Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xboxin kauneus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mordor
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xboxin kauneus

Xboxia en suikaa häpeä sitä pidän ihan pöydällä tietokoneen vieressä,itse pidän pelata video tykissä xboxia.

Eli olen tehnyt oman pienen viihdekeskuksen. ja Xbox kruunaa kaiken ilon ja tänään se ilo pääse ulos kun saan HALO 2

nacka sanoi:
Xbox on hemmetin kaunis konsoli. Vaikka se onkin yksinkertaisen näköinen musta laatikko, tekevät sen päällä oleva X-merkki jo siitä hienon, puhumattakaan vihreästä 'timantista' keskellä. Boxi on erittäin toimiva ja hienon näköinen konsoli, itse olen täysin tyytyväinen.

Samaa mieltä. Kauniimpi kuin ps2 ja cube
:cool:

Dreamcast on ulkomuodoltaan sellainen kuin unelmoisin Xboxin olevan. Xboxin muotoilu on kyllä ihan mainiota mutta sen massiivinen koko ja DVD-aseman avautuminen eteenpäin häiritsevät hiukan. Koko sen vuoksi, ettei sitä viitsi ottaa matkoille mukaan, DVD-aseman kanssa taas saa pelätä, että se avautuessaan osuu johonkin.

Sääliksi käy noita videoita, kaks boxia päällekkäin, hmm noin 12 kiloo painoa päällä :D

No, onhan se tietysti miehekkään kokoinen, mutta:
1: Päällispuoli saisi olla tasainen, menisi näppärästi digiboksi siihen päälle ja säästyisi arvokasta hyllytilaa.
2: Se boksin käyttämä vihreän sävy on ihan kauhea. Yök, sanon minä. Ja sitä survotaan vielä joka paikkaan; boxin valikoihin, pelikoteloihin ja ite boksin logoon siinä päällä.

taikajanne sanoi:
Ai että kun saisikin tuommosen (tosin kunnon tykki olisi vielä l33timpi).

;)

Joo kunnon tykillä saa kyllä jonkinverran paremman ja isomman kuvan, mutta pidempi lampun kesto ja yleisen säätämisen poissaolo sai minut päätymään tälläiseen ratkaisuun.

mielestäni xboxi on todella ruma. Äärimmäisen mautonta designiä. Muutenkin kun se on niin isokin että se näyttää enemmänkin joltain ilmastointi laitteelta, kun pelikonsolilta. No mutta, täytyy muistaa että se onkin jenkkien tekemä ja suunnittelema, ei japanilaisten...

xevious sanoi:
mielestäni xboxi on todella ruma. Äärimmäisen mautonta designiä. Muutenkin kun se on niin isokin että se näyttää enemmänkin joltain ilmastointi laitteelta, kun pelikonsolilta. No mutta, täytyy muistaa että se onkin jenkkien tekemä ja suunnittelema, ei japanilaisten...
Olet nyt saanut rustattua foorumeille kolme viestiä:

- mielestäni xboxi on todella ruma...
- Ei kannata! Ostin sellaisen ja pettymyshän se oli...
- Halo 2 on huono...

Parempiakin paikkoja on trollata.

Xboxin yläosa voisi tosiaan olla litteä, jotta sen päälle voisi laittaa jotain. Kuten toisen konsolin.

feldon sanoi:
Xboxin yläosa voisi tosiaan olla litteä, jotta sen päälle voisi laittaa jotain. Kuten toisen konsolin.

Äkkiäkös sitä tulostinpaperista yms. toimistotarvikkeista väsää pienet jalat toista konsolia varten. :p

Hex sanoi:
Olet nyt saanut rustattua foorumeille kolme viestiä:

- mielestäni xboxi on todella ruma...
- Ei kannata! Ostin sellaisen ja pettymyshän se oli...
- Halo 2 on huono...

Parempiakin paikkoja on trollata.

No joo...:) Oon vähän katkera vaan kun pistin rahani tollaseen krääsään...Mut eipä siitä kun itseäni voi syyttää toki...

Ja mitkä oli ne paremmat paikat trollata? Kiinnostaa tietää, olis paljo sanottavaa tästä aiheesta...

xevious sanoi:
Ja mitkä oli ne paremmat paikat trollata? Kiinnostaa tietää, olis paljo sanottavaa tästä aiheesta...
En osaa auttaa, mutta suosittelen trollailua jossain muualla kuin tällä boardilla.

Dr Evil sanoi:
Repesin, ja onko tuo 21" tölsy, hyi. ;).

Tämä on televisio.

http://www.akiba.fi/?3786

Ja ensi viikolla se on minun!
Anteeksi mutta en meinaa pysyä housuissani, kun pääsee vääntää suosikkipelejä tuolla.

Noh noh! :D Miten tällainen onkin päässyt ohi silmien ... missä se DELETE-nappula on...

Pelit kyllä pelataan isommalla kuvalla silloin, kun sillä kuvan koolla on suurta merkitystä. Ei tuon nokialaisen kuvaan ole luottamista arvostelua tehdessä. Mutta uskollisena kakkostölsynä se palvelee toistaiseksi mainiosti. Olen kyllä ajatellut, että voisi tietysti myös tämän SyncMasterin valjastaa TV-/pelikäyttöön, jos digisovittimen ostaisi tietokoneeseen ja vetäisi Xboxeista VGA-adapterin kautta kuvan näytölle. Kustannukset tosin ovat epämiellyttävät. :confused:

Mutta mites se uusi jätti-TV on palvellut? Hintansa veroinen vai olisiko kannattanut tykkiin panostaa?

Hakkiz sanoi:
Mutta mites se uusi jätti-TV on palvellut? Hintansa veroinen vai olisiko kannattanut tykkiin panostaa?
Minuakin kiinnostaisi tietää. Kaikissa näkemissäni Thompsoneissa kun on ollut melko surkea kuva esim. Sonyyn verrattuna.

Hakkiz sanoi:
Mutta mites se uusi jätti-TV on palvellut?
Juh paas Dr. Evil kertoen.

Itsellä yhtä tuumaluokkaa pienempi, vanhemman projisiotekniikan Thomson (52" Thomson Widescreen RW64E) ja kuva on huoltovalikkosäätöjen jälkeen varsin mainio siinäkin. Tosi kohtuuhintainen on kyllä tuo linkittämäsi Thomsonin 61" DLP-malli. Itse jouduin tästä palttiarallaa 5 vuotta palvelleesta kuvaihmeestä maksamaan tuhannen euroa enemmän. Oih, että tekniikan kehityksen seuraaminen kirpaisee...

Mutta juu, tee vaikka oma threadi ja kerro ensikokemuksia tuosta komiasta jätti-Thomukasta. Ei mene tämä ketju ihan puihin.

Ylös Bottom