Eilen tipahti postiluukusta se toisessa ketjussa manailemani gigantin tilaus.
Kyllä se "arvioitu toimituspäivä 18.10" ilmeisesti tarkoitti sitä päivää jolloin tuotteen pitäisi olla mulla sillä vasta tiistaina sain sähköpostiin kuitin sekä laskun ja tilaus tuli keskiviikkona.
Ei posti tietenkään noin nopeasti toimi ja pakettilapussa lukikin lähetys päivämääränä 12.10.
Olisivat heti tuolloin sitten lähettäneet sen kuitin ja laskunkin niin ei olisi tarvinnut ihmetellä kun vielä viikko tilauksen jälkeen kamaa ei ole lähetetty.
Ei tällä tarinalla kuitenkaan iloinen lopetus ole sillä paketissa piti olla metroid dread, dc super hero girls ja amiibo kortit, mutta super tyttöjen sijaan siellä oli lego city undercover joten nyt täytyy alkaa tuon kanssa säätämään.
Gigantin sivuthan tarjoaa vain kaksi yhteydenotto tapaa, maksullinen puhelu tai chat botin kanssa ja hyvällä tuurilla voit saada ihmisenkin toiseen päähän.
Ei pahemmin kiinnosta alkaa jonottaa chatissa tai maksaa siitä, että saan selvitellä niiden mokia.
Lisäksi gigantin sivuilla on ilmoitus kuinka asiakaspalvelu on ruuhkautunut joten saattaa kestää hieman ja tuo on ollut siellä elokuusta asti. Mitä vittua oikeasti.
Onneksi io techin foorumilta löytyi ihan asiakaspalvelun sähköpostiosoite johon tuli eilen laitettua viestiä.
Kysyin jos tämän ongelman voisi hoitaa helpoiten niin, että ne lähettää mulle oikean pelin ja mä vien tuon väärän paikalliseen giganttiin.
Tuo ainakin olisi se helpoin tapa ja netissä lukee, että tilatut tuotteet voi palauttaa mihin tahansa myymälään.