Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Prisoner sanoi:Eikö se region vaihdu jos jälkeenpäin laitat R2 Dvd-kitin kiinni? Itsellä ei ole tuosta kyllä mitään kokemusta.
Tonppa sanoi:Tai modaat boksin. Joka tulee kalliimmaksi kuin halpis-DVD-soittimen ostaminen (jotka on ihan jees laitteita, vaikka halpoja onkin).
Xbugs sanoi:Ei modaaminen mitään maksa, sen voi nykyisin tehdä ihan softalla ilman mitään piirien asentelua.
Xbugs sanoi:No jos tuolle linjalle lähdetään, niin eihän se Xboxin modaus tietenkään ilmaista ole, kun ensin pitää ostaa se Xbox ja siitähän rokotetaan vieläkin toistasataa ecua...
Xbugs sanoi:Älä nyt, sitä vartenhan täytyy ostaa ruuvari, ja sähköäkin kuluu koko ajan... Kuten edellä todettiin, modaaminen kerta kaikkiaan ei voi olla ilmaista...
Dr Evil sanoi:Ei Xbox lukittuu siihen alueeseen, jonka kaukosäätimen siihen laittaa ensimmäisenä kiinni.
Juakko71 sanoi:'Se Xbox mitään lukitu.
Jos sinulla on R1 ja R2 dvd kit, swappaamalla noita keskenään regioni vaihtuu. Ehkä virtojen katkaisu vaihdon välissä on asiallista, ettei konsoli hämmenny.
Juakko71 sanoi:Mitään FAQ-sivua en nyt osaa osoittaa.
Olen tuon nyt itse kokeillut, että siinä FAQ:ia. Laitoin ko. dvd kitin sisään 2-region asetuksilla ja 2-region levyn sisään. -toimii-
Kokeilin virrankatkaisun jälkeen 1-asetuksella saman 1-region levyllä. -toimii-
Ja sitten kokeilin taas 2-region levyä 1-region asetuksella jolloin Xbox ilmoitti tylysti, että levy on väärää regionia ja minun mitä pikimmiten pitäisi korjata asia poistamalla dvd sisuksista.
Xboxini ei ole modattu.
Ostin tältä hemmolta: http://cgi.ebay.co.uk/XBOX-DVD-Movies-Remote-Controller-Brand-New-XB-820_W0QQitemZ320017157929QQihZ011QQcategoryZ68262QQrdZ1QQcmdZViewItem
Laatu mielestäni lyhyehköllä kokeilemisella hyvinkin samaa luokkaa kuin originaali. (Muistikuva vuodelta 2002)
ebay.co.uk:ssa hakusanani xbox accessories-osastolla oli niinkin vaikea kuin "remote"