Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

XboxFinissä kilpailuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arcane
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Arcane

Active Member
Onko XboxFinin sivuille tullut/tulossa kilpailuja, josta voisi voittaa kaikkea Xbox kamaa? Lippiksiä? T-paitoja? Erillaisia ohjaimia, pelejä ynnä muuta?

Minusta niin harvoin monilla netti sivuilla on Xbox kamaa kilpailuissa palkintoina. Yleensä siel on vaan itse Xbox, joka mulla on jo.

ß íå äóìàþ òàê

en mene varmaksi sanomaan mutta luulen että tätä foorumia pitää yllä "köyhät" opiskelija pojat(tai miksei tytötkin), niin luulen että....ei.

....But one never knows....

Luulisin, että jos nämä "köyhät" opiskelija pojat(tai miksei tytötkin), saisivat jotain lippiksiä, t-paitoja, erillaisia ohjaimia tai pelejä ilmaiseksi, niin ne pitäis ne ihan itsellään. Tai ehkä myisi ne kovalla voitolla...

Vinkki: Kannattais ehkä kääntää tuo transworld snowboarding haastattelu englanniks ja lähettää linkki jonnekki... teamxboxiin :p vois tulla parikyt tuhatta uutta kävijää sivuille...

Viimeksi muokannut moderaattori:
Offtopic, mutta lukeeko joku muuten sellaista sivua kuin teamxbox? Mielikuvani tuosta sivusta on jotenkin ollut amatöörit teinifanboyt tekemässä sisältöä :P

Teamxbox on ainoa Xbox-sivu, jota luen tämän xboxfinin lisäksi. IGN on ihan pilalla nykyään, kun ei voi katsoa kuin kolme kuvaa tai videota päivässä.

Re: ß íå äóìàþ òàê

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chronos
en mene varmaksi sanomaan mutta luulen että tätä foorumia pitää yllä "köyhät" opiskelija pojat(tai miksei tytötkin), niin luulen että....ei.

....But one never knows....
;)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Steltti
Luulisin, että jos nämä "köyhät" opiskelija pojat(tai miksei tytötkin), saisivat jotain lippiksiä, t-paitoja, erillaisia ohjaimia tai pelejä ilmaiseksi, niin ne pitäis ne ihan itsellään. Tai ehkä myisi ne kovalla voitolla...

Vinkki: Kannattais ehkä kääntää tuo transworld snowboarding haastattelu englanniks ja lähettää linkki jonnekki... teamxboxiin vois tulla parikyt tuhatta uutta kävijää sivuille...
Hehe... No periaatteessa ihan hyvä idea tuo jälkimmäinen, mut vastaus on silti ... Ei! :)

Tuskin me mitään myymään ruvettaisiin, mutta toisaalta voi sanoa että ei tiimin jäsenet mitään miljonäärejä ole joten ostettuja pelejä yms. tuskin tullaan näkemään palkintoina.

Mutta kyllä me pidetään silmät auki, että jos meille tulee mahdollisuus tehdä kilpailu, jossa on palkintona jotain kivaa Xbox-tavaraa niin mikäettei. Mutta älkää nyt vielä mitään odottako :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
IGN on ihan pilalla nykyään, kun ei voi katsoa kuin kolme kuvaa tai videota päivässä.
tyhjennä selaimestas Keksit/Evästeet/Cookiet välillä, tai vaihda Windowsin päivämäärää.
ja taas pystyt katsomaa 5 kuvaa lisää ja loppujen lopuks pystyt katsomaan loputtomasti.

itse käytän tuota ekaa ja täällä kerroin miten pelkästää ign:n keksi tyhjennetään.
tuon jälkee huomasin että IE6:seen tuli tyhjennä Evästeet nappi,
mutta sillä lähtee tietty kaikki.

ps: IGN:ssä minua nykyää ottaa päähä se kun joka toinen sivu on melkeen mainos sivu.
ja joskus mainos sivun jälkee on latautunu heti uus mainos sivu, ai kuinka kivaa:)

Teamxbox on mielestäni melko turha, mutta eipä ole muutkaan fani sivut niin loistavia... IGN on paras pelisivusto netissä,no joo kylhän se maksullisuus vähän hämää, mutta ei se oo ku $20 vuodessa.. ja sit alkaa miettii paljos maksaa jonkun lehden tilaaminen vuodeks... Ja kyl siinä tulee kaikkee jännää kuten high res videoit ja kaikkee hauskaa :) no joo. Enemmän mua häiritsee toi gamespotti ku ei pääse enää mihinkään käsiks, hyvä asia gamespotis oli ne video reviewit, mutta eipäs niitäkään enää voi katella.

Ýòî - õîðîøèé ó÷àñòîê

mä hokasin justiinsa tollasen kuin
planet xboxin
www.planetxbox.com

nää sivut päivittyy joskus jopa vartinvälein...jos vaan on uutisia, ja niitä tuntuis aina tulevan.

ja tottakai muutakin löytyy

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Tuskin me mitään myymään ruvettaisiin, mutta toisaalta voi sanoa että ei tiimin jäsenet mitään miljonäärejä ole joten ostettuja pelejä yms. tuskin tullaan näkemään palkintoina.

Mutta kyllä me pidetään silmät auki, että jos meille tulee mahdollisuus tehdä kilpailu, jossa on palkintona jotain kivaa Xbox-tavaraa niin mikäettei. Mutta älkää nyt vielä mitään odottako :)

Joo PS2FINissäkin meni vuosi, sitten vasta alkoivat maahatuojat ehdotella kisoihin palkintoja etc. juttuja. XShavan suhdetoiminta on siis tuottanut tulosta, plus PS2:n maahantuoja Egmont on aika jees lafka. Eli kisoja voipi olla myös Xboxin puolella, jahka erikoissälää ja pressipaketteja alkaa tulla säännöllisemmin.

Ylös Bottom