Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Niin mitenhän ne ottaa huomioon nuo online passit sun muut? Ethän voi todistaa niille, että et oo käyttäny online passias ja eihän ne voi sitä testatakkaan siellä, että toimiiko se, kun muutenhan ne joutuis ite käyttämään sen koodin.

Yleensä mukan tullut dlc-tauhka ei kiinnosta liikettä, kuten ei myöskään mahdollinen online-pass.
Xboxilla koodit pystyy tarkistamaan ilman, että sen käyttää. Eikö pleikalla pysty?
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Eipä nuo kaupat ole muusta kiinnostuneita kuin, että kyseessä on CIB paketti. Tiedä sitten koska/missä nuo "online passi" lappusetkin luetellaan tuohon "Case / Instructions / Box Complete = All original contents "(tjsp) sisältöön...

Itse luulin, että CiB = "Complete in Box". Mutta tuokin kuullostaa kyllä järkevältä. Vai tarkoittaako tuo CIB noita molempia samaan aikaan? Hmm, mielenkiintoista. :D
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Luulis että jos muuta ei ilmoteta, DLC oletetaan käytetyks.
Pistäsin vaikka perseeni pantiks että Complete in a Box on "oikein"!:cool:
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Onko kokemuksia Coolshop. Myykö samoja pelejä mitä saa esim. marketista. Kyselin heiltä yhtä tuotetta ja sanoivat että eurooppa versio niin jäi epäselväksi mitä tarkoittaa eli onko brtti versio vai ei. Kattelin heidän sivulla muutamaa tuotetta ja toisessa lukee nordic edtion ja product cover kohdalla tanska eli onko se tanskalainen versio. Minkä maalaisia versiota porukka on yleensä saanut Puolenkuun peleistä. Kyselin muutamasta tuotteesta ja sanoivat, että eivät tiedä mitä versioita maahantuojalla on varastossa.

edit: ei enään mitään. on jo selvinnyt.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

...
Peliliike.fi - Myy, vaihda ja osta konsolipelejä

Meneekö tuo tosiaan nyt niin, että pistän "myyntikoriin" fifa12, nhl12 ja pes12. sit ne toimittaa mulle pussin, pistän pelit sinne ja saan 55e rahaa. (postikuluja tais tulla euron kaks mut silti).
Jotenkin tuntuu hyviltä arvoilta kun ilmeisesti ei ole pakko ostaa mitään tilalle. Eli senkun vain "myy" pelin tuolle liikkeelle.
...

Jollain kokemuksia tuosta?
Homma toimii juuri niinkuin luvataan Ehdoissa. Pakko ei ole tosiaan ostaa. Pelkkä myyntikin riittää. Pointsit myös ystävälliselle ja nopealle asiakaspalvelulle/toimitukselle.:)
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Muita jotka tilannu mitään tuolta pcgamesupplysta? Ite tilasin microsoft pisteitä, ja antoivat jo käytetyt koodit.. Sinne meni rahat..
 
Vastaus: WRC 3 [PS3/X360 Hype]

Itse tilasin ekaa kertaa coolshopista kun oli halpa. Saa nähdä tuleeko tällä viikolla. Onko muita sieltä tilanneita?
 
WRC 3 [PS3/X360 Hype]

Itse tilasin ekaa kertaa coolshopista kun oli halpa. Saa nähdä tuleeko tällä viikolla. Onko muita sieltä tilanneita?

Tilasin myös coolshopista, sieltä on aina pelit tulleet nopeasti tähän asti mutta eihän sitä aina tiedä. Itsellä ei niin kiire, kun ostan Gigantista Xcomin :) mutta kiva olis päästä ralliakin veivaan!
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Coolshop:sta kokemuksia kellään?

On. Vieläpä ikäviä sellaisia.

Nyt kahdessa peräkkäin saapuneessa pelissä kotelo on ollut vioittunut. Ensimmäisellä kerralla olin avun tavoittamattomissa palautuksen suhteen mutta toisella kertaa sitten pääsin turvautumaan asiakaspalveluun ja oikeutettuun uuteen koteloon.

Sitten vielä pahimmasta epäkohdasta eli asiakaspalvelusta. Ei suomenkielistä asiakaspalvelua! Sen sijaan että olisi saanut v*ttuilla asiakaspalvelijalle ihan rehellisesti suomeksi, jouduin esittämään närkästykseni tilanteeni suhteen varsin asialliseen sävyyn lontooksi!:D
 
Vastaus: Uncharted 3: Drake's Deception - keskustelua pelistä

Mistäs lähtien Ps3:n pelien bd-levyt on tullu paperitaskussa siellä kotelon sisällä sen sijaan, että olisivat kiinni siinä itse kotelossa? Muistaakseni nuo poisrevittävät muovit on myös olleet erilaisia, niissä oli muistaakseni Playstation logoja ja kohta, josta avata. Tämän yksilön muovi oli mallia elmukelmu. Lisäksi tuo kotelon artworkia paikallaan pitävä muovi oudosti rutussa. Uncharted 3 siis tämä. Kunhan ihmettelen
smile.gif
 
Vastaus: Uncharted 3: Drake's Deception - keskustelua pelistä

Mistäs lähtien Ps3:n pelien bd-levyt on tullu paperitaskussa siellä kotelon sisällä sen sijaan, että olisivat kiinni siinä itse kotelossa? Muistaakseni nuo poisrevittävät muovit on myös olleet erilaisia, niissä oli muistaakseni Playstation logoja ja kohta, josta avata. Tämän yksilön muovi oli mallia elmukelmu. Lisäksi tuo kotelon artworkia paikallaan pitävä muovi oudosti rutussa.

Hmm. Mistä ostit jos voi kysyä? Kaipa se pitäisi ns. virallisessa muovissa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uncharted 3: Drake's Deception - keskustelua pelistä

Mistäs lähtien Ps3:n pelien bd-levyt on tullu paperitaskussa siellä kotelon sisällä sen sijaan, että olisivat kiinni siinä itse kotelossa? Muistaakseni nuo poisrevittävät muovit on myös olleet erilaisia, niissä oli muistaakseni Playstation logoja ja kohta, josta avata. Tämän yksilön muovi oli mallia elmukelmu.
Kuvauksen perusteella kuulostaa siltä, että peli on avattu kuoristaan, laitettu itse se paperitasku kotelon sisään, ja lopuksi väännetty elmukelmut päälle. Ainakin oma Uncharted 3 GOTY on pakattu ihan perinteisesti, eli suojamuoveista löytyy PS3-logot siitä "repäisyviivasta" jne.
 
Vastaus: Uncharted 3: Drake's Deception - keskustelua pelistä

Ihan Verkkokauppa.comista ostin. Toisaalla vinkattiin, että olisi kenties asiakaspalautus tai hyllyssä ollut näyteyksilö, jonka levyä pidetty tiskin takana. Joo o, uudenhan mä ostin, enkä mitään avattua. Eihän sillä mitään väliä mulle sinänsä ole...
 
Vastaus: Uncharted 3: Drake's Deception - keskustelua pelistä

Ihan Verkkokauppa.comista ostin. Toisaalla vinkattiin, että olisi kenties asiakaspalautus tai hyllyssä ollut näyteyksilö, jonka levyä pidetty tiskin takana. Joo o, uudenhan mä ostin, enkä mitään avattua. Eihän sillä mitään väliä mulle sinänsä ole...
Jos ei väliä ole niin samapa tuo mutta jos uutta odotit niin palautukseen vain. Tontsaa kompaten pelkät näennäismuovit päällä eivät pelistä uutta tee vaikka mikä olisi.
 
Vastaus: Uncharted 3: Drake's Deception - keskustelua pelistä

Joo itellä oli ihan sama homma tossa verkkokauppa.com:n Unchartedissa. Sinäänsä harmittaa kun toi kotelo ei todellakaan ole uudenveroisessa kunnossa, mutta levy oli onneksi koskematon. Noh oli sen verran halpa (9,90) ettei jaksa valittaa, mutta voishan toi jotakuta muuta hieman ketuttaa.
 
Vastaus: Uncharted 3: Drake's Deception - keskustelua pelistä

Jaha, siitä syystä siis tämä yllättävä tarjous. Voisivat tosiaan asiasta mainita edes, eikä myydä kuin pakasta vedettynä.
 
Ylös Bottom