Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X/S: ostopaikat ja hintatiedot

Kello 11:55 tuli vahvistus tekstari. Nähtäväksi jää miten tuuri käy tämän kanssa. Pääasia, että tilaus sisällä ja konsoli tulee sitten, kun tulee. :)
 
Kello 11:55 tuli vahvistus tekstari. Nähtäväksi jää miten tuuri käy tämän kanssa. Pääasia, että tilaus sisällä ja konsoli tulee sitten, kun tulee. :)

Hyvin toimi ainakin Elisan sivut, mahtoiko olla edes paljoa porukkaa linjoilla tilaamassa. Tuskin boksille yhtä suurta hinkua kuin PS5.. Nähtäväksi jää.
 
Itselle tuli vahvistus viesti elisalta 11:58 toivotaan et tulis ekasta erästä itselle konsoli

Elisan omalta foorumilta lainattu:

"näyttäisi nyt että vielä hyvin klo12 jälkeen tehdyt tilaukset ehtivät mukaan ekaan erään eikä tosiaan koko satsi mennyt nopeimmalle kärjelle ketkä saivat tilauksen jo ennen klo 12 sisään."

Täytyypä taputella Series S myyntiin :)
 
Mä tilasin myös tuosta Elisan satsista eilen ja vahvistusviesti tuli heti klo 13.30. Ainakaan silloin ei vielä lukenut tuota "Päivitys 20.1.2021: ensimmäinen erä on loppuunmyyty..." -juttua, joten toivo elää! (Ainakin toistaiseksi)

Sivu tosiaan tuntui toimivan hyvin itsellänikin, joten toivon mukaan laite saapuu lähitulevaisuudessa.
 
Gigantissa todistettavasti varastossa Series X:ää.

Hain juuri omani vihdoin pois. En ollut varannut tai mitään eikä noita voikaan varata vaan vain hakea myymälästä myyjän kautta. Ei ollut siis hyllyillä esillä. Määristä en tiedä. Käykää kokeilemassa onneanne.

Löytyy gigantin 11 myymälästä.

Ohops, olisi pitänyt lukea uusin viesti näköjään. Myöhässä siis olin kun täällä jo asiasta tiedetty hyvän aikaa.
 
Löytyy gigantin 11 myymälästä.

Gigantin toiminta on kyllä huvittavaa, kun meikäläinen odottaa vielä lokakuun alussa tilattua boksia. Saa nähdä milloin löytää perille
 
Gigantin toiminta on kyllä huvittavaa, kun meikäläinen odottaa vielä lokakuun alussa tilattua boksia. Saa nähdä milloin löytää perille
Kannattaa Gigantista kysellä tai sitten tuonne kuluttajasuojaan viestiä, kun pelkkää kusetustahan tuommoinen on.
 
Minulla on sellaisia kokemuksia kuluttaja-asiamiehistä, että yhteydenotolla voi saada kuukausiksi jumiutuneen tilanteen liikkeelle hyvinkin nopeasti. Reklamaatioitakin kannattaa kirjoittaa. Odottelu ei yleensä ole kovin tehokas taktiikka. Esimerkiksi kerran Elisa hukkasi laitteen moneksi kuukaudeksi huoltoon ja mitään ei tapahtunut, ennen kuin otin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, jolloin sain uuden laitteen ja jotain hyvityksiä välittömästi.
 
Minulla on sellaisia kokemuksia kuluttaja-asiamiehistä, että yhteydenotolla voi saada kuukausiksi jumiutuneen tilanteen liikkeelle hyvinkin nopeasti. Reklamaatioitakin kannattaa kirjoittaa. Odottelu ei yleensä ole kovin tehokas taktiikka. Esimerkiksi kerran Elisa hukkasi laitteen moneksi kuukaudeksi huoltoon ja mitään ei tapahtunut, ennen kuin otin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, jolloin sain uuden laitteen ja jotain hyvityksiä välittömästi.

