Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yleinen PS3:n Game Sharing -ketju

dante_727

New Member
Tämä on ihan laillinen :)

Sony announced that players who download games from PlayStation's online shop can share them on up to five other PS3 machines. If a player logs into his PlayStation 3 account on a friend's system, he can download any game he has already purchased. "You can send that content to four other friends for that initial investment," said Tretton. "We want to get the game in as many hands as possible."
"It's not about generating profits at each and every interaction with the consumer," he said. "I think that really offsets the argument that says, 'Wow, that's a really pricey system.'"


Playstation Storesta ladattuja pelejä siis pystyy laittaan eteenpäin neljälle muulle käyttäjälle:

Se menee niin että Käyttäjä 1 joka on ladannut storesta pelin niin antaa Masrter Account tiedot "nimimerkki ja salasana" käyttäjä 2:lle sitten kun käyttäjä 2 on saanut käyttäjä yhden tiedot niin hän menee storeen ja lataa sen pelin uudestaan mikä on sitten ilmainen käyttäjä kahdelle ... ladattuaan hän poistuu käyttäjän nimimerkistä ja käyttäjä 1 vaihtaa salasanansa.




Minä haluaisin Rubadubin tai Tekkenin tai Gripshiftin tai Chas Guns Chaosin jos joku on vapaaehtoinen jakaan sen mulle nii ole hyvä ja kerro... minun kun pitää odottaan PS kortteja ennen noita lataamisia... mutt hän joka jakaa mulle PSN pelinsä niin minä lupaan heti kun PS Kortti tulee nii voisin tehdä vastapalveluksen :)



Tässä ketjussa teidän olisi tarkoitus jakaa peliänne "jos halutte" muille käyttäjille ja toisinpäin myös tietenkin :)

Hyvä kauppa olisi kuitenkin jos toinen tarjoaa yhden pelin toisen pelin vaihdoksi, niin että molemmat saisivat jotain :)
 
Vastaus: [`^^*Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju*^^`]

Tässä tapauksessa annat täysin tuntemattomalle henkilölle tunnuksesi, joka voi sisältää rahaa ja hän voi käyttää luottokorttiasi. Myöskin, kun jaat pelin toiselle koneelle, niin sinulta häviää yksi kone. Pahimmassa tapauksessa sinulla ei olekaan enää latailuja jos konsolisi hajoaa.

Joten jos menette tähän mukaan, niin harkitkaa todella tarkkaan. Antaisitko tuntemattoman käyttää luottokorttiasi?
 
Vastaus: [`^^*Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju*^^`]

Jokainen sitten jakelee käyttäjätunnustaan ja salasanaansa ihan omalla vastuulla.

Tarkoitus on lienee alunperin ollut se, että käyttäjä voi kirjautua kaverin konsolille omalla tunnuksellaan, ladata kaverin koneelle hankkimansa pelin/pelit ja kirjautua sitten itse pois.
 
Vastaus: [`^^*Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju*^^`]

Tietääkseni luottokortin tiedot ei näy toisille käyttäjille!
 
Vastaus: [`^^*Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju*^^`]

Mikään ei estä sinua tuollaisessa tapauksessa siirtämästä tililtä kukkaroon rahaa, ja sieltä omalle tilillesi.
 
Vastaus: [`^^*Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju*^^`]

Janus sanoi:
Mikään ei estä sinua tuollaisessa tapauksessa siirtämästä tililtä kukkaroon rahaa, ja sieltä omalle tilillesi.

Playstation storen tililtä EI VOI siirtää rahaa pois päin, voit ainoastaan laittaa.
Mutta en silti lähtis tollaseen mukaan :cool:
 
Vastaus: [`^^*Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju*^^`]

Kukaan ei ole sanonut ett teidän pitää tehdä kyseinen juttu TUNTEMATTOMAN IHMISEN kanssa... vaan niihin joihin luotatte/tunnette esim Oliveriin, Nisupullan, Thomakseen, Vinskkiin, Solid snakeen,Viper7, Zuokkaan?? jne..


