Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yleinen PS3:n Game Sharing -ketju

Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

FamaZ sanoi:
Minä voisin kyllä antaakin, mutta valitettavasti olen itsekin hyödyntänyt Tekkenin hankkimisessa kaverin tiliä, jonka salasanasta minulla ei ole hajuakaan. Ehkä sitten, kun joudun ostamaan "oman" netti-Tekkenin, jotta voisin pelata peliä kaverin kanssa netissäkin. Game Sharingissa kun on se ikävä puoli (ainakin nettipelillisissä sellaisissa), ettei nettipeliä voi harrastaa kaksi henkilöä, joilla on "sama" kopio pelistä.
Itse en sitä kylläkään netissä pelaisi, ei oikein tappelu-pelit nappaa netissä..

Ja vähän offina, niin pystyykös tällä tavalla myös shareta pelien saveja ?
 
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

Itse etsiskelen Super stardust HD ja vaihossa voin antaa CAC:n EU version!
Edit: Ei mitään enää Lynx kanssa, kohta suoritetaan vaihdot.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

TommiR sanoi:
Itse etsiskelen Super stardust HD ja vaihossa voin antaa CAC:n EU version!
Edit: Ei mitään enää Lynx kanssa, kohta suoritetaan vaihdot.

Tommin kanssa vaihto sujui ihan hyvin ja CaC toimi nettipelinä ihan hyvin.
Ei taida sittenkään pitää se huhu paikkaansa, että PSN nettipelit eivät toimisi, kun niitä on jaettu.
 
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

Lynx sanoi:
Tommin kanssa vaihto sujui ihan hyvin ja CaC toimi nettipelinä ihan hyvin.
Ei taida sittenkään pitää se huhu paikkaansa, että PSN nettipelit eivät toimisi, kun niitä on jaettu.
Jep hyvin suju vaihto, kiitos Lynx! Niin tosissaan, kyllähän toi CaC toimi, kun tehtiin servu ja pelattiin.
 
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

Lynx sanoi:
että PSN nettipelit eivät toimisi, kun niitä on jaettu.[/B]
Ai pelasitte ihan keskenään?

Kummaa, voisin vaikka vannoa että Sonyn pojat ovat sanoneet tuon olevan mahdotonta.
 
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

Edelleen Tekken kiinnostaisi :/
Mitään ei tosin voi vastapalveluksena antaa.. Mutta aina kannattaa yrittää, jos joku laupias samarialainen löytyisi :D
 
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

FamaZ sanoi:
Ai pelasitte ihan keskenään?

Kummaa, voisin vaikka vannoa että Sonyn pojat ovat sanoneet tuon olevan mahdotonta.
"
Lynx sanoi:
Tommin kanssa vaihto sujui ihan hyvin ja CaC toimi nettipelinä ihan hyvin.
Ei taida sittenkään pitää se huhu paikkaansa, että PSN nettipelit eivät toimisi, kun niitä on jaettu.
Jep hyvin suju vaihto, kiitos Lynx! Niin tosissaan, kyllähän toi CaC toimi, kun tehtiin servu ja pelattiin."
:)

Kyllä se toimi kun äskenkin pelattiin taas yks kieros...


Tällä hetkellä etsin Rampage World Tour ja vastapalvelukseksi annan CAC:n EU version !
 
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

Ei kukaan viittis antaa Super Starust HD:ta? Itse en pysty storesta ostamaan. Voin maksaa 5 euroa, kun ei mitään ole vastineeks antaa.
 
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

Ei, koska warhawk on ensimmäinen store peli joka on sidottu sille PSN -tunnukselle jolla se on ostettu. Sitä ei voi jakaa, osta ihan paikallisesta Prismasta.
Höh. Sit täytyy vaan odotella rahan tuloa.
 
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

"One time fee for downloading on up to five activated systems" noin kuvailtiin kauppahintaa ladattavan pelin käyttöehdoissa... Eli Sharing is Caring ja tässä tapauksessa kyse ei olisi edes piratismista :) mites jos jaan jotain niin voinko myöhemmin tarkistaa mitä sieltä on oikein ladattu?
 
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

mites jos jaan jotain niin voinko myöhemmin tarkistaa mitä sieltä on oikein ladattu?
eikös download list-osioon tallennu aina viimeisin latauspäivämäärä?
en ole täysin varma oliko näin, mutta muistelisin, että Tommin kanssa kun jaoin pelin, niin jäi päivämäärä ylös.

jos jotakuta kiinnostaa share, niin tarjolla olisi seuraavanlaisia pelejä:
  • Crash Team Racing
  • Crash Bandicoot
  • Super Stardust HD
  • Mortal Kombat II
  • Super Rub 'a' Dub
lähes mitä vaan (pl. Eye-pelit) saa tarjota vaihdossa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

eikös download list-osioon tallennu aina viimeisin latauspäivämäärä?
en ole täysin varma oliko näin, mutta muistelisin, että Tommin kanssa kun jaoin pelin, niin jäi päivämäärä ylös.

Mulle ei ainakaan tosta GT5 Prologuesta jäänyt, kuin se päivämäärä ylös, milloin sen itse latasin. Jaettujen latausten päivämäärä ei ole jäänyt muistiin.
 
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

Multa löytys kans useampi peli vaihdettavaksi jos jotakuta kiinnostaa.
- Tekken 5: DR
- Super Stardust HD
- LocoRoco Cocoreccho
- Crash Bandicoot
- Crash Team Racing
- Mortal Kombat II
- Gauntlet II

Vaihdossa kelpaa sitte melkein kaikki muu mitä storesta löytyy...

ps. Toimiikos muuten Guitar Heron biisipaketit tuolla samalla jakoperiaatteella?
 
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

Mulle ei ainakaan tosta GT5 Prologuesta jäänyt, kuin se päivämäärä ylös, milloin sen itse latasin. Jaettujen latausten päivämäärä ei ole jäänyt muistiin.
No eipä Sonylla oikein ole varmaan haluja liikaa helpottaa pelien jakamista, pitää sitten varmaan hiukan luottaa ihmisiin :) oma kokoelma tällä hetkellä:

-Pixlel junk monsters
-Flow
-Tekken dr
-Mortal combat 2
-Rampart
-Championship Sprint
-Crash Bandicoot
-Crash Team Racing
-Wipeout
-Castlevania - Symphony of the night

Voin vaihtaa tai ihan vain antaa hyvillä perusteluilla, eipä se ole multa paljon pois :)
 
Vastaus: Yleinen Ps3 Game Sharing Ketju

No eipä Sonylla oikein ole varmaan haluja liikaa helpottaa pelien jakamista, pitää sitten varmaan hiukan luottaa ihmisiin :) oma kokoelma tällä hetkellä:

-Pixlel junk monsters
-Flow
-Tekken dr
-Mortal combat 2
-Rampart
-Championship Sprint
-Crash Bandicoot
-Crash Team Racing
-Wipeout
-Castlevania - Symphony of the night

Voin vaihtaa tai ihan vain antaa hyvillä perusteluilla, eipä se ole multa paljon pois :)
Haluutko antaa Crash bandicootin hyvää hyvyyttäs? Saisit yhden ihmisen hieman ilosemmaks :). Itse kun en mitään voi vieläkään ostaa, eoo luottokorttia joka toimis.
 
Ylös Bottom