Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yleinen PS3:n Game Sharing -ketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Yleinen PS3:n Game Sharing -ketju

En nyt tiiä onko tää jo kirjotettu mutta jos sul on se sähköposti tallel niin kukaan ei voi pölliä accountias. Sonyltä tulee viesti missä voi perua saasananvaihdoksen, sama juttu s.postin kaa. Tai sit pistät vaan asiakaspalveluun, jos et pistänyt oikeaa ikää.(tai siis et muista mitä pistit, sen tarvii siihen recovery juttuu) Mut asiakastuesta ne lähettää vaa uuden salasanan tai jotain.

Saanko lataa joltaki bc2 SPECACT kitit tai/ja onslaught moden? Mul ei oikeen oo mitään tarjottavaa. Oikeestaan jos joku haluu ola tosi mukava ni MAG ois kiva.

Jos ei kukaa tarjoo ilmatteeks ni kaitse täytyy jatkaa kyselee tuntemattomilta, eilen kyselin noin 20 tyypiltä. :D. Muuten, hyvä tietää ettei oo kielettyä.

Onko mitenkään mahdollista deaktivoida ne järjestelmät jos rikkoo 5 ps3?

Joo, tottakai mä shareen sulle ilmatteeks MAG:in ja SPECACT-kitin jotka maksaa n. 35€. Ei haittaa vaikka meneekin se yks neljästä aktivoinnista muille konsoleille. Eikä sekään että en saa mitään vaihdossa.

Et voi olla tosissas, ei kukaan sharettele ilmaiseksi, ei ainakaan randomeille jotka löytää foorumilta.
 
Vastaus: Yleinen PS3:n Game Sharing -ketju

Sä et voi olla tosissas.

Oon ladannu ilmatteeks:
Bc2 vietnam

Ja toiselt tyypilt
AC brotherhood pack
InFamous
Need For Speed Hot pursuit
3 Uncharted 2 packia
Call of duty classic
Dead Space extraction (?)

Juu ja en mitää kerjänny, ekat kaks kertaa kysyin et voinka lataa ja ne vaa sano et ok ja pisti s.postin ja saliksen.
 
Sä et voi olla tosissas.

Oon ladannu ilmatteeks:
Bc2 vietnam

Ja toiselt tyypilt
AC brotherhood pack
InFamous
Need For Speed Hot pursuit
3 Uncharted 2 packia
Call of duty classic
Dead Space extraction (?)

Juu ja en mitää kerjänny, ekat kaks kertaa kysyin et voinka lataa ja ne vaa sano et ok ja pisti s.postin ja saliksen.

Siis jotkut typerykset ovat antaneet sun ladata noin paljon heidän kamaansa!? Voi, niitä typeriä henkilöitä, jotka antavat melkeinpä täydet valtuudet psn-tiliinsä aivan vieraalle henkilölle. Ja eipä taida olla mitään bisnes-älyä, kun ilmaiseksi tavaraa jakavat.

Ainut tapaus, jossa voisin antaa minulta sharettaa olisi se, että kyseinen kauppakumppani olisi hyvä kaveri, jonka olisi tuntenut monta vuotta. Ja tällöinkin, en antaisi kamaa ilman korvausta.
 
Vastaus: Yleinen PS3:n Game Sharing -ketju

No tohon ekaan, ei sitä tyyppii voi pölliä. Lue pari viestii takkseppäin.

Ja kaikki vaan ei oo tommossii "aina lisää" tyyppejä. Siis olinhan mä molempien kaa hetken pelannu. Mut siis voi sua jos et kavereitteskaan anna lataaa ilmaseks. Vähän oot niinku roope ankka...
 
Vastaus: Yleinen PS3:n Game Sharing -ketju

No tohon ekaan, ei sitä tyyppii voi pölliä. Lue pari viestii takkseppäin.

Ja kaikki vaan ei oo tommossii "aina lisää" tyyppejä. Siis olinhan mä molempien kaa hetken pelannu. Mut siis voi sua jos et kavereitteskaan anna lataaa ilmaseks. Vähän oot niinku roope ankka...

Pakko olla, koska vain neljälle tyypille voi sharettaa, ja en mielelläni antaisi yhtä ilmatteeksi. Koska kumminkin yleensä kun sharetetaan, aika moni lataa kaiken sieltä tililtä eikä vain sitä yhtä kamaa mitä sovittiin, varsinkin jos on nopea netti.
 
