Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Näkyykö missään monta blokkia on käytetty? Itselläni lukee free: +50000 blocks ja available: + 50000blocks
Olen tallentanut pari peliä ja muutaman CD:n musiikkia sinne. Eikö se ole vienyt yhtäkään blokkia 50000 blokista?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Eikö se ole vienyt yhtäkään blokkia 50000 blokista?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ronkka
Mikäköhän siinä on, että ei laitettu paljonko niitä blokkeja siellä todellisuudessa on?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fetched
Olenko saanut aivan väärää tietoa, vai onko totta, että modaamalla Xboxin voi sen kovalevylle asentaa mm. MSX-emulaattorin ja DOS-emulaattorin?
Olis muuten helmi pelata Space Invadersia Xboxilla.
![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kurki-fin-
no x:n muistista sen verran että joissakin mainoksissa oon nähny et tilaa olis 20 gigatavuu ?
mun poika on laittanu sinne 25 cd-levyy musaa ja kaikkii pelien tallennuksii ja vielä se kone sanoo et +50000 blockii olis tilaa?
ja mikä se blockki on ?
miks ei voi markata vaan kiloina ja megoina ja gigoina?
niin.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Xboxissa ei käytetä kilotavuja yms. koska ne eivät kuulu konsolimaailmaan. Xboxille on kaikesta PC-tekniikastaan huolimatta haluttu kasata konsoli-imago, mikä onkin aivan oikein jos MS haluaa koneen menestyvän. Ja siihen imagoon ei kikkailu PC-termien kanssa mahdu. Tämä siis ihan mutu-pohjalta.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan darkven
pc-termien? eiköhän toi enemmänkin ihan universaalia ole käyttää kilo/megoja/gigoja. jokseenkin ärsyttävää kyllä toi blokkien käyttö kun ei suoraltakäsin voi laskea paljon se vie tilaa (jos ei tota kerrointa ulkoa opettele![]()