Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xboxin ja Microsoftin vihaaminen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arcane
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Re: Re: Re: Re: Re: Re: X-box kusee

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Xboxhan muuten näyttää aika pieneltä, ainakin tossa kuvassa. :)
No siis ei se todellakaan ole niin iso kun puhutaan (taidat tietää:D). vertaa videoihin, pleikkaan ja NESiin.
Mutta tottakai hylly on teräsvehvikkeista betonia jotta se kestäisi xboxin painon.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: X-box kusee

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
No siis ei se todellakaan ole niin iso kun puhutaan (taidat tietää:D). vertaa videoihin, pleikkaan ja NESiin.
Mutta tottakai hylly on teräsvehvikkeista betonia jotta se kestäisi xboxin painon.

Jooh. Oma Xboxini seisoo stereoiden päällä, ja toistaiseksi ainakin stereot (jotka muuten on Sonyt... ironiaa?) ovat kestäneet ylhäältä tulevan luita murskaavan painon. Tosin Xbox on samalla television alla ihan sen takia, että jos TV:tä kannatteleva levy jostain syystä katkeaisi, olisi urhea ritarimme Xbox sankarimaisesti pelastamassa TV:n kuolemaa halveksivalta syöksyltä. :D

(ja ei helv. mitä sontaa taas tulee... huomaa että on perjantai :rolleyes: )
 
mun mielestä tämmöset kiistat johtuu siitä, että nuorille sälleille ja sällittärille on aina se oma kone paras. Jos mulla olis massia ostaa PS2, niin ostasin. Ja cubenkin varmaan ostasin.
Nyt budjetti salli yhden konsolin ostamisen ja sijoitin xboxiin. valinta perustui lyhyisiin kokeiluihin ja pelitarjontaan. aivan pelitarjontaan.
ilmeisesti yleisin xbox haukkuma aihe on juuri pelit. "ei sillä oo muuta hyvää ku halo!" mä tykkään pelata lautailuaiheisia pelejä, räiskintä- ja toiminta pelejä.
kun selailin netissä julkaistavia ja julkaistuja pelejä, niin valinta oli simppeli. xbox tarjoaa minulle suurinpiirtein samat tittelit kuin esim. ps2, mutta yleensä komeampana jne. ja useat huippukiinnostavat yksinoikeusjulkaisut [halo, amped, TWS pelit] pelejä minun makuuni. siksi xbox.
tietysti jään kaipaamaan final fantasy sarjaa PS konsoleilla, mutta ehkä joskus rahani riittävät niidenkin läpi kahlaamiseen.

xbox lienee minulle se optimaalinen kone, mutta jos pelaisin erilaisia pelejä, niin koneeni voisi olla ps2 vaikka se tehottomampi olisikin.

ostin juuri käytetyn Sega MD:n ja siinä on ihan helvetin kova kone. 16 bittiä, mutta sonicit ovat pelejä parhaasta päästä. nautin sillä pelaamisesta täysin rinnoin, vaikka se ei mikään hifimylly olekaan.

mulle on ihan yks paskan maku vaikka microsoft olisikin tehnyt xboxin, jos minulla on hauskaa pelata sillä. jos on rahaa, niin sitä pitää käyttää vaikka siihen markkinointiin sun muuhun, jos tuote on niinkin hyvä kuin xbox.
Jos aletaan dissaamaan käyttiksiä, niin en kyllä viitsi alkaa omaa 98 special editionia haukkumaan. varsin hyvin on pelannut eikä edes kaatuile lähes ollenkaan. just soppeli käyttis mun paskalle koneelle.

bill gates on perusnörtti sälli, jolla on vitusti rahaa. bill gates is my nigga.

EDIT: jospa vielä tarkennan, että ei kaikki pelaajat ajattele, että oma masiina on ylivertainen. monet tuntemani pelaajat vain sattuvat olemaan tällaisia hemmoja, jotka haukkuu koneita vaikka eivät edes ole kunnolla kokeilleet niitä. poikkeuksia on ja paljon.
 
Ylös Bottom