Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Year in Review - Xboxin peliaikatilastot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dragonfly
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    xsx
Kävin vielä tarkistamassa peliajan, kun nyt on koko vuosi paketissa.

Pelitunteja oli kertynyt +51 verrattuna ketjun aloitukseen. Ei mennyt kuitenkaan tonni rikki, mutta 997h.

Lisätunnit kertyivät lähinnä Avatar Frontiers of Pandorasta, AC Miragesta ja F1 23:sta.

Nostanpa tämän ketjun, kun moinen on, vaikka näitä tilastoja Xbox-konsolin ketjussa olikin. Mutta! Onpa kurja vuosi siinä mielessä omalla boksilla ollut, että eniten aikaa söi uusin Like a Dragon, josta jäi lopulta lähinnä vaan vihaiseksi. Vei kiinnostuksen sarjan jatkoon aika tehokkaasti. Toisena ihan passeli -tason Outcast, mutta kolmantena sentään mainio Alan Wake II.

Xbox pelatut pelit.JPG

Voiko tuosta spoileritta kertoa mistä vihaisuus johtuu? Juoniasioita, vai?
Tästä voisi tarinoida pitkänkin listan, ja tavallaan osan siitä jupisinkin Like a Dragon -ketjussa, mutta kai sen voisi summata vaikka näin: liian pitkä, sen enempää paljastamatta useammat juonikuviot ja hahmojen epäloogiset tekemiset, tapahtumien laahaaminen, miten koko kupletin juoni vaikuttaa koko pelisarjaan noin ylipäätään ja tietty Kiryun lontoota puhuva ääninäyttelijä. Nämä ihan vain pienellä muistelulla. :D

Tässä mun Xbox tilastot tältä vuodelta

Liitetiedostot

• IMG_20241215_201017805_HDR.jpg
    IMG_20241215_201017805_HDR.jpg
    1 MB · Lukukerrat: 32
Ohessa omat tilastot toki pojat on vääntäneet Fortnitea sillä intesiteellä että se vähän vääristää tilastoja :p.
Tullut kyllä PC:llä pelattua varsinkin Starcraftia Gamepassin kautta mutta ilmeisesti se ei sitä laske kun sen joutuu käynnistämään Battlenetin kautta.
1734332794825.png

Ohessa omat tilastot toki pojat on vääntäneet Fortnitea sillä intesiteellä että se vähän vääristää tilastoja :p.
Täälläkin jälkikasvu pelaa samaa peliä mutta ihan olen oman tilin sitä varten hänelle tehnyt. Onko jokin syy ettei teillä ole samaan päädytty? Ehtinyt hankkia ostoksia tilillesi tai jotain?

Täälläkin jälkikasvu pelaa samaa peliä mutta ihan olen oman tilin sitä varten hänelle tehnyt. Onko jokin syy ettei teillä ole samaan päädytty? Ehtinyt hankkia ostoksia tilillesi tai jotain?
Pojilla on kaikilla omat profiilit peliin ja pelailevat äidillään niillä. Alkujaan ovat tosin ehtineet aika paljon pelailemaan mun profiililla niin haluavat sitten mun luona ollessaan pelata sillä vaikka toki ne omatkin saisi tuotua tuohon helposti.

Joulukuun alusta tähän päivään kertyi vielä sen verran mukavasti lisätunteja, kiitos muun muassa Indiana Jonesin, että koko vuoden statsit on syytä postata uudelleen.

1735576468800.png

Ehtinyt kertyä itsellenikin vielä lisätunteja toiseen ketjuun postaamaani tilanteeseen nähden. Onhan sitä tullut tosiaan pelattua…

Liitetiedostot

• IMG_0144.png
    IMG_0144.png
    1,9 MB · Lukukerrat: 20
Ehtinyt kertyä itsellenikin vielä lisätunteja toiseen ketjuun postaamaani tilanteeseen nähden. Onhan sitä tullut tosiaan pelattua…
Aikamoiset tunnit sulla. Onkos nämä ihan pelitunteja vai onko seassa myös semmoisia, että konsoli on vain päällä? Jos tuo edes laskee idlaamisen tuohon peliaikaan

Aikamoiset tunnit sulla. Onkos nämä ihan pelitunteja vai onko seassa myös semmoisia, että konsoli on vain päällä? Jos tuo edes laskee idlaamisen tuohon peliaikaan
On siinä kyllä noita tunteja. Varmaan välillä tulee varsin paljonkin. Paha sanoa kovin tarkkaan, mutta voi olla ainakin 20% tuollaista aikaa. Ehkä jopa enemmänkin.

Ylös Bottom