Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Vastaus: Yhteenveto verkkokaupoissa asioimisesta

Todellakin nou sillä en ole saanut vielä tietooni tuleeko mätkyjä vai palautuksia. Ou dear..
 
Vastaus: Yhteenveto verkkokaupoissa asioimisesta

OMG OMG OMG! pelit tuli tänään RESPECT! thehut saivat pelit lähtemään pe ja tulivat tänään eli 3 päivää kesti todella mahtavaa:cool:
 
Vastaus: Yhteenveto verkkokaupoissa asioimisesta

Miten blahdvd muuttaa punnat euroiksi ? Onko kurssi hyvä ?

Ja onko luotettava kauppa

Onko play comin kurssit oikeat?

Mitä jos valittee sivulle punnan (eli että olisit britti) vaikuttaako se mihinkään?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Yhteenveto verkkokaupoissa asioimisesta

Miten blahdvd muuttaa punnat euroiksi ? Onko kurssi hyvä ?

Ja onko luotettava kauppa

Onko play comin kurssit oikeat?

Mitä jos valittee sivulle punnan (eli että olisit britti) vaikuttaako se mihinkään?
BlahDVD on hyvä ja luotettava mesta, ja muuntokurssi tulee suoraan sen päivän virallisesta kurssista, jota Visa (tai muu käyttämäsi luottokortti). käyttää. Play.comista EI VOI tilata punnissa Suomeen, vaan on tyydyttävä niiden vähintäänkin erikoisiin eurohintoihin.
 
Vastaus: Yhteenveto verkkokaupoissa asioimisesta

Hieman väärä alue kysellä, mutta onko The Hut toiminut kenelläkään tänään?
Error 500 viestiä vain ilmoittaa etusivunsa.

Olisin tuon Socom-tilaukseni perunut ja ostanut toisaalta. :rolleyes:
 
Vastaus: Yhteenveto verkkokaupoissa asioimisesta

Hieman väärä alue kysellä, mutta onko The Hut toiminut kenelläkään tänään?
Error 500 viestiä vain ilmoittaa etusivunsa.

Olisin tuon Socom-tilaukseni perunut ja ostanut toisaalta. :rolleyes:

Täällä ainakin toimii ihan hyvin
 
Vastaus: Yhteenveto verkkokaupoissa asioimisesta

Kellään kokemuksia boostep.fi nimisestä puljusta?
 
Vastaus: Yhteenveto verkkokaupoissa asioimisesta

Kellään kokemuksia boostep.fi nimisestä puljusta?
6 tilausta olen tehnyt ongelmitta.Tilauksen lähdössä kestää yleensä pari päivää, joten mihinkään "maksa ennen klo 14, niin postitamme pelisi samana päivänä" tyyppisen palvelun tasolle ei päästä. Toisaalta esim. ennakkotilaamani Ukonhauta-levy oli julkaisupäivänä postilaatikossa. Tuotteet on ammattimaisesti pakattu ja maksuvaihtoehdot ovat monipuoliset, joskin esim. PayPal-maksusta laskutetaan kohtuuttomasti.

Plussaa vielä siitä, että ostoksia kyseiseen puljuun kerryttämällä saa prosentuaalisen alennuksen kaikista tuotteista (1-5%).

Kyllä näiden kokemusten perusteella uskaltaisin suositella, jos vain tuotteen hinta on kohdallaan.
 
Vastaus: Yhteenveto verkkokaupoissa asioimisesta

6 tilausta olen tehnyt ongelmitta.Tilauksen lähdössä kestää yleensä pari päivää, joten mihinkään "maksa ennen klo 14, niin postitamme pelisi samana päivänä" tyyppisen palvelun tasolle ei päästä. Toisaalta esim. ennakkotilaamani Ukonhauta-levy oli julkaisupäivänä postilaatikossa. Tuotteet on ammattimaisesti pakattu ja maksuvaihtoehdot ovat monipuoliset, joskin esim. PayPal-maksusta laskutetaan kohtuuttomasti.

Plussaa vielä siitä, että ostoksia kyseiseen puljuun kerryttämällä saa prosentuaalisen alennuksen kaikista tuotteista (1-5%).

Kyllä näiden kokemusten perusteella uskaltaisin suositella, jos vain tuotteen hinta on kohdallaan.

No itekkin ennakkotilasin tavaraa ja hyvä jos ne jo julkaisupäiväksi kerkeäisi. Laskulla, näin ensimmäistä kertaa ajatellen, saa nähdä nyt miten käy.
 
