Gigantin aspasta muuten sellaista tietoa, että 50€ hyvityksiä ei ole maksettu.
"
Selvästikin keskusteluforumiin on lisätty virheellistä tietoa."
Tämä siis Gigantin chatin kautta saamani palaute. Kuulemma vain isojen kodinkoneiden usean viikon myöhästymisestä 50€, mikä mielestäni kuulostaa kyllä ihan kohtuulliselta.
Suoraan sanottuna 50€ alennus on aika käsittämätön tällaisessa tapauksessa enkä edes kehtaa kitistä siitä, etten sitä saanut. Sen sijaan se että Gigantin puolelta valehdellaan heiltä tulleessa puhelussa, että laitteen sivuilla (Series S) olisi ollut ilmoitettuna toimituksen olevan joulukuussa(!) ja sen jälkeen seuraavassa soittamassaan puhelussa, että toimitus olisi ollut merkittynä "10.11. alkaen". Ensimmäinen väite ei ole totta koska silloin en tilausta olisi tehnyt, toinen voi ollakin totta mutta siinä tapauksessa asiakkaat ovat saaneet hyvitysten mukaan eriarvoista kohtelua. Tai sitten joko työntekijä tai foorumistit (eikä ainoastaan tämän sivuston) eivät pysy totuudessa.
Tiedoksi, että 2-3 viikkoa kuulemma kestää asiakastilin poistaminen järjestelmästään. Sen saa tehtyä chatin kautta, omilta sivuilta ei onnistunut.
Seuraavaksi OLEDin metsästykseen, yhden ostopaikan ja tämän ketjun osalta puh pah pelistä pois