Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Uusi henkilö, pitää saada viestejä, samaa voi sanoa sinun viestistäsi ja myös minun viestistäni.Indy sanoi:oliko nyt mitään järkee jatkaa tämmöstä 7 kuukautta vanhaa juttuu... alotettiin melkee vuos sitte ja viimenen viesti ennen Jonez 90 viestiä oli 7 kuukautta vanha... arghh... tätä on käsitelty jo tarpeeks
Jaakko007 sanoi:Uusimmat ps2 on kyl äänettömiä jos satuit tietämään!!!
Ja lataus riippuu pelistä enkä ainakaan oo mitään pitempi latausaikoja huomannu.
Dark Master sanoi:pistäppä vierekkäin ps2 GTAvc ja xboxin GTAvc latamaan samanaikaisesti niin saat tavallisen puusilmä olla jos et huomaa latauksissa eroa.
näissä ps2 puolustelioissa kyllä huomaa hyvin että kateus on kansallisrikkaus ainakin suomessa.
Ps.itse omistan molemmat konsolit ja osa peleistä sopii paremmin ps2 (hypipompi pelit, urheilu pelit) ja toiset taas xboxille (fps, autopelit)
mutta totuus on että jos molemmista koneista otettaan kaikki tehot irti tekee xbox sen kauniimmin ja nopeammin
Nisupulla sanoi:Kummallakin omat hyvät ja huonommat puolensa:
Pleikkarilta löytyy enemmän megapelejä sekä ilmainen internet
vs.
Äxboksilta vähemmän megapelejä ja maksullinen internet
Kun pelaa molemmilla voi hyödyt maksimoida. Äxboksilla pian Halo2 ja pleikkarilla Killzone. Jos pitäisi valita kumman ottaisin, katsoisin ensiksi kaveripiirin konekantaa sekä nykyisiä ja tulevia julkaisuja. Nämä yhdessä kyllä antavat selkeän vastauksen.
Niitä löytyy jo nyt ja sama toimii myös toisinpäin.Solid Snake sanoi:Vuoden päästä samaan aikaan PS2:lle löytyy paljon pelejä, joita ei ole XB:llä.
Jatko-osat on pop. Niiltä osataan odottaa ja vaatia, mutta entäpä täysin uudet julkaisut. Niitäkin tulee molemmille. Tulevan vuoden julkaisusta on myös aika hölmöä sanoa mitään, sillä tuskin koko julkaisulistaa löytyy mistään ja toisaalta en usko että kovin moni osaa kyseisistä listoista kaivaa kaikki huippupelit, siis myöskin muut kuin ne jatko-osat joilta ITSE odottaa paljon. Varsinkin kun tähän aikaan vuodesta hypetys keskittyy joulun alla julkaistaviin nimikkeisiin eikä ensivuoden puolella julkaistaviin.Solid Snake sanoi:XB:n hyvästä tarjonnasta huolimatta, en usko että MGS3:n, GT4:n, GTA:SA:n ja vastaavien nimikkeiden voittajaa löytyy. Ehkä yksi tai kaksi, mutta tulevan vuoden julkaisulistojen perusteella PS2 on kovempi kone. XB:tä en tietenkään aio vähätellä, jo Halo 2 on hyvä syy omistaa XB, mutta määrällisesti huippupelejä tulee vähemmän.
Slaisser sanoi:Niitä löytyy jo nyt ja sama toimii myös toisinpäin.
Jatko-osat on pop. Niiltä osataan odottaa ja vaatia, mutta entäpä täysin uudet julkaisut. Niitäkin tulee molemmille. Tulevan vuoden julkaisusta on myös aika hölmöä sanoa mitään, sillä tuskin koko julkaisulistaa löytyy mistään ja toisaalta en usko että kovin moni osaa kyseisistä listoista kaivaa kaikki huippupelit, siis myöskin muut kuin ne jatko-osat joilta ITSE odottaa paljon. Varsinkin kun tähän aikaan vuodesta hypetys keskittyy joulun alla julkaistaviin nimikkeisiin eikä ensivuoden puolella julkaistaviin.
Onko muuten varmaa ettei MGS3 tai GTA:SA tule Xboxille? (vai onko vain yhtä varmaa kuin edellisten osien kanssa? Niidenkään ei pitänyt tulla Xboxille, mutta kuinkas kävi.)
Onko myös varmaa ettei Forza Motorsportista ole vastusta GT4:lle? Käsittääkseni kuitenkin Forzaa on tehty sillä mielellä että se haastaa GT4:n.
