Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

XO:n langaton ohjain - kestääkö vaiko ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peck4
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: XO:n langaton ohjain - kestääkö vaiko ei?

:o Oma ohjain pudonnut moneen otteeseen lattiallekkin mutta ainakin näin parinvuoden aktiivisen käytön jälkeen toiminut ok kunnes olikohan nelisen kuukautta sitten huomasin että jos muutamassa pelissä jätän vasemman tatin keskelle, ruudulla hahmo jää kävelemään eteenpäin. Tämä ohjain siis ostettu lisäohjaimena X0'n julkaisun yhteydessä, itse alkuperäinen ohjain ja konsoli tuli vaihdettua Eliteen, jonka mukana tullut ohjain toiminut vailla mitään ongelmia.

Samoin. Vasen tatti ostetussa lisäohjaimessa jää vasemmalle päälle melkein aina, ja pelihahmo liikkuu sitten sivulle hitaasti :mad:
Lisäksi ongelmia on vasemman tatin klikkauksessa, sitä saa KLIKATA jotta toimii. Voisi kuulkaa soittaa sinne asiakaspalveluun... ;)

Mulla on ohjaimet toimineet aina moitteettomasti, mutta olenkin suhteellisen tarkka siitä miten pidän niitä. :) Ja minkäänlaisia ongelmia ei ole ollut missään napeissa, ihme kyllä. Hieman on tatit löystyneet kyllä, mutta pelittää originaali ohjain yhäkin vaikka suht kauan on ollut tuo konsoli. Vasta tosin tilasin uuden ohjaimen varalle, kun eihän sitä ikinä tiedä.. :cool:

Heei, kerroin asiakaspalveluun rikkinäisestä ohjaimesta, niin sanoivat, että pitää mennä sieltä pyytämään uutta, mistä ostettu. Ja sitten soittaa vissiinkin takaisin, jos ei onnistu.
Pitää varmaan käydä ihan muodon vuoksi Prismassa?? :D
Eivät VARMANA anna uutta.

Niin ja sanoin neidille, että ohjain tuli XO:n mukana, ei erikseen ostettuna. Olenko nyt saamassa uuden moisen, mitä luulette? Siis kun ensi kerralla soitan aspaan? :)

Itse soitin tuonne viime viikon maanataina ja eilen kilahti postiluukusta ohjain. Kannattaa harkita lopettaako puhelun ja vaihtaako tukihenkilöä, jotkut meinaa olla vähän tiukkoja tuon ohjaimen luovuttamisen suhteen. Itselle ensin osui mieshenkilö ja kyseli kaikenlaisia typeriä kysymyksiä sen 10 min :confused:, no lopetin puhelun ja soitin uudestaan ja nainenhan sieltä vastas ja onnistu kyllä helpommin :D

Mitä esimerkiksi?

Miulta ei kysynyt kun muutaman, mutta mm. sitä, oliko XO:n vieressä jotain signaalia lähettäviä sähkölaitteita tms.. Sanoin kaikkeen vain "Ei" niin kauan, että virolais-neiti sitten lopulta pyysi tietoja ja ilmoitti ohjaimen saapuvan viiden arkipäivän sisällä :cool:
Nyt olenpi sitten kolmen ohjaimen mies!

PS. Lisäksi laitoin huoltoon lähteneeseen boksiini pienen paperilapun korjaajia varten tyyliin "This time something more than just a Live gold card for one month. And brand new 360, perhaps?".. Jotain tuon tyylistä. On se kun kolmas hajoamiskerta. Voisivat pistää jo uuden tulemaan. :(

Uusi tuliterä ohjain saapui tänään. Itse konsoli ollut matkalla nyt seitsemisen arkipäivää (viime viikon tiistaista). Olisi upeaa, jos saisin laitteen jo ensi viikolla! Jännityksellä odotan, tuleeko sieltä nyt, kolmen hajoamiskerran jälkeen, kokonaan uusi pelikonsoli! :)

UPS:n seurantapalvelu antaa moisen "tuloksen".

