on kiire niin chatin kautta tai soittaa.
Nyt vihdoin chat jonossa ja sähköpostia oon laittanu kahteen kertaan :D
 
Olin juuri kirjoittamassa vastausta, että yhä odotellaan, kunnes tuli viesti gigantilta että tuote noudettavissa. Lähden katson miltä näyttää.

Eli kivijalassa olevat konsolit ja verkkokauppakonsolit elävät omaa elämäänsä.
 
Gigantin aspasta muuten sellaista tietoa, että 50€ hyvityksiä ei ole maksettu.
"Selvästikin keskusteluforumiin on lisätty virheellistä tietoa."
Tämä siis Gigantin chatin kautta saamani palaute. Kuulemma vain isojen kodinkoneiden usean viikon myöhästymisestä 50€, mikä mielestäni kuulostaa kyllä ihan kohtuulliselta.

Suoraan sanottuna 50€ alennus on aika käsittämätön tällaisessa tapauksessa enkä edes kehtaa kitistä siitä, etten sitä saanut. Sen sijaan se että Gigantin puolelta valehdellaan heiltä tulleessa puhelussa, että laitteen sivuilla (Series S) olisi ollut ilmoitettuna toimituksen olevan joulukuussa(!) ja sen jälkeen seuraavassa soittamassaan puhelussa, että toimitus olisi ollut merkittynä "10.11. alkaen". Ensimmäinen väite ei ole totta koska silloin en tilausta olisi tehnyt, toinen voi ollakin totta mutta siinä tapauksessa asiakkaat ovat saaneet hyvitysten mukaan eriarvoista kohtelua. Tai sitten joko työntekijä tai foorumistit (eikä ainoastaan tämän sivuston) eivät pysy totuudessa.

Tiedoksi, että 2-3 viikkoa kuulemma kestää asiakastilin poistaminen järjestelmästään. Sen saa tehtyä chatin kautta, omilta sivuilta ei onnistunut.
Seuraavaksi OLEDin metsästykseen, yhden ostopaikan ja tämän ketjun osalta puh pah pelistä pois :)
 
Gigantin aspasta muuten sellaista tietoa, että 50€ hyvityksiä ei ole maksettu.
"Selvästikin keskusteluforumiin on lisätty virheellistä tietoa."
Tämä siis Gigantin chatin kautta saamani palaute. Kuulemma vain isojen kodinkoneiden usean viikon myöhästymisestä 50€, mikä mielestäni kuulostaa kyllä ihan kohtuulliselta.

Suoraan sanottuna 50€ alennus on aika käsittämätön tällaisessa tapauksessa enkä edes kehtaa kitistä siitä, etten sitä saanut. Sen sijaan se että Gigantin puolelta valehdellaan heiltä tulleessa puhelussa, että laitteen sivuilla (Series S) olisi ollut ilmoitettuna toimituksen olevan joulukuussa(!) ja sen jälkeen seuraavassa soittamassaan puhelussa, että toimitus olisi ollut merkittynä "10.11. alkaen". Ensimmäinen väite ei ole totta koska silloin en tilausta olisi tehnyt, toinen voi ollakin totta mutta siinä tapauksessa asiakkaat ovat saaneet hyvitysten mukaan eriarvoista kohtelua. Tai sitten joko työntekijä tai foorumistit (eikä ainoastaan tämän sivuston) eivät pysy totuudessa.

Tiedoksi, että 2-3 viikkoa kuulemma kestää asiakastilin poistaminen järjestelmästään. Sen saa tehtyä chatin kautta, omilta sivuilta ei onnistunut.
Seuraavaksi OLEDin metsästykseen, yhden ostopaikan ja tämän ketjun osalta puh pah pelistä pois :)
Öööh? Täällä sitten ilmeisesti kilpaa valehdellaan tuosta 50 euron koodihyvityksestä? Ja näköjään nyt sitten kuulun ilmeisesti kyseiseen valehtelijoitten klubiin, kun itsekin eilen kerroin soittaneeni Gigantin puhelinpalveluun ja saaneeni antamani palautteen pohjalta sieltä 50 euron arvoisen hyvityskoodin.

Tai sitten minä ja muut hyvityksen esiin tuoneet vaan puhumme totta ja Gigantin asiakaspalvelija, jonka kanssa sinä puhuit, puhui mitä sattuu. Ehkä oli sitten hänellä huono päivä tai jotain?
 
Meinasin kyllä pudolta tuolilta kun tuon väitteen kuulin. Eihän se yksittäisen (tässä tapauksessa kahden eri asiakaspalvelijan) syy ole jos tällaiseen tapaukseen ei yhtiöllä ole yhtenäistä linjaa. Aika paksua kuitenkin lähteä väittämään, että keskustelupalstoilla olisi massavalehtelukampanja käynnissä...

Ja tosiaan enemmänkin periaatekysymys tällainen juttu, erikoista että samaan reklamaatioon hyvitys voi olla 0€ (ensimmäinen yhteydenotto), 4,90€ (rahtien osuus chatissa) tai 50€ (lähteenä tämä ja pari muuta palstaa). Noin ammattitaidottoman yrityksen kanssa en tule itse olemaan enää tekemisissä vaikka se näkyisi omassa lompakossa.
 
Tarjosi heti 50e lahjakorttia tänään chatissa sanoi että kyllä ennakkotilaus kuuluu saada ajoissa kun varastoon tulo päiväkin 3.11. Joku kuljetus häikkä gigantin varastolla. Ihmettelen itsekkin että päivän myöhästymisestä saa. Sillä voi hakea vaikka sonic ohjaimen gigantista :)
 
Tein reklamaation Giganttiin julkaisupäivän iltana kun ei ollut mitään hajua missä laite menee. Saapui sitten kuitenkin seuraavana iltana. Sain tänään vastauksen aspasta: "

Hei, Kiitos yhteydenotostanne.
Pahoittelen tästä päivän viivästyksestä. Meillä on ollut logistiikkavirhe, mistä tämä on johtunut.

Huomaan tilauksestasi ja seurannasta, että olette kuitenkin jo noutaneet tuotteen.

Mukavia pelihetkiä!"

Eli ei lahjakorttia ainakaan tänne. Torstaina varasin AC Valhallan Itäkeskuksen myymälään kun oli ainoa pääkaupunkiseudun myymälä jossa sitä oli jäljellä. 1,5h myöhemmin tuli tekstiviesti:

"Arvoisa asiakas.Varaamaanne tuotetta ei valitettavasti löydy myymälästämme saldovirheen vuoksi. Tervetuloa katsomaan myymäläämme korvaavaa tuotetta tilalle. Pahoittelemme aiheutunutta haittaa. Ystävällisin terveisin, Gigantti Itis."

Alkoi kyllä naurattamaan jo toi Gigantin touhu. On logistiikkavirhettä ja saldovirhettä siellä sun täällä o_O
 
Itsekkin olisin yhtä iloisessa tilanteesa jos en olisi unohtanut vaihtaa postin noutopistettä. Piste on sellanen johon ei automaatteja täytetä viikonloppusin, toinen saman etäisyyden päässä oleva putiikki sit ois ollu sellanen jota täytetään myös sunnuntainakin. Noh, eiköhä tässä maanantaihin vielä malta:D

Edit: Tulikin viesti että paketti viety tuohon avoinna olevaan paikkaan, seuranta ei vaan jostain syystä päivittynyt.:)
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom