Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kertokaapas, kun ensimmäistä kertaa olen pelin tilannut ennakkoon (joskus kesällä) niin tuleeko peli kotio julkaisupäivänä vai pitääkö odotella se viikonloppu+ postin kaksi päivää että pääsee pelaamaan.
discshopista pitäs ainaki tulla julkkaripäivänä. Ja ne on jo discshopin varastossa,kuten Braze jo mainitsikin.Kertokaapas, kun ensimmäistä kertaa olen pelin tilannut ennakkoon (joskus kesällä) niin tuleeko peli kotio julkaisupäivänä vai pitääkö odotella se viikonloppu+ postin kaksi päivää että pääsee pelaamaan.
discshopista pitäs ainaki tulla julkkaripäivänä. Ja ne on jo discshopin varastossa,kuten Braze jo mainitsikin.
ja tarkotin GT5 peliä
Voi. Ostin tuolta kevättalvella Dead Space -pelin ja hintaa oli muistaakseni 12,95€ vaikka paikallisen Tokmannin hyllyssä pelin hintalapussa lukee 69€.olen tilaamassa play.com ista skate3 ni voiko olla mahdollista että hinta on siellä 20 euroa mutta kaupaissa on 50 euroa
Ei. Kuudesta tilatusta tuotteesta kaksi viimeisintä ei saapunut minulle koskaan. Rahat sain toki takaisin, mutta pari kuukautta siinä meni ja omaa vaivaa jouduin näkemään papereiden tulostamisessa ja allekirjoittamisesssa.tuleeko tavarat aina perille,
Jos luottokortilla ostat, niin aika epätodennäköistä että joku pääsisi välistä ostelemaan "kaikkea". Ja vaikka ostelisikin, niin yhteydenotto luottokuntaan varmistaa melko hyvin ettei ne ostot ainakaan sinun tappioksi jää.jos sinne väliin nyt tulee jaku varas ni voiko olla että se sitte ostelee kaikkea ??
Melkein 200 tuotteen Play.com-tilaushistoriastani löytyy tasan yksi tapaus, joka ei koskaan saapunut perille. Tosin epäilen sitä pakkausvirheeksi, koska sain kaksi SingStar ABBAa enkä SingStar ABBAa ja inFamousia.Kuudesta tilatusta tuotteesta kaksi viimeisintä ei saapunut minulle koskaan.
"TheHut.com currently accepts Visa Credit/Debit, Mastercard, Switch/Maestro, Solo, Delta & American Express."
TheHut.com Help - How can I pay for my order?
Hups, tulikin vahingossa Hutin maksutavat, mutta samat pätevät siis Zavviin.
Ja jos maanantaina lähti esim Ahvenanmaalta, niin ei ole kenenkään muun kuin Itellan vika ettei peli sulla ole.
https://www.zavvi.com/zavvi/customerQuery.secureTilasin Zavvista ton MW 2 HE, kun halvalla sai. 2 viikkoa toi toimitus kesti ja nyt kun peli saapui, niin tietenkin tohon peltikoteloon on tullu mukava lommo, niin miten tonne saa oikein iskettyä viestiä? Näköjään valittaminen on tehty mahdollisimman hankalaks.
Mulla toi ei ainakaan päivällä suostunut Querysta lähettämään mitään, mutta testailen huomenna uudestaan.https://www.zavvi.com/zavvi/customerQuery.secure
Tai ihan vaan etusivulta ensin Help-linkkiä ja sieltä Contact![]()