Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xboxin mautonta propagandaa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia
Toisaalta muutamat M$ uskovaiset ovat ottaneet elämäntehtäväkseen tukea Bill Gatesin ja George W. Bushin johtamaa riistokapitalismipropagandaa. jossa tarkoituksena on enempää eikä vähempää johtaa meidät Amerikkalaisten ja samalla M$:n valvonnan alle.
Sukua Luukaselle kenties? Luukanen vs Torvalds
 
Samaan aikaan, toisaalla

Sitten niiden omalla keskustelualueella on tällästä kritiikkiä X-Box-livestä:
X-Box-Live

Eivät sentään sensuroi, jotain positiivista. Mutta ei sentään ehkä niin rankka ero kuin toi IQ-dissaus antaa olettaa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
Juupajaapa voisi joskus keksiä muutakin sanottavaa, kohta alkaa delete taas viuhumaan tässäkin threadissa. Aivan selvästi sinä taas aloitit vittuilun Hexin asiallisesta vastauksesta.

------------------------------------

Vähän turhan painavaa tekstiä, näin konsolisota-alueella kun ollaan. "täällä tapellaan"
Juupajaapa ei ole sen suurempi rikollinen kuin nämä pari muuta aktiivista kirjoittelijaa tässä threadissa.
Minusta juupiksella on ollut (pääasiassa) asiallisia ja mielenkiintoisia juttuja ympäri bbs:ää, ja on harmi jos hän uhkauksensa kirjoittelun lopettamisesta toteuttaa. Ehkä tauko riittäisi, juupis?

Tämänkaltaiset foorumit rikastuvat ja elävät juuri näiden juupisten ja frankien myötä.

Itse olen lähinnä lueskellut mielenkiinnolla näitä juttuja.
Mainittakoon että olen samaa ikäluokkaa juupiksen kanssa, ehkä ymmärrän hänen tarkoituksensa eri teksteissä siitä syystä.
Älkää kuitenkaan ymmärtäkö väärin, tämä on (yleensä) mainio paikka kaikenikäisille pelifaneille.

Kun vain ymmärrettäisiin ettei eri konsoleiden takia kannata pelihousujaan! repiä




;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tikve

Vähän turhan painavaa tekstiä, näin konsolisota-alueella kun ollaan. "täällä tapellaan"
Juupajaapa ei ole sen suurempi rikollinen kuin nämä pari muuta aktiivista kirjoittelijaa tässä threadissa.
Minusta juupiksella on ollut (pääasiassa) asiallisia ja mielenkiintoisia juttuja ympäri bbs:ää, ja on harmi jos hän uhkauksensa kirjoittelun lopettamisesta toteuttaa. Ehkä tauko riittäisi, juupis?

Kun vain ymmärrettäisiin ettei eri konsoleiden takia kannata pelihousujaan! repiä ;)

Ei olekkaan, mutta itsekkin tätä boardia seuranneena olen huomannut että aikausein Juupiksen jutuissa alettiin poukkoilemaan threadista tai arvostelemaan muita... EN väitä että juupis olisi yksin tähän syylinen, joskus hän on se ketä lähtee leikkiin mukaan, mutta joskus myös aloittaja. Juupajaapalla on etenkin lähiaikoina ollut erittäin hyviä mielipiteitä/perusteluita asioista.

Vaikka tämä on konsolisota, niin ei ole tarkoitus jokaista threadia kääntää "juupis vs pahat pojat" tappeluksi. Jos juupis päättää lopettaa tänne kirjoittamisen niin se on hänen oma valinta. Suosittelisin juupikselle samaa kuin monet muutkin ovat tehneet, eli pitää paussia KONSOLISOTA alueesta mielummin kuin lopettaa kokonaan. Sääli jos Juupis alkaa vain seuraamaan taustalta, hän on kumminkin osa boardia siinä missä muutkin käyttäjät, ja hän on ollut konsolifinin bbs konsolisota yhteisölle varsin tärkeä lenkki.

Kukaan ei mielestäni ole pelihousuja repinytkään?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
Suosittelisin juupikselle samaa kuin monet muutkin ovat tehneet, eli pitää paussia KONSOLISOTA alueesta mielummin kuin lopettaa kokonaan.

Ellei kukaan huomannut niin en ole suuremmin konsolisotaan kirjoitellut viimeaikoina, johtuen lähinnä siitä että mitään kovin merkittävää ei ole tapahtunut. Odottelen tässä jotain uutta repäisyä mistä taas pääsee kiistelemään :p Jestas kun jotkut ottavat kaiken vakavasti.
 
Joopajoo. Jaksoinpas taas pitkästä aikaa lukea kokonaisen ketjun konsolisodasta.

