UPS -lähettipalvelu tuo sinulle tyhjän, ihan tavallisen, pahvilaatikon. Siellä on sisällä mm. pakkausohjeet ja tarvittavat romppeet,
sekä ohjeet paketoimiseen ja UPS -palvelun puhelin numero, johon soitat kun haluat, että Xboxiasi tullaan hakemaan.
Jos ongelmanasi on pelkästään DVD-asema, mitään muuta ei tarvitse laittaa pakettiin kuin konsoli (katso kuitenkin mukana tulevat ohjeet).
Alkuperäistä pakettia ei laiteta menemään, pelkästään siinä, mikä sinulle tuodaan.
UPS- palvelu siis tuo tyhjän laatikon, hakee xboxis lähetettäväksi ja tuo sen sinulle huollosta, jokakerta kotiovelle.
UPS:n kuljetus ajat on "työaikana", eli kuljetukset loppuu n. klo 16.00 paikkeilla.
Jos et ole ollut kotona, ne jätää lapun, josta käy ilmi mitä ollaan yritetty tuoda ja milloin.
Paketin vastaan otto vaatii aina vastaanottajan kuittauksen, eli ne ei jätä pakettia kellekään muulle kuin sinulle. Jos asut syrjemmällä,
sinulle voidaan soittaa aina ennen toimitusta, jotteivat ne tee turhaa reissua. Jos käy niin huonosti, ettet ole ikinä kotona,
ota selvää missä on lähin UPS:n varasto, sieltä oi tavarat noutaa kanssa. Valtakirjalla tietty voit valtuuttaa muita ottamaan tavarat vastaan.
Sillä saamallasi numerolla voi mm. seurata pakettisi liikettä, soittamalla samaiseen Microsoftin huoltoon.
Samalla se on "viitenumero", jolla sun asia löydetään, jos jotain sattuu. Eli pidä se tallessa. UPS-lavelulta saat tosin varsinaisen ups-palvelun seurantanumeron.
Sillä voit seurata mm. netin välityksellä, missäpäin maailmaa boxisi seilaa.
Homman pitäisi olla aika yksinkertainen. Sulle tuodaan paketti, johon paketoit ohjeiden mukaan Xboxisi.
Soitat paketin mukana tulleeseen UPS -numeroon, ja ne tulevat sen sinulta hakemaan (voit ilm. sopia ajankohdan). N. 2-3 viikon kuluttua UPS tuo sinulle Xboxin takaisin kotiin.
Saat myös sähköpostia microsoftilta pakettisi edistymisestä.
Vieraile UPS:n nettisivuilla, siltä löydät tietoo palvelusta. www.ups.com
Toivottavasti asia selveni.