Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

XBOXIN menestys turvattu

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Hmm.. miksiköhän viestini eivät aina näy? Sen vuoksi eräs viestini tuli kahteen kertaan ja en saanut sitä poistetuksi, sori vaan siitä:(

Hmm.... Kyllähän pienempiään saa aina puolustaa, mutta yleensä kyllä tuollainen kovalevyllä varustettu vehje ei osaa hävitä, heh.
Pysyypä se Sonykin varmasti markkinoilla sillä tajuavathan he kai tehdä uudistuksia koneeseensa jotta markkinointi pysyisi samoilla aalloilla kuten xboxinkin.. Eipä MS edes piittaisi siitä jos voittoa pitäisi vielä keräillä, se on niin monimutkaista se viisaiden markkinoijien touhu.. Silti olen sitä mieltä että en menisi sanomaan etteikö MS tuottaisi voittoa. Olen tutustunut hyvin moniin lukulähteisiin asiasta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pelipeikko
Tuosta olen Paavi "hiukan" eri mieltä. Jos väität etteikö Xbox olisi suuri menestys, niin et taida olla silloin perillä viihde ja pelikeskuksien aatelista... Myyhän se hyvin siis ja tilannehan parantui jo ajat sitten, mutta huoh... kaikkipa eivät sitä halua uskoa.;)

Kaikki eivät halua uskoa sitä, koska se ei ole totta!

Xbox myy nykyään "ihan hyvin", "silleen kivasti". Xbox EI ole suuri menestys, se ei ole tehnyt mitään mullistavaa ja maailmanmuuttavaa konsolipelaamiselle. Kyllä, Live on hyvin toteutettu järjestelmä, kyllä, kovo on kiva lelu, mutta esim. tuo nettipelit konsoleilla oli odotettavissa nykyisellä konsolisukupelvella, ja PS2 olisi sen joka tapauksessa toteuttanut.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pelipeikko
Silti olen sitä mieltä että en menisi sanomaan etteikö MS tuottaisi voittoa. Olen tutustunut hyvin moniin lukulähteisiin asiasta.

Älä toki ujostele, kerroppa hieman lisää lähteistäsi.
 
Hmm... Huoh..
Miksi minun pitäisi kertoa kun niitä on netti pullollaan?:confused:
'
Scorpion : PS2 on epäonnistunut konsoli siinä mielessä jotta Sony ei tehnyt siihen jo ennalta kovalevyä eikä verkkokorttia, sillä nyt he katuvat tuota kun jättivät ne pois. MS on onneksi fiksu yhtiö ja muiden kuuluisi seurata heidän jälkiään, jotta saisivat itselleen lisää asiakkaita.;)

Itseäni ei oikein jaksa toistaiseksi kiinnostaa Sonyn suttuinen grafiikka, joten taidanpa lähteä tästä pelaamaan Raymania ja sen jälkeen katsomaan Duudsonien Devukoita.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pelipeikko
Scorpion : PS2 on epäonnistunut konsoli siinä mielessä jotta Sony ei tehnyt siihen jo ennalta kovalevyä eikä verkkokorttia, sillä nyt he katuvat tuota kun jättivät ne pois.

Jep. Varmasti itkevät koko matkan pankkiin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pelipeikko
Hmm... Huoh..
Miksi minun pitäisi kertoa kun niitä on netti pullollaan?:confused:
'
Scorpion : PS2 on epäonnistunut konsoli siinä mielessä jotta Sony ei tehnyt siihen jo ennalta kovalevyä eikä verkkokorttia, sillä nyt he katuvat tuota kun jättivät ne pois. MS on onneksi fiksu yhtiö ja muiden kuuluisi seurata heidän jälkiään, jotta saisivat itselleen lisää asiakkaita.;)

Itseäni ei oikein jaksa toistaiseksi kiinnostaa Sonyn suttuinen grafiikka, joten taidanpa lähteä tästä pelaamaan Raymania ja sen jälkeen katsomaan Duudsonien Devukoita.

