Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan avanto
Mikäköhän tossa ei sitten pitänyt paikkaansa?
Ainakin minä saan tuosta sellaisen käsityksen että PS2 pelaajiaRate Your Online IQ!
Here's your chance to find out whether you're an unappreciated genius or a little light in the cranium.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
...Kauppiksen käyneenä voin sanoa että aivan normaalia. Tosin tuohan on aikalailla pirujen seinille maalausta, kuka vielä tietää miten pahasti PS2 online pelit tulevat lagimaan, tai jos vaikka saisitkin jossain pelissä pitää oman nickisi yms.
[/B]
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Casq
Onko tämä sinun mielestäsi asiallista vertailua?
tälläinen "dissaus" on sinun mielestäsi ok?
Minun mielestäni konsolivalmistajien ei pitäisi käyttäytyä samalla tavalla kuin fanipojat ja alkaa "dissaamaan" kilpailevaa tuotetta sivuillansa.
Jos tuo ei ole sinun mielestäsi dissaamista/haukkumista/propagandaa (ehkä hieman väärä sana kuvaamaan tilannetta)
niin mitä se sitten on?
Joo, eihän toi vertailu ole kyllä hyvästä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan avanto
...Huono huumorintaju?
Mielestäni fanipoika teokset ja "viralliset" jutut on vähän eri asia.Mielestäni nuo ovat vain "vitsejä" tosin huonoja sellaisia. Ollaanhan me xboxaajatkin katseltu pilakuvia xboxista jo kauan ennen konsolin julkaisua, ja vieläkin uusia kuvia ilmestyy, eikä me (ainakaan minä) suututa niistä. Tässä ainut ero on siis se että nuo jutut löytyivät www.xbox.com alta?
Tuo on hypettämistä.No eikös kaikki automainokset ole täynnä muiden epäsuoraa dissaamista? "Osta rellu, tämä kestää" <- eli muut autot ei kestä. "uusi Opel, TM testeissä turvallisin auto" <- eli muut autot ei oo niin turvallisia, ostakaa opel yms.
Itse käyn kauppista, ei olla vielä tuota käsitelty.Kauppiksen käyneenä voin sanoa että aivan normaalia. Tosin tuohan on aikalailla pirujen seinille maalausta, kuka vielä tietää miten pahasti PS2 online pelit tulevat lagimaan, tai jos vaikka saisitkin jossain pelissä pitää oman nickisi yms.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Vittu sä olet Monkeyboogie tyhmä ihminen[/colr]
MonkeyBoogielle sen piti mennä..Lainatun viestin kirjoitti alkujaan avanto
Jaa-a, kenelleköhän tämä sitten oli tarkoitettu?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
Kauppiksen käyneenä voin sanoa
Ihmettelen vain ettei Inertia aloittanut tätä ketjua![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Onysablet
...Ja tekee mieli miettiä kuinkahan keskeisiä firmalle ovat ne heput jotka pitävät yllä nettisivuja tai keksivät mainoslauseita -.-
saahan sitä toivoa, mutta väitätkö että näillä ihmisillä on mahdollisuus vaikuttaa firmassa juuri millään tavalla? Ja olihan se vertailu kyllä mauton, mutta oli siinä myös informaatiota siitä miksi xbox-live on hyvä ja toimiva palvelu.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Taitaa olla puhuttavasta puutetta, kun tikusta pitää vääntää asiaa ja suuria tunteita tuollaisesta höpöhöpöstä. Tuohan on kieli poskella tehtyä vastustajan mäiskimistä - hyvin amerikkalaista. Miksi siis näin hirveä älämölö? Reaktioiden vahvuudesta päätellen samaistuminen konsoleihin ja niiden valmistajiin on aikamoista...
markkinointi ihmiset..? Minä uskon että tuon on tehnyt joku yksityinen/sivun henkilökuntaan kuuluva joka on luullut olevansa hauska, sillä minun silmääni tuo näyttää vähintäänkin puoliksi huumorilla tehdyltä. Miten muuten löysit tuon sivun xbox.comista? itse en ainakaan löytänyt sitä selaamalla joten...?!? Ja viestin ydin on edelleenkin mitä väliä sillä on?
lukemalla tuon, joku voi siihen uskoa ja kertoo sen kaverillekkin, joka taas uskoo... kertoo....
Hieno yleistys....Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
No sun mielestä täällä (konsolisodassa) ei saisikaan keskustella eikä väitellä yhtään mistään
Vittuilu on taitolaji. Ota mallia ja yritä uudestaan.ehkä olisi parasta jos pysyisit sitten poissa ja meet takaisin sinne ruusuntuoksuiseen vaahtokylpyyn![]()
Höpöhöpö. Jos minun juttuni menee usein Xboxin puolustamiseksi, johtuu se siitä, että se on aivan kohtuuttomasti sylkykuppina. Minulla on absoluuttista sävelkorvaa vastaava kyky huomata paskan puhuminen, tulee se sitten mistä suunnasta tahansa. Nettikeskusteluissahan se on todellinen kirous, mutta itse en tehtävääni valinnut, se valitsi minut.Ollaan kaikki samaa mieltä, ei tapella ja rakastetaan Microsoftia, niinkö?
Benetton oli irrallisena esimerkkinä mainonnasta, jonka etiikasta voisi sentään saada älykästä pohdintaa. Se ei ollut vertailukohta.Benettonin mainosten vetäminen tähän vertailukohdaksi todistaa tietämättömyytesi (kaikesta).