Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

XTA-Klaani etsii pelaajia RSV: Vegas 2:seen!

SilentFin

New Member
Jos siis olet aikeissa kyseisen pelin hankkia ja sinua kiinnostaisi klaanitoiminta niin lähde ihmeessä mukaan!

Pistäkää hakemuksia tähän tai suoraan privaan...

Hakemukseen:
- ikä
- mikillinen?
- pelikokemus

Jos olet omistanut Vegasin ensimmäisen osan ja siitä pitänyt sekä siinä menestyksekkäästi pärjännyt, siitä isot plussat...

- SilentFin
 
Vastaus: XTA-Klaani etsii pelaajia RSV: Vegas 2:seen!

Jos siis olet aikeissa kyseisen pelin hankkia ja sinua kiinnostaisi klaanitoiminta niin lähde ihmeessä mukaan!

Pistäkää hakemuksia tähän tai suoraan privaan...

Hakemukseen:
- ikä
- mikillinen?
- pelikokemus

Jos olet omistanut Vegasin ensimmäisen osan ja siitä pitänyt sekä siinä menestyksekkäästi pärjännyt, siitä isot plussat...

- SilentFin

MIE LÄHEN :D siis mukaan..
 
Vastaus: XTA-Klaani etsii pelaajia RSV: Vegas 2:seen!

Paljonko jäseniä on klaanissa jo?

PS. kyselin vain, kun R6: vegas 2 on tulossa minulle.
 
Vastaus: XTA-Klaani etsii pelaajia RSV: Vegas 2:seen!

eikö minua huolita tännekkään mukaan vai? :D
 
Vastaus: XTA-Klaani etsii pelaajia RSV: Vegas 2:seen!

Kyllä mä tällä kertaa olen... Klaanin ikäraja yritetään pitää siinä 18-vuodessa ja sulla tuntu toi peliaikakin olevan tosi kortilla... Ja kaiken lisäksi meillä alkaa olla jo pelaajia terpeeksi...
 
Vastaus: XTA-Klaani etsii pelaajia RSV: Vegas 2:seen!

Kyllä mä tällä kertaa olen... Klaanin ikäraja yritetään pitää siinä 18-vuodessa ja sulla tuntu toi peliaikakin olevan tosi kortilla... Ja kaiken lisäksi meillä alkaa olla jo pelaajia terpeeksi...

siis väitätkö sä oikeesti ja rehellisesti että seittemän pelaajaa on tarpeeksi?
EN oikee jaksa uskoa ;)
 
Vastaus: XTA-Klaani etsii pelaajia RSV: Vegas 2:seen!

siis väitätkö sä oikeesti ja rehellisesti että seittemän pelaajaa on tarpeeksi?
EN oikee jaksa uskoa ;)

Noh, Timppa... Kaikki meidän klaanilaiset ei oo vielä hyväksyny kutsua tonne Vegas puolelle... Ja sitä paitsi jo tossa 7:ssä on niin kovia nimiä ja aktiivisia pelaajia että niilläkin pärjättäs... Mutta mites sun klaanis? :D
 
Vastaus: XTA-Klaani etsii pelaajia RSV: Vegas 2:seen!

siis väitätkö sä oikeesti ja rehellisesti että seittemän pelaajaa on tarpeeksi?
EN oikee jaksa uskoa ;)

En tie ootko paljoo pelannu vegasia, mutta eiköhän se seittämän riitä, ja ei niitä pelejä oo pakko pelata meidän tiimin ainakaan ainoastaa kello 22jälkeen, joten me voinemme sopia niitä muihiinkin kellonaikoihin toisin kun sillon fssän aikaan, joten uskoisin että vaikka meitä on "vain" seitsemän, niin eiköhän me saada aina löydettyä joku väli mikä sopii kaikille.
 
Vastaus: XTA-Klaani etsii pelaajia RSV: Vegas 2:seen!

Kyllä mä tällä kertaa olen... Klaanin ikäraja yritetään pitää siinä 18-vuodessa ja sulla tuntu toi peliaikakin olevan tosi kortilla... Ja kaiken lisäksi meillä alkaa olla jo pelaajia terpeeksi...
miten niin kortilla? ainakin 22 asti voin pelata :)

PS. ikääkin tulee kohta 17v :rolleyes: no kerro sitten kun otatte lisää porukkaa.
 
Vastaus: XTA-Klaani etsii pelaajia RSV: Vegas 2:seen!

Noh, Timppa... Kaikki meidän klaanilaiset ei oo vielä hyväksyny kutsua tonne Vegas puolelle... Ja sitä paitsi jo tossa 7:ssä on niin kovia nimiä ja aktiivisia pelaajia että niilläkin pärjättäs... Mutta mites sun klaanis? :D

Aika hyvin sanottu...en ees tajua miks Timppa huutelet tänne tommosia asioita?
Asiahan ei sinulle kuulu...eikä millään pahalla tietenkään.:)
 
Vastaus: XTA-Klaani etsii pelaajia RSV: Vegas 2:seen!

Aika hyvin sanottu...en ees tajua miks Timppa huutelet tänne tommosia asioita?
Asiahan ei sinulle kuulu...eikä millään pahalla tietenkään.:)

No samaa teistä ihmettelen suunnattomasti, miksi te huutelette tonne FS ketjuun?
 
Vastaus: XTA-Klaani etsii pelaajia RSV: Vegas 2:seen!

No samaa teistä ihmettelen suunnattomasti, miksi te huutelette tonne FS ketjuun?

Hassua. Minä en kyllä ole tämmöistä huomannut, mutta ei kai sitä enää tässä iässä näkö ole enää entisensä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom