Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[XtA] klaanin matsin sopimiset

Vastaus: [XtA] klaanin matsin sopimiset

Mä en voi mitään varmaa sanoa kun en ole enää rosterissa... Myös Fortune, Vinski ja Suruntuoja ulkona, joten luulen että oli tää turnaus tässä... Yritä kuitenkin vielä Pinzeltä kysellä...

Ok, pistä sitte vastausta meille ja jos ei teiän klaani oo enää ollenkaa tässä Liigassa, ni pistä myös Kojolle, että poistaa klaaninn liigasta :confused:
 
Vastaus: [XtA] klaanin matsin sopimiset

Ok, pistä sitte vastausta meille ja jos ei teiän klaani oo enää ollenkaa tässä Liigassa, ni pistä myös Kojolle, että poistaa klaaninn liigasta :confused:

Ei se nyt enää mun tehtäväni kyllä oo, mut kaipa mä venyn...
Eli XtA ei ole enää mukana...
 
Vastaus: [XtA] klaanin matsin sopimiset

Ei se nyt enää mun tehtäväni kyllä oo, mut kaipa mä venyn...
Eli XtA ei ole enää mukana...

Niinpä ei ole sun tehtävä enää.... Mutta tosiaan xta joutuu jättäytymään pois, kun osa porukasta ei kestänyt häviöitä ja poistui klaanista. :mad:
 
Vastaus: [XtA] klaanin matsin sopimiset

Jep jep... Sehän nyt vaan menee niin että on turha enää juosta jos paska on jo housussa... Klaani veteli täysin viimeisiään... Aktiivisia pelaajia ei ollut kuin 3-4... Ketään ei kiinnostanu harjottelu eikä mikään muukaan...
 
Vastaus: [XtA] klaanin matsin sopimiset

Turha sitä täällä puida miksi klaani poistuu kuvioista. Yleisenä huomiona kuitenkin mainittava, että klaanin koko rosteri pääsee ylläpidon ylläpitämään listaan turnausten keskeyttäjistä - pyritään tällä karsimaan tulevia keskeytyksiä ja turvaamaan hyvät pelit niille jotka oikeasti haluavat pelata. Yhdestä mahdollisesti omalta kohdalta epäonnisesta joukkueena tapahtuneesta keskeyttämisestä ei välttämättä tarvitse vielä huolestua, mutta niiden kertyessä tai yksilötapahtumista jatkuvasti vetäydyttäessä sitten kylläkin.
--
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom