Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X/S: ostopaikat ja hintatiedot

Matti-Myöhäisenä tilattu Series X Gigantista 18.11. Onko samoihin aikoihin tilauksen tehneitä, jotka olisivat saaneet Gigantin suunnalta jotain infoa asiasta?
 
Viimeksi muokattu:
Sanattomaksi vetää Gigantin touhu. Just tuli taas viesti että toimitus myöhästyy entisestään.

Eli siis: Tammiston Gigantti, All Access, tilattu 23.9.
Toimitusarviot:
Asiakas noutaa(S2S) : 04.12.20
Asiakas noutaa(S2S) : 10.12.20
Asiakas noutaa(S2S) : 11.12.20
Asiakas noutaa(S2S) : 17.12.20

Paskaaks siinä jos myöhästyy mutta vihaks pistää kun näitä vehkeitä on jo lähetetty minua paljon myöhemmin tilanneille ja sitten vielä julkaisupäivän koronabileet Forumin myymälässä jossa myytiin 99 laitetta hyllystä suoraan ja näille vielä 200€ kuulokkeet kaupan päälle.
Ei kai siinä. Pääasia että vituttaa.
 
Sanattomaksi vetää Gigantin touhu. Just tuli taas viesti että toimitus myöhästyy entisestään.

Eli siis: Tammiston Gigantti, All Access, tilattu 23.9.
Toimitusarviot:
Asiakas noutaa(S2S) : 04.12.20
Asiakas noutaa(S2S) : 10.12.20
Asiakas noutaa(S2S) : 11.12.20
Asiakas noutaa(S2S) : 17.12.20

Paskaaks siinä jos myöhästyy mutta vihaks pistää kun näitä vehkeitä on jo lähetetty minua paljon myöhemmin tilanneille ja sitten vielä julkaisupäivän koronabileet Forumin myymälässä jossa myytiin 99 laitetta hyllystä suoraan ja näille vielä 200€ kuulokkeet kaupan päälle.
Ei kai siinä. Pääasia että vituttaa.
Monta lahjakorttia ne sulle mahtaa antaa :D
 
Itse tilannut ja samalla maksanut series x 23.9klo 11:17
Luvattu sekä varmistettu toimituspäivä 4.12
Ja viestejä perään. Ihan vituttaa, kun nämä piti mennä tilausjärjestyksessä mikä ei näemmä pidä paikkaansa. Tarjosivat 40€ lahjakorttia tästä. Pitikin tästä puljusta ostaa tuo 1000€ telkkari.
 

Liitetiedostot

  • Screenshot_20201210_195752_com.google.android.apps.messaging.jpg
    Screenshot_20201210_195752_com.google.android.apps.messaging.jpg
    530,5 KB · Lukukerrat: 70
21.7 tilattu Series X tuli eilen verkkiksestä. Aiemmin saatu viesti lupaililikin seuraavaa erää viikolle 52 ku en siitä julkkarierästä omaa saanut. Eli tuli vähä ennemmin
 
Verkkokauppa kanssa purkaa ja toimittaa jo tilauksia.. Itselle tuli 23.12 viesti, että keväällä tilattu konsoli on noudettavissa.. Meni sitten siskon perheelle tuo, kun itse sain jo julkkarissa konsolin..
 
Ainakin Joensuun Gigantissa oli pino Xbox Series S-konsolia, eikä ympärillä parveillut ihmisiä kiinnostuneen oloisena.
 
Ylös Bottom