"LANGENHAGEN,
DE 12.08.2008 7:24 TULLISELVITTÄJÄN REKISTERÖIMÄ / LÄHETYS JÄTETTY HUOLINTAAN
12.08.2008 7:24 TULLISELVITTÄJÄN REKISTERÖIMÄ / SELV. LUOV. LÄHETYKSEN. TOIMITETAAN "

mites.. kaikki jotka olette saaneet uuden ohjaimen xbox-tuen kautta:
oletteko saaneet ihan uuden kaupan paketissa olevan ohjaimen vai millaisia ohjaimia olette saaneet? olen kuullut huhua että jotkut olisi saanut käytettyjäkin ohjaimia..?

Sen verran tuosta ohjaimen saamisesta prismasta, että itsellä hajosi x360 konsoli noin puolen vuoden jälkeen ostohetkestä ja vein sen prismaan josta olin sen ostanut.

Jätin konsolin sinne ja muutaman päivän kuluttua soittivat että saan sieltä uuden paketin.. Ilmeisesti tämä ei kuitenkaan ollut se oikea menettelytapa vaan kaupassa oli käynyt joku sisäinen kämmi..ts olisi pitänyt lähettää vanha konsoli korjaukseen, josta se olisi sitten aikanaan tullut korjattuna takaisin..

Eli kait vähän paikasta kiinni antavatko uutta ohjainta hajonneen tilalle vai eivät.. :confused:

mites.. kaikki jotka olette saaneet uuden ohjaimen xbox-tuen kautta:
oletteko saaneet ihan uuden kaupan paketissa olevan ohjaimen vai millaisia ohjaimia olette saaneet? olen kuullut huhua että jotkut olisi saanut käytettyjäkin ohjaimia..?

Meikäläiselle tuli tuliterä. Ohjaimessa kaikki ne opastustarrat ym., tatit jäykät, ja ohjain oli pakattu vihreään samanlaiseen muoviin, kuin missä se on jos ostaa vaikkapa Premiumin.

Onko muilla tullut vastaan tälläistä: Itelläni kaksi ohjainta joista toinen käytetyn konsolin mukana tullut ja toinen uusi. Käytetty ohjain nykyään kakkos ohjaimena ja silloin tällöin vain käyttöä joten en pidä siinä pattereitakaan. Silloin kun sitä tarvitaan niin laitan patterit sisään ja pelaamisen lopuksi otan patterit pois, mutta aluksi en meinaa saada patterikoteloa auki ja kun saan niin patterit pitää aina ottaa jollain pihdeillä pois kun eivät muuten tuu. Onko kyse vain vanhasta ohjaimesta vai mistä. Lisäksi molemmissa ohjaimissa D-pad jotenkin viallinen. esim. ylöspäin painettaessa saa painaa aina ainakin kaksi kertaa ennen kuin ottaa. Luulisi että edes 50 euroa maksanut ohjain toimisi kunnolla moitteettomasti. Pitänee soittaa maanantaina asiakas palveluun.

Edit: Jos soittaa tuonne asiakaspalveluun niin pitääkö siinä ilmoittaa esim. konsolin sarjanumero?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Soitin just äsken mikkisoftan tukeen omasta ohjaimestani. Joka on ollut jo ostosta lähtien melkeen 2 vuotta sitten omituinen ristiohjaimen osalta. Ihme vempula ja ottaa vähän miten sattuu, esim gearssissa ku yrittää nopeesti vaihtaa haulikkoon ni tuleekin pistooli kouraan :( Noh nainen lupasi lähetttää uuden ohjaimen 10työpäivän sisällä. Pari päivää sitten kun lainasin serkulta ohjaimen ja kokeilin sen ristiohjainta niin se oli kuin toiselta planeetalta ja siitä syystä päätin soittaa tukeen ja kannatti :)

Soitin just äsken mikkisoftan tukeen omasta ohjaimestani. Joka on ollut jo ostosta lähtien melkeen 2 vuotta sitten omituinen ristiohjaimen osalta. Ihme vempula ja ottaa vähän miten sattuu, esim gearssissa ku yrittää nopeesti vaihtaa haulikkoon ni tuleekin pistooli kouraan
Se ristiohjain on yleensäkin ihan pepusta. Se on oikeastaan ominaisuus eikä vika.

ristiohjain kukkoilee jälleen. mitenhän huolto menettelee kun toinen boksi menossa ja yhden ohjaimen ilman tarkistusta olen jo saanut aiemman boksin aikana

Eli siis jos tuossa ohjaimessa on pienikin vika niin asiakaspalveluun voi soittaa ja pyytää uutta ohjainta eikä ensimmäistä tarvitse lähettää mihinkään :confused: Minulla tuossa ohjaimessa on tuo ristiohjaimen ylös-nappi hieman viallinen, mutta se varmaankin on yleistä. Voisiko tuon perusteella pyytää uutta ohjainta?

