Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
voi perkelesnattu sanoi:Demot ovat NYT Japanin PSN-storessa.... ja latautumassa meikänkin koneelle.![]()
Toinen sisältää juonenkuljetusta ja siihen liittyvää kamppailua ja toinen minipelejä ja random mätkintää. Näin ainakin gaffarit sanoo. Kohtahan sen näkee sitten itekin.
Kiitos vinkistä. Molemmat demot lähtivät valumaan.snattu sanoi:Demot ovat NYT Japanin PSN-storessa.... ja latautumassa meikänkin koneelle.![]()
Eipä se taida hirveän hyvin onnistuakaan.ReQ-77 sanoi:Näin Japaniaa ymmärtämättömänä, miten onnistuu tuon tarinapainoitteisen demon pelaaminen jos tekstit on sitä koukeroa? "Kanitsiwa!"
luulis osaavan kun joskus aikoinaan tahkosin Xbox ykkösellä ninja gaidenin läpiFamaZ sanoi:PS2:n ensimmäisessäkin Yakuzassa on enemmänkin noita lyöntisarjoja kuin vain yksi neliönrämpytyskombo jo ihan alusta asti ja lisää pystyi ostamaan, eli et (ps3-player) vain osaa.Tuskinpa ovat kuitenkin tähän "next-gen" versioon yksinkertaistaneet asioita, päinvastoin ennemminkin. Taistelut mitä luultavimmin myös vaikeutuvat pelin edetessä, joten siitäkin syystä tuo demo saattoi tuntua jossain mielessä tylsältä. Luulisi niiden vaikeampien vastusten vaativan sen verran jo ajatteluakin, että sekin tekee taisteluista jo mielenkiintoisempia.
No ei tästä taistelusysteemin suhteen syvällisyyden kannalta mitään Ninja Gaidenia kannatakaan odotella. Näissä kun nyt satttuu myös olemaan tuo tarinakin isossa osassa ja vielä hyvin kirjoitettu, toisin kuin jossain Ninja Gaidenissa, jonka juoni naurattaa (vääristä syistä) enemmän kuin herättää kiinnostusta pelin tapahtumiin.ps3-player sanoi:luulis osaavan kun joskus aikoinaan tahkosin Xbox ykkösellä ninja gaidenin läpi
Tuossa tarinademossa onnistuin löytämään minipelin (sieltä temppelin luota, kartan oikeayläkulma), josta opittiin uusi taisteluliike. Juttelin mukavia sen paatun kanssa (notkuu temppelin kulmalla) niin viereen ilmestyi kissa, josta X:ää painamalla päästiin minipeliin.FamaZ sanoi:PS2:n ensimmäisessäkin Yakuzassa on enemmänkin noita lyöntisarjoja kuin vain yksi neliönrämpytyskombo jo ihan alusta asti ja lisää pystyi ostamaan
Eipä siinä muuta tarvinut tehdä kuin painaa X nappia tarpeeksi nopeasti.ReQ-77 sanoi:Tuossa tarinademossa onnistuin löytämään minipelin (sieltä temppelin luota, kartan oikeayläkulma), josta opittiin uusi taisteluliike. Juttelin mukavia sen paatun kanssa (notkuu temppelin kulmalla) niin viereen ilmestyi kissa, josta X:ää painamalla päästiin minipeliin.
Jos on yhtä laadukas kuin aikaisemmissa Yakuzoissa, niin tarina tulee olemaan sitä pelin parasta antia.made44 sanoi:Tietääköhän kukaan millainen peli tässä on kyseessä? Onko tarinaa tai seikkailua ollenkaan vai onko peli pelkkää tappelemista?
made44 sanoi:Tietääköhän kukaan millainen peli tässä on kyseessä? Onko tarinaa tai seikkailua ollenkaan vai onko peli pelkkää tappelemista?
Mua meinasi itkettää, kun avauskohtauksen talosta poistuessa melkein heti siinä oikealla oli polvenkorkuinen pensas, jonka yli/läpi ei vaan voinut mennä. Takana näkyi katu, jonne pääsi vain kiertämällä mutkan kautta. Ja onhan se aina huvittavan näköistä, kun pelihahmo sutii paikoillaan näkymättömän seinän edessä välillä klippaillen seinän tms. läpi. On tää nykyinen konsolisukupolvi sitten älyhieno.hartzu sanoi:Lataustauot ja kömpelöt siirtymät ulko- ja sisätilojen välillä pisti kyllä silmään. Nykytekniikalla pitäisi pystyä parempaan.