Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X/S: ostopaikat ja hintatiedot

Pitäisiköhän sitä itsekin alkaa selailee sivuja ja jostain ennakkotilata tämä vai uskaltaisiko mennä vaan kivijalkaan julkkarina ja ja..
 
Pitäisiköhän sitä itsekin alkaa selailee sivuja ja jostain ennakkotilata tämä vai uskaltaisiko mennä vaan kivijalkaan julkkarina ja ja..
Kannattaa kokeilla. Gigantti,power tai cdon. Microsoft lisää saatavuutta pikku hiljaa :)
 
Kannattaa kokeilla. Gigantti,power tai cdon. Microsoft lisää saatavuutta pikku hiljaa :)

Näin ajattelin itsekin.. ja katsoa jos laittaisi PS5:nkin ennakkotilaukseen. Viimeksi PS4 kanssa menin Prismaan.. en saanut konsolia mutta parin päivän päästä sinne ilmestyi bundle versio jossa oli pari ohjainta ja killzone peli. Se kerta meni nappiin.. Jotenkin outoa että nämä valmistajat eivät ole tajunneet historiasta sellaista että tekisivät vain julkaisuun mielettömän määrän konsoleita.

Jos julkaisu olisi keväällä, alku kesästä, ei välttämättä tällaista ryntäystä olisi.. Joulun alla on.
 
Ei kukaan ole sattunut saamaan mitään tietoa tai vihiä tuosta Gigantin ensimmäisen erän suuruudesta? Olin itsekkin onnistunut tilaamaan konsolin 10:04, mutta jotenkin semmonen paha fiilis, että joutuu johonkin odotuslistalle.
 

Vielä ehtii jouluksi saada Series X:n! :p Julkaisun jälkeen Gigantti saa seuraavan kerran konsoleita 1.12.
 
Paikallisessa gigantissa ei kuulemma ollut pulaa ainakaan all access versiosta eilen klo 17 hujakoilla.. luulisi menevän yhdestä poolista nuo eli koneita lienee paljon (vaikka kysyntääkin on..)
 
Minulla oli sellainen veikkaus alunperin, että all accessin olisi helpompi saada, koska ne ovat erilaisia, eli menevät eri poolista. Yleensä eri versiot pakataan tehtaalla tietynlaisiksi ja koska all accessissa on erottava ominaisuus, joka oletettavasti näkyy myös pakkauksessa, ne menevät eri kiintiöstä. Lisäksi, jos myydään kuukausimaksullinen palvelu, siihen kuuluvan tuotteen saaminen käyttöön on aika olennainen osa palvelua.
 
Onko Microsoftin sivulta ennakkotilauksen tehneet saaneet laskun sähköpostiinsa? Itellä oli jäänyt jonnekin kummittelemaan vanha sähköpostiosoite, niin nyt pelkään että se on mennyt sinne.
 
Onko Microsoftin sivulta ennakkotilauksen tehneet saaneet laskun sähköpostiinsa? Itellä oli jäänyt jonnekin kummittelemaan vanha sähköpostiosoite, niin nyt pelkään että se on mennyt sinne.
Til.vahvistus. Visa vinkuu sitten kun tavara liikahtaa.
 
Til.vahvistus. Visa vinkuu sitten kun tavara liikahtaa.
Okei, eli en ole saanut edes vahvistusta sähköpostiini, eli se on mennyt sinne vanhaan. Tarkistin että olen muista microsoftin ostoksista saanut nykyiseen osoitteeseen kuitit, mutta tässä tilauksessa se jostain syystä kaivoi vanhan osoitteen esiin.
 
Viimeksi muokattu:
En tiedä mihin ketjuun kuuluu. Mutta mielenkiintoista.





Vihreätä mustalla tai valkoisella pillillä :D


Onhan tämä hupaisaa viihdettä seurata. En ihan jaksa uskoa, että Sega myytäisiin - heillä kun muitakin bisneksiä kuin pelejä.

Joku strateginen allianssi, joka takaa yksinoikeuspelit voisi olla lähempänä totuutta
 
Okei, eli en ole saanut edes vahvistusta sähköpostiini, eli se on mennyt sinne vanhaan. Tarkistin että olen muista microsoftin ostoksista saanut nykyiseen osoitteeseen kuitit, mutta tässä tilauksessa se jostain syystä kaivoi vanhan osoitteen esiin.
Ei se kyllä kaiva mitään. Se käyttää sitä mailii mikä on sun profiiliin liitetty.
Kantsii mennä xbox.com :iin, ja päivittää tietoja.
 
Ei se kyllä kaiva mitään. Se käyttää sitä mailii mikä on sun profiiliin liitetty.
Kantsii mennä xbox.com :iin, ja päivittää tietoja.
No siis mulla on liitettynä Microsoft-tiliin neljä eri sähköpostiosoitetta ja itsellänikin "kaivoi" tilauksen loppuvaiheessa vanhan sähköpostiosoitteen, jota ei ole merkitty ensisijaiseksi Microsoft-tilin osoitteekseni. Osoitetta ei pystynyt enää tuossa vaiheessa muuttamaan, joten erikoinen meininki. Oli siis eri osoite kuin millä olin kirjautunut ostosta tekemään.

Itselleni tuo ei aiheuttanut ongelmaa, koska pääsen käsiksi myös vanhaan sähköpostiin, mihin tilausvahvistus meni. Tilausvahvistuksessa ei ole kuitenkaan muuta tietoa kuin linkki Microsoftin sivuille tilaustietoihin. Sinne päässee myös etsimällä ilman linkkiä.

Edit. Eli tilausvahvistuksen linkki ohjaa tänne: https://account.microsoft.com/billing/orders/
 
Niin, kuka nyt pitää siellä epäkurantteja maileja?
Pitäkää yhtä oikeaa.
 
Ilmeisesti Gigantti on saanut hyvinkin suuren osan Suomeen tulevista Xboxeista, koska sain juuri viestin Verkkokaupasta, jossa minulla oli myös aikaisempi ennakkovaraus:

Valitettavasti näillä näkymin emme saakaan konsolia julkaisupäiväksi, vaan toimitukset tulevat viivästymään. Konsolin hinta varmistuu myös vasta myöhemmin. Ilmoitamme tulevista eristä konsolin tilanneille kun valmistaja vahvistaa toimitukset.
 
Ilmeisesti Gigantti on saanut hyvinkin suuren osan Suomeen tulevista Xboxesita, koska sain juuri viestin Verkkokaupasta, jossa minulla oli myös aikaisempi ennakkovaraus:

Valitettavasti näillä näkymin emme saakaan konsolia julkaisupäiväksi, vaan toimitukset tulevat viivästymään. Konsolin hinta varmistuu myös vasta myöhemmin. Ilmoitamme tulevista eristä konsolin tilanneille kun valmistaja vahvistaa toimitukset.

Sama viesti tuli tännekin, varmaan olin ensimmäisiä Verkkokauppa.comista Xboxin tilanneita ja en muualta ole tilausta laittanut. Pitääpä yrittää saada Gigantista, nyt ilmoittaa ainakin ettei saa tuotetta lisättyä ostoskoriin.
 
Ylös Bottom