Pitäisikö tähän loppuun vielä listata sellaisia Xboxin pelejä joita ei välttämättä tule PS2:lle, joilta odotan paljon, enkä ole pelannut niitä? Odotusten pohjalta on hyvä selitellä, eikö? (Vai oletko pelannut kaikkia kolmea mainitsemaasi peliä?)
Nope, koitin vain sanoa että on aika hölmöä tässä vaiheessa sanoa mille koneelle ensi vuonna tulee parhaat yksinoikeuspelit.Solid Snake sanoi:Noniin, puollustus päälle ja sisäinen fanipoika esille?
Itse en jaksa uskoa että ensi vuonna yksinoikeuspelien ilmestyvien lista on merkittävästi pidempi kuin tänäkään vuonna. Sillä kuitenkin suuret riippumattomat julkaisijat (esim. EA) tuo pelinsä kaikille mahdollisille koneille.Solid Snake sanoi:Tottakai molemmille on paljon pelejä joita ei ole eikä tule toisille koneille, sehän on selvä. Tarkoitin vain, että niiden pelien lista pitenee huomattavasti. GTA:SA ja MGS3:n mahdollisesta tulosta XB:lle en osaa sanoa.
Se että jatko-osilta voi odottaa paljon ei kuitenkaan tarkoita sitä että ne olisivat ainoita huippupelejä. Se ei tarkoita edes sitä että jatko-osa olisi hyvä. Joten on aika hölmöä väittää jonkin koneen tulevien pelien julkaisulistaa paremmaksi vain siksi että siellä on tuttuja nimiä. (pelaajan kannalta siis, julkaisijathan tietävät että hyvän pelin jatko-osa myy jo nimellä)Solid Snake sanoi:Jatko-osat ovat ainoita pelejä joilta on oikeasti lupa odottaa paljon. Etkä itse odota Halo 2:sta enemmän kuin mitään muuta peliä? Uskoisin että suurin osa XB omistajista odottaa, minä mukaan lukien. Forza voi lähteä haastamaan GT:tä, mutta Killzonekin lähtee haastamaan Haloa. Uskotko noista kummankaan oikeasti vetävän vertoja esikuvilleen? Minä en. Pointtini siis oli vain se, että PS2:n tulevat jatko-osat vaikuttavat kiinnostavimmilta kuin XB:n tulevat jatko-osat.
En minä tiedä, mutta en se minä ollut joka näin kirjoitti: "mutta tulevan vuoden julkaisulistojen perusteella PS2 on kovempi kone."Solid Snake sanoi:Tottakai molemmille koneille tulee pelejä jotka yllättävät kaikki, mutta niiltä ei kuitenkaan ole paljoa odotettu, mutta mitä minä osaan niistä kirjoittaa?
Miten tuo muka ei ole väite faktasta?Solid Snake sanoi:Ehkä yksi tai kaksi, mutta tulevan vuoden julkaisulistojen perusteella PS2 on kovempi kone.
Knight sanoi:Miten tuo muka ei ole väite faktasta?
Pakko sanoa, Solid Snake, että puhuit itsesi pussiin. Aika tiuhaan tuntuvat puheet vaihtuvan.
Ja DualShock 2:ssa ei sitten ole liipasimia? puhumattakaan analogisista sellaisista? Neljä kappaletta tuosta omastani laskin, takuuvaihtoon vaan jos noi puuttuu.Knight sanoi:Sen veran vielä, että autopelit ovat kontrolliensa puolelta XB:n padilla paremmin kotonaan, onhan siinä liipasimet. Monta kertaa olen sanonut, ettei esim. XB:n MotoGP:tä voisi tehdä mitenkään yhtä hyvin PS2:lle. Se on täysi mahdottomuus, sillä analogisuutta tarvitaan niin monessa asiassa ja samaan aikaan. XB:lläkin on oikeastaan liian vähän analogisia liipasimia, mutta parempaan ei käsittääkseni pystytä, kun toinen tattikin on jo käytössä.
"Jee, jee! ÄxBoxille tulee GTA:SA vuonna 2006Slaisser sanoi:Onko muuten varmaa ettei MGS3 tai GTA:SA tule Xboxille? (vai onko vain yhtä varmaa kuin edellisten osien kanssa? Niidenkään ei pitänyt tulla Xboxille, mutta kuinkas kävi.
Liikeradan tarve riippuu pelaajan motoriikastaKnight sanoi:Njoo, tarkoitin siis sitä, että Xboxin liipasimet ovat kunnon liikeradalla varustettuna ohjaimessa.
Ja tosiaan, MotoGP on moottoripyöräpeli (eli oliko tässä kyseessä ajelupelit vai autopelit?), jota ei ratilla pelata.