Sinun pitää niitä meille kertoa, kun me emme niitä itse löydä. Jos kuitenkin väität niitä netin olevan pullollaan, niin ei pitäisi olla kohtuuton urakka listata meille vaikka 10 sivua.

Miksi Sony katuisi verkkokortin ja kovalevyn puuttumista? Nythän he saavat revittyä ylihintaa itse koneesta, muistikorteista ja nettiadapterista.

Usko jo, että kovalevy ei pelasta konsolia sodassa ja saa Saddam Husseinia rakentamaan omin käsin uusia koteja Irakilaisille.

EDIT: Eiköhän niitä suttuisia grafiikoita löydy Xboxiltakin. Kai se on enemmän softasta kiinni kuin raudasta.
 
Hmm... Bannauksia ei pitäisi jaella sillä perusteella ettei kestä kritiikkiä jos esim. minulla on omia mielipiteitä ja uskallan tuoda ne julki ja tuskinpa moderaattorit siksi bannia antavatkaan kunhan pysytään asialinjalla, joten väitellä saa kunhan kielenkäyttö pysyy rajoissa. Siitä taas ei ole mitään hyötyä jos Rauru ehdottelee banneja kun ei itse kestä muiden kritiikkiä. Täällä keskustellaan asiallisesti eikä bannata ketään, jos siihen ei ole parempaa aihetta kuin " bannatkaa toi, se ei tykkää mun pleikasta , yhyy ". Eikö näin olekin aikuismaisempaa, vai onko joku kenties erimieltä? yritetään siis pitää ärräpäät kurissa, kuten minua jo siitä varoitettiin ja siksi otin neuvosta vaarin. Tasoa ei nosteta poistamalla niitä jotka tuovat mielipiteensä esiin, eli väärä suuntaus raurulla.

:D

Tuota tuota... Että siis toisin tänne esille tietokantoja jotta voisitte niitä sitten lueskella. En muuten tuo, koska minun mielestäni ne kuuluu hakea itse, sitä varten on hakupalvelut kaikkien käytössä;)

Juu oikeaa puhetta on se, jotta kovalevy ei pelasta konsolisodassa. Ei se pelastakaan, mutta on mielestäni ja monen muunkin mielestä aika mainio lisäosa konsolille, vai pitäisikö Xboxiin sitten tehdä pelkät muistikortit? Mitä järkeä siinä olisi?
Pelien taso on ihan hyvää myöskin Xboxilla esiinottaen mm. PGR 2. Loistava peli livenä kuin myös yksinpelinä, jona se minua viihdyttää vielä enemmän kun saa pelata tietokonetta vastaan;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pelipeikko
Hmm... Bannauksia ei pitäisi jaella sillä perusteella ettei kestä kritiikkiä jos esim. minulla on omia mielipiteitä ja uskallan tuoda ne julki ja tuskinpa moderaattorit siksi bannia antavatkaan kunhan pysytään asialinjalla, joten väitellä saa kunhan kielenkäyttö pysyy rajoissa. Siitä taas ei ole mitään hyötyä jos Rauru ehdottelee banneja kun ei itse kestä muiden kritiikkiä. Täällä keskustellaan asiallisesti eikä bannata ketään, jos siihen ei ole parempaa aihetta kuin " bannatkaa toi, se ei tykkää mun pleikasta , yhyy ". Eikö näin olekin aikuismaisempaa, vai onko joku kenties erimieltä? yritetään siis pitää ärräpäät kurissa, kuten minua jo siitä varoitettiin ja siksi otin neuvosta vaarin. Tasoa ei nosteta poistamalla niitä jotka tuovat mielipiteensä esiin, eli väärä suuntaus raurulla.

