Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yakuza: Kenzai [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Yakuza 3 [Hype]

Demot ovat NYT Japanin PSN-storessa.... ja latautumassa meikänkin koneelle. ;)

Toinen sisältää juonenkuljetusta ja siihen liittyvää kamppailua ja toinen minipelejä ja random mätkintää. Näin ainakin gaffarit sanoo. Kohtahan sen näkee sitten itekin.
 
Vastaus: Yakuza 3 [Hype]

snattu sanoi:
Demot ovat NYT Japanin PSN-storessa.... ja latautumassa meikänkin koneelle. ;)

Toinen sisältää juonenkuljetusta ja siihen liittyvää kamppailua ja toinen minipelejä ja random mätkintää. Näin ainakin gaffarit sanoo. Kohtahan sen näkee sitten itekin.
voi perkele:mad: yllättäen nyt en oo kotona:mad:
 
Vastaus: Yakuza 3 [Hype]

Että ihan yhtä aikaa pistivät ja näinkin nopeaa :eek: Heti lataukseen. Tosin tuskin ehtivät latautua ennen kuin pitää poistua huushollista.
 
Vastaus: Yakuza 3 [Hype]

snattu sanoi:
Demot ovat NYT Japanin PSN-storessa.... ja latautumassa meikänkin koneelle. ;)
Kiitos vinkistä. Molemmat demot lähtivät valumaan.

PS. Toisella kokoa hieman alle giga ja toisellakin vajaat 900 megaa.
 
Vastaus: Yakuza 3 [Hype]

Näin Japaniaa ymmärtämättömänä, miten onnistuu tuon tarinapainoitteisen demon pelaaminen jos tekstit on sitä koukeroa? "Kanitsiwa!"
 
Vastaus: Yakuza 3 [Hype]

ReQ-77 sanoi:
Näin Japaniaa ymmärtämättömänä, miten onnistuu tuon tarinapainoitteisen demon pelaaminen jos tekstit on sitä koukeroa? "Kanitsiwa!"
Eipä se taida hirveän hyvin onnistuakaan. :p
 
Vastaus: Yakuza 3 [Hype]

Ne jotka ovat päässeet demoja kokeilemaan, niin pistäkääs vähän ensimakuja.
 
Vastaus: Yakuza 3 [Hype]

tarinamoodissa kun käveli "marketilla" tai mikä liekään niin ääniä oli erittäin vähän.ei ollu ollenkaan paikalla olemisen tuntua toisin kun assassins creedissä josta löytyy yllättävän paljon erilaista melua.kun keskustelee jonku kanssa niin ääntä ei kuulu vaan tekstit vain lukee,välillä joku myhähdys. taistelu on erittäin suoraviivaista neliön hakkaamista.kolmiosta joku voimakkaampi miekan isku,ympyrästä potku(nämä kun miekan kanssa taistelee). kun nyrkein on tappelemassa niin neliöstä huidotaan samaa lyöntisarjaa toisensa perään,kolmiosta joku olematon potku ja ympyrästä legendaarinen niskalenkki:D grafiikka ei hirveesti loista,ei ainakaan omalle silmälle. ois saanu julkasta ps2selle:) ite en pitäny. ei tuu hommattua. tuntui muuten oudolta siellä marketissa nähä niitä jotain tyyppejä soittamassa soittimia mutta ääntä ei kuulunut? :D jossain vaiheessa jotain musiikin ääntä kuului joka katos kun otti pari askelta soitinryhmästä. ei näin. niin ja jos pelissä olis enemmän jotain isku komboja niin kai olisivat demoon pistäneet mukaan? eli ei taida olla.
 
Vastaus: Yakuza 3 [Hype]

PS2:n ensimmäisessäkin Yakuzassa on enemmänkin noita lyöntisarjoja kuin vain yksi neliönrämpytyskombo jo ihan alusta asti ja lisää pystyi ostamaan, eli et (ps3-player) vain osaa. :p Tuskinpa ovat kuitenkin tähän "next-gen" versioon yksinkertaistaneet asioita, päinvastoin ennemminkin. Taistelut mitä luultavimmin myös vaikeutuvat pelin edetessä, joten siitäkin syystä tuo demo saattoi tuntua jossain mielessä tylsältä. Luulisi niiden vaikeampien vastusten vaativan sen verran jo ajatteluakin, että sekin tekee taisteluista jo mielenkiintoisempia.
 
Vastaus: Yakuza 3 [Hype]

FamaZ sanoi:
PS2:n ensimmäisessäkin Yakuzassa on enemmänkin noita lyöntisarjoja kuin vain yksi neliönrämpytyskombo jo ihan alusta asti ja lisää pystyi ostamaan, eli et (ps3-player) vain osaa. :p Tuskinpa ovat kuitenkin tähän "next-gen" versioon yksinkertaistaneet asioita, päinvastoin ennemminkin. Taistelut mitä luultavimmin myös vaikeutuvat pelin edetessä, joten siitäkin syystä tuo demo saattoi tuntua jossain mielessä tylsältä. Luulisi niiden vaikeampien vastusten vaativan sen verran jo ajatteluakin, että sekin tekee taisteluista jo mielenkiintoisempia.
luulis osaavan kun joskus aikoinaan tahkosin Xbox ykkösellä ninja gaidenin läpi ;) mut joo en jaksanu hirveesti perehtyä asiaan. neliö,kolmio,neliö ja neliö,neliö,kolmio. kyllähän tosta pari tollasta perus komboa löytyi jo. ostamisesta en voi sanoa mitn kun ei oikeen mennyt tähän kaaliin tuo kieli:p
 
Vastaus: Yakuza 3 [Hype]

ps3-player sanoi:
luulis osaavan kun joskus aikoinaan tahkosin Xbox ykkösellä ninja gaidenin läpi
No ei tästä taistelusysteemin suhteen syvällisyyden kannalta mitään Ninja Gaidenia kannatakaan odotella. Näissä kun nyt satttuu myös olemaan tuo tarinakin isossa osassa ja vielä hyvin kirjoitettu, toisin kuin jossain Ninja Gaidenissa, jonka juoni naurattaa (vääristä syistä) enemmän kuin herättää kiinnostusta pelin tapahtumiin.

Toivon mukaan eivät ole menneet kusemaan tätä uusinta osaa helppoudella, sillä ensimmäinen osa oli ainakin haastavuudeltaan ihan sopiva (ei mitenkään ylitsepääsemättömän vaikea, muttei toisaalta niin helppokaan, että pelkällä napinrämpytyksellä pääsi läpi).
 
Vastaus: Yakuza 3 [Hype]

Vaikken juonesta sen tarkemmin tiedä, luulisin, että ei ole. Ensimmäinen Yakuza kun sijoittuu vuoteen 2005 (+ prologin tapahtumat 1995), siinä missä Yakuza 3 sijoittuu satojen vuosien päähän menneisyyteen samuraiden ajalle. Ehkä tästä voi löytää joitain viittauksia sukunimissä tms. Yakuza 1:kin henkilöihin, mutta vaikea on keksiä, miten muuten nämä olisivat yhteydessä toisiinsa.
 
Vastaus: Yakuza 3 [Hype]

FamaZ sanoi:
PS2:n ensimmäisessäkin Yakuzassa on enemmänkin noita lyöntisarjoja kuin vain yksi neliönrämpytyskombo jo ihan alusta asti ja lisää pystyi ostamaan
Tuossa tarinademossa onnistuin löytämään minipelin (sieltä temppelin luota, kartan oikeayläkulma), josta opittiin uusi taisteluliike. Juttelin mukavia sen paatun kanssa (notkuu temppelin kulmalla) niin viereen ilmestyi kissa, josta X:ää painamalla päästiin minipeliin.
 
Vastaus: Yakuza 3 [Hype]

ReQ-77 sanoi:
Tuossa tarinademossa onnistuin löytämään minipelin (sieltä temppelin luota, kartan oikeayläkulma), josta opittiin uusi taisteluliike. Juttelin mukavia sen paatun kanssa (notkuu temppelin kulmalla) niin viereen ilmestyi kissa, josta X:ää painamalla päästiin minipeliin.
Eipä siinä muuta tarvinut tehdä kuin painaa X nappia tarpeeksi nopeasti.
Hauskuuden huippua sanoisin..

