Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hollanti on se mun suosikki, muttei ne mitään voita. Saksa /espanja ja Belgia.
Niinhän mä sanoin ettei ne mitään voita.Hollantihan jäi kisojen ulkopuolelle, joten eivät tosiaankaan mitään tule voittamaan. Saksan mukana mennään niin kuin aikaisemminkin.
Niinhän mä sanoin ettei ne mitään voita.
Mikäs on foorumilaisten suosikki ensi kesän EM-futiksessa?
Itsellä ei ole koskaan ollut mitään isoa maata suosikkina Euroopan puolelta. Futista on seurattu 1994 MM-kisoista ja sieltä asti olen ollut Brasilian bandwagonissa. Ensin oli Ronaldo, Rivaldo ja Roberto Carlos, sitten tuli Ronaldinho, joka on edelleen oma kaikkien aikojen suosikki. Sen jälkeen on nyt sitten Neymar...
Noh Brasilia ei EM-kisoissa pelaaBelgialla on kiva joukkueellinen nuoria ja taitavia pelaajia, jotka eivät ole oikein vielä voittaneet mitään. Isoimmat kasvukivut nuori joukkue varmaan kärvisteli jo Brasiliassa 2014, joten ensi kesänä varmaan pääsevät kokeneempina ja rutinoituneempina arvokisoihin. Toivotaan, että menevät pitkälle
![]()
Belgialla vaan voi vaikuttaa ne sisäset skismat, ellei niitä oo hoideltu. Eikös kurttu käyny painamassa de bruynen emäntää.? Siellä on kurttu saanu terryltä hyvät ohjeet miten hämmennetään pakkaa.
Belgialla vaan voi vaikuttaa ne sisäset skismat, ellei niitä oo hoideltu. Eikös kurttu käyny painamassa de bruynen emäntää.? Siellä on kurttu saanu terryltä hyvät ohjeet miten hämmennetään pakkaa.
PES 2016:ssa toi Courtois on todellinen huippuveska.
Joo onhan tuo maailmanluokan veskari, ei siinä mitään! Järki vaan ei näköjään ainakaan liikaa päätä pakota ja perinteiset kristilliset moraalikäsitykset ovat ainakin jonkun verran hakusessa...Mutta tosiaan, seura tekee kaltaisekseen...
Faija jaksaa aina mua muistuttaa siitä et jalkapalloilijat eivät ole kovin älykkäitä.
Sama tuntuu pätevän myös jääkiekkoilijoihinEi siinä, ammattijalkapalloilijoiden kohdalla hommaan voi vaikuttaa ne jatkuvat päähän kohdistuneet ja kohdistuvat iskut, eli kavereiden kesken puskut
![]()