:D

Tuota tuota... Että siis toisin tänne esille tietokantoja jotta voisitte niitä sitten lueskella. En muuten tuo, koska minun mielestäni ne kuuluu hakea itse, sitä varten on hakupalvelut kaikkien käytössä;)

Juu oikeaa puhetta on se, jotta kovalevy ei pelasta konsolisodassa. Ei se pelastakaan, mutta on mielestäni ja monen muunkin mielestä aika mainio lisäosa konsolille, vai pitäisikö Xboxiin sitten tehdä pelkät muistikortit? Mitä järkeä siinä olisi?
Pelien taso on ihan hyvää myöskin Xboxilla esiinottaen mm. PGR 2. Loistava peli livenä kuin myös yksinpelinä, jona se minua viihdyttää vielä enemmän kun saa pelata tietokonetta vastaan;)

Uskomatonta. "Rauru, olet lapsellinen öykkäri!". Minusta Raurulla oli kyllä ihan oikea suuntaus.

Muistarit ovat riittävän isoina parempi vaihtoehto konsoleilla (ainakin nykyisellä sukupolvella). Kovo maksaa rahaa, ja jotenkin minulle tulee konsoleiden kohdalla mieleen jotakin muuta kuin muistikortit.

Minulla ainakin on omat teoriani noista tietolähteistäsi. Tosin en niitä kerro, koska ne pitää keksiä itse.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pelipeikko
Tuota tuota... Että siis toisin tänne esille tietokantoja jotta voisitte niitä sitten lueskella. En muuten tuo, koska minun mielestäni ne kuuluu hakea itse, sitä varten on hakupalvelut kaikkien käytössä;)

"Xbox sylkäisee sisuksestaan yhden euron kolikon, kun sillä pelaa 10 tuntia putkeen kolmena päivänä peräkkäin"

"Lähde?
Nosiis...tota...en muuten anna, hakekaa itse...sitä varten hakupalvelut on käytössä."

------
Ei näin.

Tämänkaltainen puppu vähenee, kun lähde mainitaan vaikkapa linkin muodossa. Näin myös erotetaan hiekkalaatikko-tarinointi keskustelufoorumista...joksi tämä vähin erin alkaa mennä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pelipeikko
Hmm... Bannauksia ei pitäisi jaella sillä perusteella ettei kestä kritiikkiä jos esim. minulla on omia mielipiteitä ja uskallan tuoda ne julki ja tuskinpa moderaattorit siksi bannia antavatkaan kunhan pysytään asialinjalla.
Moderaattorit voivat kyllä bannata kenet tahansa jos vain sen parhaaksi näkevät ja olet mielestäni kaikkea muuta kuin asialinjalla.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pelipeikko
" bannatkaa toi, se ei tykkää mun pleikasta , yhyy "
Hienoa, että itsekkin ymmärsit asiani ytimen.
 
Kyllä mielipiteitä saa vaihtaa mutta jo faktojen vääristely ja se että ei ole väittelille mitään pohjaa on jo kummallista.
 
No jos se XBoxin kovalevy on niin kova sana, niin eikös XBox Next:ssä ole moinen ominaisuus jätetty pois turhana ?

En omista "boxia" enkä ole sen tarkemmin seurannut seuraavan sukupolven hypeketjuja, joten sorry nyt jos olen väärässä, mutta joku voisi kai vahvistaa käsitykseni... kiitos
 
Älkää bannatko Peikkoa! Saa nauraa oikeen kunnolla noille väitteille! :D Onkos sun lähde kenties tiltin keskustelupalsta?:p
 
Jotenkin pelipeikon jutut vaikuttavat niin ylivedetyiltä, että hän taitaa olla täällä enemmänkin hakemassa jotain ihmekiksejä siitä, että provosoi tarkoituksella kaikkia ja kaikki sitten väittävät vastaan hänen kurkokommentteihin. Ei kukaan oikeasti ole noin tyhmä? Nimikin viittaa jonkinlaiseen rooliin...
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom