Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Voiko tuosta spoileritta kertoa mistä vihaisuus johtuu? Juoniasioita, vai?Onpa kurja vuosi siinä mielessä omalla boksilla ollut, että eniten aikaa söi uusin Like a Dragon, josta jäi lopulta lähinnä vaan vihaiseksi.
Tästä voisi tarinoida pitkänkin listan, ja tavallaan osan siitä jupisinkin Like a Dragon -ketjussa, mutta kai sen voisi summata vaikka näin: liian pitkä, sen enempää paljastamatta useammat juonikuviot ja hahmojen epäloogiset tekemiset, tapahtumien laahaaminen, miten koko kupletin juoni vaikuttaa koko pelisarjaan noin ylipäätään ja tietty Kiryun lontoota puhuva ääninäyttelijä. Nämä ihan vain pienellä muistelulla.Voiko tuosta spoileritta kertoa mistä vihaisuus johtuu? Juoniasioita, vai?
Täälläkin jälkikasvu pelaa samaa peliä mutta ihan olen oman tilin sitä varten hänelle tehnyt. Onko jokin syy ettei teillä ole samaan päädytty? Ehtinyt hankkia ostoksia tilillesi tai jotain?Ohessa omat tilastot toki pojat on vääntäneet Fortnitea sillä intesiteellä että se vähän vääristää tilastoja.
Pojilla on kaikilla omat profiilit peliin ja pelailevat äidillään niillä. Alkujaan ovat tosin ehtineet aika paljon pelailemaan mun profiililla niin haluavat sitten mun luona ollessaan pelata sillä vaikka toki ne omatkin saisi tuotua tuohon helposti.Täälläkin jälkikasvu pelaa samaa peliä mutta ihan olen oman tilin sitä varten hänelle tehnyt. Onko jokin syy ettei teillä ole samaan päädytty? Ehtinyt hankkia ostoksia tilillesi tai jotain?
Aikamoiset tunnit sulla. Onkos nämä ihan pelitunteja vai onko seassa myös semmoisia, että konsoli on vain päällä? Jos tuo edes laskee idlaamisen tuohon peliaikaanEhtinyt kertyä itsellenikin vielä lisätunteja toiseen ketjuun postaamaani tilanteeseen nähden. Onhan sitä tullut tosiaan pelattua…
On siinä kyllä noita tunteja. Varmaan välillä tulee varsin paljonkin. Paha sanoa kovin tarkkaan, mutta voi olla ainakin 20% tuollaista aikaa. Ehkä jopa enemmänkin.Aikamoiset tunnit sulla. Onkos nämä ihan pelitunteja vai onko seassa myös semmoisia, että konsoli on vain päällä? Jos tuo edes laskee idlaamisen tuohon peliaikaan