Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xboxin nimi

Mun xboxin nimi on: Hollywood

Ainakin Halo:n mukaan. :D

Olisi kyllä vähän parempi voinut olla, mutta kai tuo hollywoodin loistokkuudessaan menettelee. :p
 
Joo ei tarvii enää. huomasin et voihan sitä moninpelivalikoihin mennä vaikka ei kahta ohjainta olisikaan. mun boxini on nimeltään Disco.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TeKe
Caboose on virallisesti junan jarruvaunu ja puhekielessä se voi olla putka tai takapuoli
Kannattaako käyttää viimeiset säästönsä pelikonsoliin jonka nimi on "Perse"?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon

Kannattaako käyttää viimeiset säästönsä pelikonsoliin jonka nimi on "Perse"?
Xboxin hankinta on riskipeliä, voi tulla tamppaajaa, diskoa, tappajaa tai persettä.
Mutta on se riskin arvoinen...:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Xboxin hankinta on riskipeliä, voi tulla tamppaajaa, diskoa, tappajaa tai persettä.
Mutta on se riskin arvoinen...:)
Life is like a XBOX - you'll never know what you're going to get..
 
En ole ihan varma tästä nimihommasta, mutta kun käynnistää halon moninpelin, niin koneen nimi taitaa olla Prancer tai jotain...
 
Vedin doa3:ssa huippu pojot joskut pari kuukautta sitten xboxsin nimi on kolme ensimmäistä etunimeni kirjainta eli ###.

onneksi se ei vaikuta siinä xbox-livessä :)
 
Tiedoksi muuten että kaikki noi: Big-L, Sleepy, Hollywood, Killer, Snake, Stompy ym. ovat vain Halon koneelle arpomia nimiä. Jos joku pelaisi ennen Haloa jotain muuta moninpeliä arpoisi kyseinen peli koneelle nimen. DOA3n lisäksi nimi tuntuu muuttuvan joka kerta kun MotoGPssä (ainakin) Arcade Modessa tekee enkat. Silloin nimeksi tulee se minkä valitset hiscoreihin meneväksi.
 
Mun Xboxin nimi on Jack :). Saako sitä jotenkin vaihddettua oman pään mukaan vai arpooko se nimen aina?
 
Aikoja sitten kyllästyin Hollywood nimeen ja vaihdoin sen, nykyisin Boxini tottelee nimeä Darkness.
 
Halossa lukee the big L . muita pelejä mulla ei oo.

Siis miten se vaihdetaan?
 
Ylös Bottom