Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

CDONissa on paljon hyvää ainoa isompi miinus on tuo toimitusaika. Laskutus asioissa ei ole itselläni mitään moitittavaa.
 
Eilen tipahti postiluukusta se toisessa ketjussa manailemani gigantin tilaus.
Kyllä se "arvioitu toimituspäivä 18.10" ilmeisesti tarkoitti sitä päivää jolloin tuotteen pitäisi olla mulla sillä vasta tiistaina sain sähköpostiin kuitin sekä laskun ja tilaus tuli keskiviikkona.
Ei posti tietenkään noin nopeasti toimi ja pakettilapussa lukikin lähetys päivämääränä 12.10.
Olisivat heti tuolloin sitten lähettäneet sen kuitin ja laskunkin niin ei olisi tarvinnut ihmetellä kun vielä viikko tilauksen jälkeen kamaa ei ole lähetetty.

Ei tällä tarinalla kuitenkaan iloinen lopetus ole sillä paketissa piti olla metroid dread, dc super hero girls ja amiibo kortit, mutta super tyttöjen sijaan siellä oli lego city undercover joten nyt täytyy alkaa tuon kanssa säätämään.
Gigantin sivuthan tarjoaa vain kaksi yhteydenotto tapaa, maksullinen puhelu tai chat botin kanssa ja hyvällä tuurilla voit saada ihmisenkin toiseen päähän.
Ei pahemmin kiinnosta alkaa jonottaa chatissa tai maksaa siitä, että saan selvitellä niiden mokia.
Lisäksi gigantin sivuilla on ilmoitus kuinka asiakaspalvelu on ruuhkautunut joten saattaa kestää hieman ja tuo on ollut siellä elokuusta asti. Mitä vittua oikeasti.

Onneksi io techin foorumilta löytyi ihan asiakaspalvelun sähköpostiosoite johon tuli eilen laitettua viestiä.
Kysyin jos tämän ongelman voisi hoitaa helpoiten niin, että ne lähettää mulle oikean pelin ja mä vien tuon väärän paikalliseen giganttiin.
Tuo ainakin olisi se helpoin tapa ja netissä lukee, että tilatut tuotteet voi palauttaa mihin tahansa myymälään.
 
Discshop on ilmeisesti lopettanut pelien myynnin.. Veikkailinkin tätä, kun uusia pelejä ei ollut enää ennakkovarattavissa ja oli ne isot alet vähän aikaa sitten. Nyt keskittyvät pääasiassa elokuviin..
 
Discshop on ilmeisesti lopettanut pelien myynnin.. Veikkailinkin tätä, kun uusia pelejä ei ollut enää ennakkovarattavissa ja oli ne isot alet vähän aikaa sitten. Nyt keskittyvät pääasiassa elokuviin..
Ei siitä ole kauaakaan kun viimeksi Discshopista pelejä tilasin. Vielähän siellä on pelejä myynnissä ja alekampanjat juoksee, mutta varmaan sitten kun varastot on tyhjät, niin se oli siinä. Harmi.
 
Myöskään cdon itse ei tunnu enää pahemmin myyvän pelejä vaan ne on enimmäkseen spellbutiken myyjän myymiä.
Oikeastaan aina jos pelin kohdalla lukee "ilmainen toimitus" niin myyjänä on spellbutiken.
Koko myyjä aiheuttaa muutenkin ihmetystä sillä niillä voi olla identtisiä tuotteita myynnissä eri hinnoilla ja kerran päätin oikeasti googlettaa, että mikä ihme edes on spellbutiken.

No firman sivut on täysin identtiset coolshopin kanssa ja myös valikoima on identtinen.
Tuo ei myöskään ole ruotsinkielinen coolshop sillä coolshop.se vie ihan sinne ruotsinkieliseen coolshopiin joten mikä tuon firman idea oikein on.
Lisäksi niiden sivuilta ei löydy niitä pelejä mitä ne myy cdonin kautta.
 
Mulle tuli vajaa tunti sitten sähköposti, jossa kerrottiin koko Discshopin lopettamisesta. Ei tule edes alennusmyyntejä vaan varasto siirtyy CDONille.
Saman sähköpostin sain. Todella ikävä asia. Tuolta on kuluvan vuoden aikana tullut tilattua lukuisia leffoja omaan kokoelmaan, mitä ei juuri suoratoistopalvelujen valikoimista näe. Toisaalta hyvin odotettua, kun tutkii firman laskevaa liikevaihtoa viime vuosilta.

CDON:lta saa 20% alennuksen tämän oston myötä ensimmäisestä tilauksesta.
 
Myöskään cdon itse ei tunnu enää pahemmin myyvän pelejä vaan ne on enimmäkseen spellbutiken myyjän myymiä.
Oikeastaan aina jos pelin kohdalla lukee "ilmainen toimitus" niin myyjänä on spellbutiken.
Itse olen tilannut pari peliä tuon myyjän kautta ja ovat normaalisti tulleet perille pitkästä toimitusajasta huolimatta. Mitään ongelmia ei ole tullut yhtään tämän kanssa.

Discshopin lopetus ei tullut itselle yllätyksenä, kun ehdin poistaa tunnukseni sieltä ennen kuin ilmoittivat lopettavansa. En ole myöskään tilannut pitkään aikaan sieltä mitään.
 
Mun gigantti saaga on ehkä sittenkin saamassa hyvän lopun.
Eilen, pari päivää yli kaks viikkoa myöhemmin asiakaspalvelu otti yhteyttä ja nyt pitäisi olla oikea peli tulossa ja aika isona yllätyksenä sain jopa pitää tuon virheellisesti lähetetyn pelin.
 
Ei minulla mitään kysyttävää tai paljon muutakaan asiaa ole, kunhan tulin ilmoittamaan että VPD:ltä on aina yhtä mukavaa tehdä tilauksia. Kirjeeseen mahtuviin ostoksiin ei tule postikuluja, tavara on aina tullut luvatussa kunnossa perille ja ilmaisella toimituksellakin varsin nopeasti. Lisäksi tuolta löytää myös retrotavaraa paljon paremmin kuin monesta muusta kotimaisesta kaupasta. Äskenkin kello näytti 19.14 kun tilasin yhden komponenttipiuhan, ja klo 19.20 se oli jo lähetetty.
 
Ylös Bottom