Vastaus: Yhteenveto verkkokaupoissa asioimisesta

Tilasin tuota thehutista saints row 2 pari päivää sitten ja eilen varmaankin lähetti sen mulle, katoin sivulta order history sit sieltä sen niin siinä lukee status: despatched ja dispatch date 5/5/2009, tarkoittaako toi sitä että ne lähetti sen mulle 5/5. kattelin tossa pari reviewtä ja tuli himo pelata tätä peliä realistisuus verrattuna GTA IV on huono mutta todella monipuolinen peli ja muutenkin mukavan tuntunen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Yhteenveto verkkokaupoissa asioimisesta

Tilasin tuota thehutista saints row 2 pari päivää sitten ja eilen varmaankin lähetti sen mulle, katoin sivulta order history sit sieltä sen niin siinä lukee status: despatched ja dispatch date 5/5/2009, tarkoittaako toi sitä että ne lähetti sen mulle 5/5.
Kyllä, juuri tuosta on kyse.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mites the hutista on tullut, esim. jos tänään tilaa, huomenna varmaan lähtee postissa niin kauanko siitä lähetyshetkestä. Itse kerran tilannut, mutta ei taas voi muistaa :D
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mites the hutista on tullut, esim. jos tänään tilaa, huomenna varmaan lähtee postissa niin kauanko siitä lähetyshetkestä. Itse kerran tilannut, mutta ei taas voi muistaa :D

Maanantaina tai tiistaina pitäisi kolahtaa paketti postiluukusta sisään.

Edit: Anteeksi sekoitin Bahdvd:n! Eli Hutissa joo saattaa kestää hyvinkin alempana mainittuihin aikoihin. Blahissa nopeat toimitukset!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mites the hutista on tullut, esim. jos tänään tilaa, huomenna varmaan lähtee postissa

The Hut on pelikauppojen edullisimmasta päästä, mutta nopeudella se ei kilpaile. Omien tilaustesi tiedoista näkyy kaupan arvioima postituspäivä, johon voi joskus lisätä päivän tai parikin varmuuden vuoksi. Jos taas tuote on kokonaan loppunut tukkuriltakin, voi lähetystä joutua odottamaan useamman viikonkin. Isot viivästykset eivät kyllä ole kovin yleisiä ja niitä tapahtuu lähinnä kaikkein edullisimpien laarinpohjalöytöjen kohdalla. Firman kunniaksi on sanottava, että nuokin vaikeat tapaukset yleensä löytävät tiensä perille, kunhan vain malttaa odottaa.

Sitten kun tilaus on lähtenyt matkaan, se kulkeutuu perille samassa ajassa kuin muutkin Kanaalin saarelta tulevat lähetykset, eli yleensä n. viikossa tai hieman yli.
 
Vastaus: Yhteenveto verkkokaupoissa asioimisesta

Mites the hutista on tullut, esim. jos tänään tilaa, huomenna varmaan lähtee postissa niin kauanko siitä lähetyshetkestä. Itse kerran tilannut, mutta ei taas voi muistaa :D
No siis, mä tilasin lauantaina joku aika sitten ja lähetti vasta keskiviikkona ja sain sen sitten seuraavana tiistaina
 
Vastaus: Yhteenveto verkkokaupoissa asioimisesta

Laitetaas tämä tännekkin, versio 0.70. Selventäkää mulle nuo tulli- ja veroasiat kun en muista enää miten ne meni.

asdavk.jpg


Miksei täällä voi laittaa kuvia? Eikö olisi sama pitää ne koko foorumilla päällä, eikä vain joillakin osioilla?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Yhteenveto verkkokaupoissa asioimisesta

Laitetaas tämä tännekkin, versio 0.70. Selventäkää mulle nuo tulli- ja veroasiat kun en muista enää miten ne meni.

asdavk.jpg


Miksei täällä voi laittaa kuvia? Eiköhän olisi sama pitää ne koko foorumilla päällä, eikä vain joillakin osioilla?
EU:n ulkopuolelta hintarajana taisi olla 38,05 euroa.
 
Vastaus: Yhteenveto verkkokaupoissa asioimisesta

Miksei täällä voi laittaa kuvia? Eiköhän olisi sama pitää ne koko foorumilla päällä, eikä vain joillakin osioilla?
Tuosta kannattaa huudella XShavalle. Sillä on varmaan jäänyt taas täppä väärään kohtaan jossakin foorumin asetuksissa. :)
 
Ylös Bottom