Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X/S: ostopaikat ja hintatiedot


Varaa ja nouda joka on harmaana sen alapuolelta..Saatava 25 myymälästä..siitä kun klikkaa niin näkee myymälät..

Tähän vielä semmoinen protip, eli kun valitsee oman myymälän, eikä mene ihan tuotesivulle, niin näkee arvion saldosta.


Eli esimerkiksi Joensuun Gigantti näyttää 5+ laitetta (eli varastossa on 5-10 laitetta), mutta tuotesivulla määrää ei kommentoida mitenkään.
 
Yritin Kouvolan Gigantista ostaa varastossa olevaa Series X:ää. Eivät myyneet ilman All Access-sopparia. Kuulemma Microsoftin kanssa sovittu, etteivät myy pelkkää laitetta. Jäi sitten hyllyyn. Mites sinulla kävi?
Outoa koska minulta pari viikkoa sitten kysy erikseen haluunko mä sen All acces siihen vai en. Kyllähän nyt pitäs myydä ilman totakin.
 
^Noin myyjä sanoi, että nämä uudet saldoilla olivat koneet myydään vain Access-sopparin kanssa. Kävi vielä ”jostakin” kysymässä ja tulos oli, ei myydä ilman.
 
Kuulostaa tosi erikoiselta. Gigantti on tosin minullekin yrittänyt "tuputtaa" useamman kerran kaikenlaista. Viimeksi myyjä yritti kovasti väittää, että eräät kuulokkeet toimisi myös Xboxin kanssa, vaikka väärä tietohan se oli.

Kyllä niitä bokseja pitäis saada ihan rahalla ostettua. Ovatkohan sitten varanneet tietyn määrän vain All Access -tarkoitukseen. Tuli mieleen, mutta todella kummalliselta silti kuulostaa, etteivät kertamaksulla myy ollenkaan.
 
Ovatkohan sitten varanneet tietyn määrän vain All Access -tarkoitukseen. Tuli mieleen, mutta todella kummalliselta silti kuulostaa, etteivät kertamaksulla myy ollenkaan.
Ainakin julkaisussa oli noin, mutta luulisi, että nyt jo voisin myydä ilman sitä jos löytyy varastosta.

No, mutta ei Gigantin toiminta yllätä yhtään ja alkaa aina ahdistamaan, kun sinne sisälle menee, niin myyjien päät kääntyy ovelle päin ja hyökkäävät kimppuun, kuin hyeenat jotka haistavat raadon ja yrittävät myydä kaikkea turhaa (ainakin Kouvolassa) :D
 
Yritin Kouvolan Gigantista ostaa varastossa olevaa Series X:ää. Eivät myyneet ilman All Access-sopparia. Kuulemma Microsoftin kanssa sovittu, etteivät myy pelkkää laitetta. Jäi sitten hyllyyn. Mites sinulla kävi?
Kyllä 2 kaveria hakivat pääkaupunkiseudun Giganteista pelkät Series X konsolit ilman tuota sopparia. Ei kukaan ollut tyrkyttänytkään moista.
 
Yritin Kouvolan Gigantista ostaa varastossa olevaa Series X:ää. Eivät myyneet ilman All Access-sopparia. Kuulemma Microsoftin kanssa sovittu, etteivät myy pelkkää laitetta. Jäi sitten hyllyyn. Mites sinulla kävi?
Yritti kyllä tuputtaa mulle sitä myös mutta en ottanu. Sain kyllä ostettua ihan rahalla konsolin. 2 päivää se kyllä vaan kesti ja sit hajos. Perjantaina pitäs tulla uusi konsoli Ruotsin varastolta.
 
Kyllä 2 kaveria hakivat pääkaupunkiseudun Giganteista pelkät Series X konsolit ilman tuota sopparia. Ei kukaan ollut tyrkyttänytkään moista.
Hakivat konsolin juurikin viime viikonloppuna vai aiemmin?
Yritti kyllä tuputtaa mulle sitä myös mutta en ottanu. Sain kyllä ostettua ihan rahalla konsolin. 2 päivää se kyllä vaan kesti ja sit hajos. Perjantaina pitäs tulla uusi konsoli Ruotsin varastolta.
No, minulle ei Kouvolan G:ssä myyty, Milloin ostit?
 
Suoraan sanottuna ajantaju hukassa että montako viikkoa siitä on kun hain Series X:n Gigantista, ehkä 2-4, mutta ei ollut ongelmaa saada ihan pelkkä konsoli. Jopa itse odotin että saisin vastaukseksi että pitää ottaa All Accessin kanssa ja puntaroin jo mielessäni että otanko vain suoraan sen kanssa vai voisinko saada keploteltua sillä, että on jo Game Pass Ultimatea tilauksessa eikä sitä voi kauheasti kai olla putkeen.

No, ei tarvinnut selvitellä sitä asiaa kun kysymykseen "onko konsolia" sain vastaukseksi että kyllä on varastossa. Sain mukaani noutopisteellä, siis lopulta kun oli ensin yritetty tarjota jotain sähkösopimusta(?), liittymäasioita, lisävakuutuksia ja ties mitä, joista kaikista kieltäytyin. Meinasin ensin ottaa sen vakuutuksen mutta kun ilmeni että sen mukana saatavat Gigantin lahjakortit/-kortti oli 10 euroa suoraan, 40 euroa kun ostin satasella ja 100 euroa kun osti viidellä sadalla (ja näitä tietenkin ensin sanoi vain 150 euron lahjakortiksi), niin laskin ettei kannata minun ostoksillani.

Hirveä määrä ylimääräistä tuputusta Gigantin tyyliin mutta ei kuitenkaan vastustusta pelkän konsolin ostoon. Ääneen pohdin nimenomaan esitettyjä tarjouksia niistä kysellen ja myös vastaillen ettei kannata omalla kulutusmäärälläni jne. Ja liittymäkin sellainen ettei oikein saa parempaa tiskiltä.
 
Ok. Pitänee kysellä Gigantin aspasta, miksi olemme eriarvoisessa asemassa
Kerro miten kävi.

Mullekin on usein yritetty tuputtaa jotain hiton lisämaksukuria päälle, mutta mikään "muuten ei myydä sulle" ehto ole koskaan ollut. Viimeksikin naismyyjä lähinnä vaan lateli ne mulle kun oli vissiin pakko.
 
Kerro miten kävi.

Mullekin on usein yritetty tuputtaa jotain hiton lisämaksukuria päälle, mutta mikään "muuten ei myydä sulle" ehto ole koskaan ollut. Viimeksikin naismyyjä lähinnä vaan lateli ne mulle kun oli vissiin pakko.
Kerron kyllä. Laitoin kyselyä Gigantin suuntaan.
Myyjä saa varmaan paremmat bonarit all accessista.
Jep, kyllä varmasti, mutta tähän asti Gigantin myyjä on myynyt sen halvemmankin laitteen, kun on kieltäytynyt ostamasta sitä paremman katteen laitetta. Nyt ei millään suostunut myymään ilman All Accessia. No, odotellaan mitä aspa vastaa.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä Gigantti myy, kun vaan sanoo, että on myytävä.. Saisko myyjät jotain bonuksia, kun tyrkyttävät noita All Access lisähommeleita.? Yhteen aikaan Samsungin puhelimia myivät lähes väkisin..
 
Ylös Bottom