Itse vasta tuota tarina demoa koeattanut, ja tappelu on melko kömpelön tuntuista, mutta ihan hauskaa hommaa.
Hiottavaa löytyy vähän joka puolelta..
 
Vastaus: Yakuza 3 [Hype]

Voipi olla että alussa opittavat liikkeet ovat yhden napin takana, mutta pelin edetessä voivat olla vaikeamman näppäinkombon takana. Niin tai näin, itselle ainakin kolisee koko samurai -meininki sen verran kovaa, että peli tulee hankittua. :D jos/kun peli tänne rantautuu.
 
Vastaus: Yakuza 3 [Hype]

Tietääköhän kukaan millainen peli tässä on kyseessä? Onko tarinaa tai seikkailua ollenkaan vai onko peli pelkkää tappelemista?
 
Vastaus: Yakuza 3 [Hype]

made44 sanoi:
Tietääköhän kukaan millainen peli tässä on kyseessä? Onko tarinaa tai seikkailua ollenkaan vai onko peli pelkkää tappelemista?
Jos on yhtä laadukas kuin aikaisemmissa Yakuzoissa, niin tarina tulee olemaan sitä pelin parasta antia.
 
Vastaus: Yakuza 3 [Hype]

made44 sanoi:
Tietääköhän kukaan millainen peli tässä on kyseessä? Onko tarinaa tai seikkailua ollenkaan vai onko peli pelkkää tappelemista?

Eilen kokeilin tarina-demoa(?) ja pelasin sen läpi, tarinasta ei paljoa käteen jäänyt, kun Japanini on hieman ruosteessa. Oma tulkinta on, että pelaaja on tiukka, mutta jäyhä sorrettujen puolustuja ja heikkojen avustaja :) Tekstipohjaista dialogia oli älytön määrä, ja sitä klikkaillessa oli tylsää kun ei mitään ymmärtänyt. Pari tappelua tuossakin tuli vastaan ja jotenkin jäi kuva, että taidot ja välineet tulevat kehittymään pelin edetessä. Melko simppeliltä pelaaminen tässä demossa vaikutti.. kävit juttelemassa kartan osoittamissa paikoissa oikeille henkilöille, joilta sait jotain, jonka taas veit jollekulle muulle jne. Tuon perusteella maailmaa ei ainakaan vapaaksi voi sanoa, mutta kun ei ymmärtänyt tapahtumista mitään, niin voipi olla että iso osa tarkoituksesta meni täysin ohi.

Lataustauot ja kömpelöt siirtymät ulko- ja sisätilojen välillä pisti kyllä silmään. Nykytekniikalla pitäisi pystyä parempaan. Grafiikan taiteellinen puoli (art direction) oli todella hienoa, mutta teknisesti jätti hitusen toivomisen varaa.. haluan 1080p:tä, 720p on vaan liian vähän ja joissain tekstuureissa oli ehkäpä hieman säästelty. Onneksi mitään nykimistä tai screen tearingiä en muista tuleen vastaan

Demon kaupunki/kylä oli täynnä ihmisiä, jotka reagoivat pelaajan toimintaan, ja kaatuilevat jos pelaaja törmäilee kadulla.

Toista demoa täytyy kokeilla tänään.

Elävä 1600-luvun Japanin kaupunkimiljöö on todella kiehtova, ja optio hienoon katanaan on sen verran lupaava, että ostolistalla tämä kyllä on. Toivottavasti päätyy eurooppaan, ja valittavissa on dialogi japaniksi englanti-tekstein.
 
Vastaus: Yakuza 3 [Hype]

hartzu sanoi:
Lataustauot ja kömpelöt siirtymät ulko- ja sisätilojen välillä pisti kyllä silmään. Nykytekniikalla pitäisi pystyä parempaan.
Mua meinasi itkettää, kun avauskohtauksen talosta poistuessa melkein heti siinä oikealla oli polvenkorkuinen pensas, jonka yli/läpi ei vaan voinut mennä. Takana näkyi katu, jonne pääsi vain kiertämällä mutkan kautta. Ja onhan se aina huvittavan näköistä, kun pelihahmo sutii paikoillaan näkymättömän seinän edessä välillä klippaillen seinän tms. läpi. On tää nykyinen konsolisukupolvi sitten älyhieno. :)
 
Ylös Bottom