Eli siis jos tuossa ohjaimessa on pienikin vika niin asiakaspalveluun voi soittaa ja pyytää uutta ohjainta eikä ensimmäistä tarvitse lähettää mihinkään :confused: Minulla tuossa ohjaimessa on tuo ristiohjaimen ylös-nappi hieman viallinen, mutta se varmaankin on yleistä. Voisiko tuon perusteella pyytää uutta ohjainta?
No mulla oli samanlaista ongelmaa ohjaimessa ja soitin kerran: suomalainen miesääni käski koittaa kaverin konsolin kanssa ettei vika ole konsolissa. En kuitenkaan jaksanut käydä koittamassa ja soitin uudelleen. Ulkomainen nainen vastasi englanniksi ja pienen selittelyn jälkeen totesi vain että lähetämme uuden ohjaimen. Nyt olen kolmen ohjaimen mies:)

Mun veljellä on tää XBOB 360 ja se kapula temppuilee, kun hän sai itse konsolin A näppäin oli pohjassa ja muut näppäimet natisivat joten ostettiin toinen kapula ja laitettiin patteri sisälle ja sitten se toimi mutta sitte xbob hajosi noin 3kk myöhemmin saatiin uusi konsoli ja myytiin ja ostettiin myöhemmin uudestaan.

Kyllä on huono konsoli ja ei yhtään hyviä viihdyttäviä pelejä.

Itse ainakin olen tykästynyt Xbox 360:n pelitarjontaan. Ja varsinkin kun RacePro on tulossa. Xboxin tuesta on olen saanut kaksi ohjainta natisevan ja nitisevän tilalle. Itse tuessa ne kämmäsivät ja lähettivät kaksi ohjainta. Ovat toimineet hienosti.

Mun veljellä on tää XBOB 360 ja se kapula temppuilee, kun hän sai itse konsolin A näppäin oli pohjassa ja muut näppäimet natisivat joten ostettiin toinen kapula ja laitettiin patteri sisälle ja sitten se toimi mutta sitte xbob hajosi noin 3kk myöhemmin saatiin uusi konsoli ja myytiin ja ostettiin myöhemmin uudestaan.

Kyllä on huono konsoli ja ei yhtään hyviä viihdyttäviä pelejä.
Miksi ihmeessä sitten ostitte konsolin, joka on huono ja jolle ei ole yhtään viihdyttävää peliä? Ei itseään kannata sentään kiduttaa, jos ei homma toimi. ;)

--------
Itsellä kummassakaan noin vuosi sitten hankitun Premium-konsolin mukana tulleissa ohjaimissa ristiohjain ei ole ollut täysin kunnossa. Toiseen sain korvikkeen MS:n kautta (jossa ei tosin siinäkään ristiohjain ollut täysin ok) ja toisen kanssa on opittu elämään, kun ei suuntaohjainta niin useasti tarvitse peleissä onneksi käyttää.

Muuten ovat kapulat toimineet mainiosti, akut ovat kestäneet hyvin ja muutamista pudotuksistakin ovat selvineet vahingoitta. Ristiohjaimen kun saavat seuraavaan mallistoon vielä uusittua, niin istuvampaa pelikäden jatketta saa hakea.

Eikös ole jotain uudenlaista D-padia omaavaa ohjainta markkinoille jo tyrkytetty? K-FINin kilpailussahan semmoinen oli muistaakseni palkintoa, mitä eroa vanhaan? Ulkoisesti? (Mitä koitin etsiä kuvia niin samalta se näytti...)

Ylös Bottom