Minusta tämä on ihan kiva aihe, joka on tarppeellinen tieto kaikille PS3 pelaajille.. ja PLIIS älkää ottako asian negattiivisesti ...eihän tässä ketään pakoteta tekeen mitään... :)




Lukekaas toi ja miettikä vähä enne ku seuraavaks postatte mitään
 
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

tulipahan tätä game sharingia kokeiltua TommiR:n kanssa.

aluksi sovittiin mitä TommiR lataa (tässä tapauksessa Super Rub 'A' Dub).
sitten kirjauduin networkiin ja muutin salasanan.
lähetin e-mail osoitteeni ja salasanani TommiR:n privaboksiin (ps3).
TommiR latasi peliin tarvittavat paketit ja ilmoitti minulle privaboksiin latauksestaan.
kirjauduin networkiin ja muutin salasanan alkuperäiseksi.

ja nyt on sharing suoritettu, jos joku mielii vaihtoa rehdillä pelillä,
niin kanssani voi neuvotella.
ja Tommia suosittelen kyllä sharing kaveriksi ihan kaikille. :)

edit:
"tuntemattomien" kanssa tätä ei kannata alkaa harrastamaan,
mutta vaikka konsolifinin jäsenten keskenhän tämä toimii siten että,
kumpainenkin antaa puhelinnumeronsa, sähköpostinsa ja osoitteensa privana.
jotta mahdollisilta ongelmilta vältyttäisiin. (toki olettaen että jäsen on kirjoitellut useammankin kuin yhden myynti-ilmon tänne)

TommiR on tuttu sälli jo entuudestaan niin siinä oli nyt saumaa kokeilla.
 
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

Jep kiitoksia Vinnie hyvin toimi sharing! Tosissaan kellään tutulla ei meinaa olla Visaa jne niin hieman hankalaa. Yksi keino on tietenkin se, että antaa jonkun ostaa ja sitten maksaa kyseisen summan +extraa hänen tililleen kiitokseksi.

Mutta juu viellä kerran kiitos Vinnie tästä ihanasta ankka pelistä. :)
 
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

Nyt vasta sain tietää että tälläinenkin on mahdollista :eek:
Tekken himottaisi aika kovasti, että jos joku voisi sen mahdollisesti antaa, niin privana tiedot tänne vaan :)

PS. Olen todella epäluotettava, poistan kaikki savet ja nollaan tilit jne. :rolleyes:
 
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

Minä voisin kyllä antaakin, mutta valitettavasti olen itsekin hyödyntänyt Tekkenin hankkimisessa kaverin tiliä, jonka salasanasta minulla ei ole hajuakaan. Ehkä sitten, kun joudun ostamaan "oman" netti-Tekkenin, jotta voisin pelata peliä kaverin kanssa netissäkin. Game Sharingissa kun on se ikävä puoli (ainakin nettipelillisissä sellaisissa), ettei nettipeliä voi harrastaa kaksi henkilöä, joilla on "sama" kopio pelistä.
 
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

FamaZ sanoi:
Game Sharingissa kun on se ikävä puoli (ainakin nettipelillisissä sellaisissa), ettei nettipeliä voi harrastaa kaksi henkilöä, joilla on "sama" kopio pelistä.
Aijaa, no tää on sentään jotain viitettä siitä, että pieniä rajotuksia on jaetuilla peleillä. Ihmettelen kyllä etteikö Sony silti menetä tämän game sharingin avulla aivan järkyttävän määrän rahaa??
 
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

Philosopher sanoi:
Aijaa, no tää on sentään jotain viitettä siitä, että pieniä rajotuksia on jaetuilla peleillä. Ihmettelen kyllä etteikö Sony silti menetä tämän game sharingin avulla aivan järkyttävän määrän rahaa??

Kyllähän toi tulee mahdollisesti pureen jossain vaiheessa. 5 eri konetta voi saada sen pelin.. Okei, sä annat neljälle kaverille pelin ja sitten sun kone kosahtaa. Nyt pitäis ladata se kuudenteen koneeseen... Hups.
 
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

Mika73 sanoi:
Hyvä kysymys, en ole vielä imuroinut storesta mitään maksullista.
Sillon kukaan tuskin ilmaiseksi mitään antaa, kun riski on olemassa.... ?
 
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

TommiR sanoi:
Sillon kukaan tuskin ilmaiseksi mitään antaa, kun riski on olemassa.... ?

Eipä tuossa omassa tapauksessani ole mitään riskiä, mutta ymmärrän kyllä että pelin haluaisi vaihtaa johonkin toiseen.
 
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

Itse haluasin tuon Calling All Carsin, mutta en ole ostanut mitään storesta koska ei ole mahdollisuutta :( (jos olisi, olisin ostanut CACin). Jos joku haluaa tehdä hyvän teon, voi antaa tuon Calling All Carsin... :D ;) :rolleyes:

Mutta mitenkä tuo on, että jos poistaa sen tilin, millä joku ostettu peli on ladattu, poistuuko se peli/käyttöoikeus peliin? Entä voiko molemmat (jakaja ja se toinen) pelata peliä onlinessa yhtäaikaa?:confused:
 
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

jos joku tahtoo sharettaa Calling All Carsin tai Rampagen,
löytyy täältä vaihdossa Mortal Kombat II ja Super Rub 'A' Dub.
 
Ylös Bottom