Kävin tammikuun alussa liikkeessä kyselemässä ja eivät osanneet kertoa milloin tulee. Otin tuon xbox all accessin niin en ole vielä onneksi mitään maksanutkaan
 
Gigantin toiminta on kyllä huvittavaa, kun meikäläinen odottaa vielä lokakuun alussa tilattua boksia. Saa nähdä milloin löytää perille

Itse hain eilen omani, kun lähdin aamusta kokeilemaan kepillä jäätä erääseen noista yhdestätoista Gigantista, jossa laitetta sivujen mukaan kerrottiin olevan saatavilla. Ekana asiakkaana tiskillä ja yksi ainoa kappale löytyi. Jäin käsitykseen, että tämä olisi ollut tilattu konsoli, jota ei olisi kukaan koskaan lopulta lunastanut. Kyllä itseänikin ihmetyttää, että tuo konsoli päätyy myyntiin liikkeeseen, eikä sillä pureta jo syksyllä konsolin tilanneiden jonoa. Toki helpompaa näin. No kilpailevasta liikkeestä lähti jonosta nyt yksi ennakkotilaus pois, kun ei mitään kuulunut ;)
 
Mikäli joku ei ole lokakuussa tilaamaansa saanut, niin kyllä soittamalla Gigantiin asia selviää, todella erikoista, mikäli ei soittamalla saa vastausta. Kuulostaa aika uskomattomalta tarinalta, ei pahalla.
 
Mikäli joku ei ole lokakuussa tilaamaansa saanut, niin kyllä soittamalla Gigantiin asia selviää, todella erikoista, mikäli ei soittamalla saa vastausta. Kuulostaa aika uskomattomalta tarinalta, ei pahalla.

Kävin eilen myymälässä ja vastaus oli että ei tiedetä milloin tulee, mutta voit olla yhteydessä myymälään puhelimitse jossa on saatavilla ja maksaa itse postimaksut jos on kiire.

Tänään soitin asiakaspalveluun ja vastaus oli että ei tiedetä milloin saadaan lisää, mutta voidaan olla yhteydessä myymälään jos heillä olisi tietoa.

Eli eipä tuosta paljon ollut hyötyä.
 
Itse kyllä tuossa tilanteessa valittaisin että miten voi olla mahdollista että saavat konsolia myyntiin mutta eivät saa lokakuussa tilanneelle toimitettua. En myöskään suostuisi maksamaan lisää mitään postikuluja kun on vähintä että tuon korvaisivat tuosta odotuksesta ja saisivat sen kautta myös sen konsolin lopulta ostajalle asti.

Itse sain suoraan myymälästä ilman tilaamista siis napattua mistä olen toki iloinen mutta ei se oikein ole että meikäläiset saa laitteen paljon aiemmin tilanneita ennen.

Tosin aika monessa kaupassa nuo saldot on erikseen myymälässä oleville ja netistä tilattaville, joten voivat vedota siihen, elleivät jo ole vedonneetkin.

Outoa silti että konsolia on tullut mutta silti ei saada tilaajille asti vaan menevät myymälöihin, joissa niitä ei edes laiteta esille vaan pitää hoksata ensin verkkokaupan sivuilta tarkistaa saldo, jota ei voi varata tai tilata netistä vaan mennä myymälään kyselemään.

Kai tuon takana sitten jokin "looginen" syy on mutta näin mietittynä kovin hassulta tuntuu.
 
Jos All Access -sopimus on tehty tietyssä liikkeessä, voi ehkä olla, että se menee sen liikkeen saldosta eikä yleisestä Gigantin saldosta. Jos ko. liikkeeseen ei jostain syystä tule bokseja tarpeeksi, ei auta, että muualle tulee. Gigantti ei välttämättä osaa jakaa tuotteita liikkeisiiin niiden tilanteen mukaan.
 
Ylös Bottom