Tunteet näyttivän kuumenevan molemmilla mantereilla. Aluksi osa loukkaantui (Xbox-miehet mukaanlukien) siitä, kuinka Microsoft voi sallia moista roskaa sivuillaan. Heidän tuodessaan tunteensa ilmi, tuli asian sormien läpi katsovilta palautetta: "Tämmöstähän tekee kaikki. Chill out, tuu vaikka vetään vähän ruohoa. Mulla on hyvää paskaa".

Luultavasti sama olisi käynyt toisin päin, olisi konsoli ollut mikä tahansa. Mielenkiintoisen tästä tapauksesta tekee se, että artikkelin kommentoiminen aiheutti suuremman kohun kuin itse artikkeli.

Soppaan lisättäköön oma mielipiteeni:
Järkyttävää toimintaa MS:ltä. Jos istuisin Billin upporikkaan perseen päällä, saisi tuon mainoksen tekijä potkut.

Mutta joo, loppu hyvin, kaikki hyvin. Onneksi henkilökohtaiselta vittuilulta sentään säästyivät kaikki, kauppislaisia ja paria yksittäistä henkilöä lukuunottamatta. Ja juupajaapa voi tulla takaisin, Frank mukaanlukien. Ainakin juupikselta tuli minun mielestäni hyvin asiallista tekstiä. Ja olettehan te myös osa tämän boardin identiteettiä ;)

Niin, ja mitä kavereiltani olen kuullut, ovat mersun viimeaikaiset mainokset kuulemma olleet lähes suoraa vittuilua muista automerkeistä. Itse en tiedä, kun en ole niitä nähnyt.
 
Kait se on sitten meikäläisenkin pari kommenttia heitettävä vaikka olenkin pitänyt tässä vähän paussia.

En oikein ole intin takia ehtinyt seurailemaan sotimisianne, mutta tässä näytti olevan sen verran "rajua" mielipiteiden vaihtoa että jaksoin lukea ketjun loppuun. Itsekin olen ottanut vähän rauhallisemman linjan. Alkoi riittämään jo reilun tuhannen viestin jälkeen (tiedätte kyllä mitä tarkoitan) Pari kommenttia voisin ketjun varsinaisesta aiheesta heittää mutta taitaa olla viisaampaa jättää sanomatta :p Olen tässä välillä lueskellut vanhoja ketjuja joihin olen kirjoitellut ja naureskellut (myös muutamalle omalle kommentilleni :D ) Olen periaatteessa tehnyt juupikset jo aikoja sitten, en kyllä ole lopettanut kokonaan mutta on jotenkin kadonnut väittelystä hohto. No ehkä sitten kun alkaa ps3:sen, xbox2:sen ja GC2:sen julkaisut olemaan ovella niin tämäkin boardi saa uutta potkua.

Juu eikä tätä hommaa kannata liian vakavasti ottaa pidä juupis pieni tauko ja palailet sitten kalistelemaan miekkaa kun tuntuu että on akut lateissa. Kuka ties vaikka mekin keksittäisiin joku asia josta ei olla samaa mieltä ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hifi_Mies

Juu eikä tätä hommaa kannata liian vakavasti ottaa

Olen samaa mieltä Hifi_Miehen kanssa. Välillä tuntuu, että joillekin on oma konsoli/valmistaja vastaisi uskontoa eli kiihkomielisesti vain ollaan oman puolella.

Esim. Jos konsolista A sanotaan, että se on häiritsevän äänekäs niin normaali A konsolin omistaja sanoisi "niin on, olisi voinut tehdä hiljemmaksi.

Vastaavasti kiihkokonsolisti rupeaa vauhkoamaan kun toiset haukkuvat hänen konsoliaan liian herkästi. Sitten ruvetaan vertaamaan konsolia esim.onhan se hiljaisempi kuin pyykinpesukone tai jotain ihan älytöntä.

Minulle on ihan sama mitä minun omistamastani konsolista sanotaan, se on vain muiden mielipide. Mukavahan tämmöisiä aiheita on välillä lukea kun jotkut todella polttavat kääminsä ja sitten alkaa älytön vertailu/haukkuminen.
Toisaalta taas semmoinen älytön höyryäminen voi pilata koko aiheen liiallisella kiihkolla.

Meistä on moneksi tässäkin asiassa ja vastaisuudessakin tulee varmasti vastaavia aiheita.

Itse alkuperäiseen aiheeseen palatakseni kyllähän tuommoisen olisi ymmärtänyt joltain fanboy sivulta, mutta kun Xboxin virallisilta sivuilta...
 
Ylös Bottom