Mites noilla kapinoitsijoilla jotka peruu PSN+ niin tuo moninpelaaminen onnistuu ?
Tähän on jo tullut hyviä vastauksia mutta tässä vielä summauksena lista, jonka järkeilyyn ei kauaa mennyt:
1) Ei kaikki pelaa moninpelejä ollenkaan tai sitten niin vähän, ettei ole merkitystä
2) On myös olemassa asioita kuten Xbox, Switch ja PC, joilla voi moninpelata tukematta Sonya
3) Mielenosoitus painaa enemmän kuin moninpelaaminen
4) On pelejä, jotka toimii ilman Plussaa. Esim. sellainen pikkunimike kuin Fortnite ja vaikkapa Apex Legends
Itse en juuri moninpelejä pelaa: viimeksi Helldivers 2:sta. Plussan olen kokenut liian kalliina käyttööni nähden jo ajat sitten. Silloin kun sitä sai vielä 40 eurolla per vuosi niin tilasin varmaan helposti yli 10 vuoden ajan sitä ja pelasin moninpelejä silloin vielä vähemmän koska esim. PS3 oli täysin yksinoikeuspelejään varten, jotka oli aika pitkälti yksinpelejä.
Niin ja esim. Fortniteä ja Apex Legendsiä voi pelata ilman Plussaa. Mikä on aina kovin huvittavaa, sillä niitä voi pelata ilmaiseksi muutenkin. Nuo on ollut itsellä niitä paljon pelattuja eikä niihin ole Plussaa tarvittu. Enemmän olen melko varmasti upottanut noihin tunteja kuin yhteenkään maksullisen Plussa-moninpelin takana olevaan moninpeliin.