Vastaus: Yleinen PS3:n Game Sharing -ketju

Ja kaikki vaan ei oo tommossii "aina lisää" tyyppejä.
Kukahan täällä etsii "aina lisää" pelejä ilmaiseksi, vaikkei itsellä ole antaa mitään vastineeksi.
Mutta samapa tuo minulle miten kukakin haluaa käytettävissä olevat laiteaktivointinsa kuluttaa, tai kuinka röyhkeästi kehtaa kerjätä ilmaista materiaalia jokaiselta vastaantulijalta.
Hyvin usein näyttää että innokkaimmat sharekavereiden etsijät ovat sijoittaneet Store-ostoksiinsa korkeintaan 5€.
Itse en kyllä sharettaisi kuin sellaisten henkilöiden kanssa, joihin voin takuuvarmasti luottaa ja joiden koneilta saisin tarvittaessa vaikka deaktivoitua tunnukset.
 
Vastaus: Yleinen PS3:n Game Sharing -ketju

Pakko olla, koska vain neljälle tyypille voi sharettaa, ja en mielelläni antaisi yhtä ilmatteeksi. Koska kumminkin yleensä kun sharetetaan, aika moni lataa kaiken sieltä tililtä eikä vain sitä yhtä kamaa mitä sovittiin, varsinkin jos on nopea netti.

Kerroppas vielä miten netin nopeus liityy asiaan?

Ja kyllä mäki annan kavereitten lataa multa ilmatteeks mitä oon ostanu, ellei olla sovittu et ostetaa se puolika.

Kyllä mäkin kerran sharetin, sw sitte latas kaiken ja koitti vinkuu et saa lataa toiselle pleikalle ku "se latas sen veljen pleikalle ja nyt sai oman". Itte en taas enempää käytä noita paikkoja sharetteluun, säästän ne kavereille.
 
Vastaus: Yleinen PS3:n Game Sharing -ketju

Kerroppas vielä miten netin nopeus liityy asiaan?

Ja kyllä mäki annan kavereitten lataa multa ilmatteeks mitä oon ostanu, ellei olla sovittu et ostetaa se puolika.

Kyllä mäkin kerran sharetin, sw sitte latas kaiken ja koitti vinkuu et saa lataa toiselle pleikalle ku "se latas sen veljen pleikalle ja nyt sai oman". Itte en taas enempää käytä noita paikkoja sharetteluun, säästän ne kavereille.

Niin että yleensä jos tyypillä kenelle sharettaa on nopea netti, niin aika useasti lataa muutakin kun mitä sovittiin. Samapa tuo itseasiassa on, itse ainakin kun sharettelen niin annan ladata kaiken, aktivointi siinä menee kumminkin.
 
Vastaus: Yleinen PS3:n Game Sharing -ketju

Joskus Socom-klaanin kesken jaeltiin kaikkea ja varmasti kusetettiin sonylta satoja euroja, mutta en kyllä lähtis uudestaan samaan touhuun. Kyllä sitä aina sai jännätä.
 
Vastaus: Yleinen PS3:n Game Sharing -ketju

Niin että yleensä jos tyypillä kenelle sharettaa on nopea netti, niin aika useasti lataa muutakin kun mitä sovittiin. Samapa tuo itseasiassa on, itse ainakin kun sharettelen niin annan ladata kaiken, aktivointi siinä menee kumminkin.

Niin? Et vieläkään sanonut että miten se netin nopeus siihen vaikuttaa lataatko kaiken?

Ja sitte edelliseen: Repesin, piti vai oikeen jännittää. Mitä jos kertoisin että se on sallittua?
 
Vastaus: Yleinen PS3:n Game Sharing -ketju

Repesin, piti vai oikeen jännittää. Mitä jos kertoisin että se on sallittua?
PSN-tunnuksen luovuttaminen toiselle on PSN-käyttöehtojen vastaista ja voi pahimmillaan johtaa koko tunnuksen sulkemiseen.

You must keep your password and other account details secret (other than your Online ID), and not share them with anyone else, to prevent unauthorised use of your Sony Online Network account.

If you share account details with someone who uses your account in breach of these Conditions or we believe that your account has been compromised, your account and/or access to Sony Online Network may be suspended or terminated. We are not liable for any unauthorised use or sharing of your Sony Online Network account.

Että miettikää sitä aina, kun sharettelette.

Lähde: PlayStation
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Yleinen PS3:n Game Sharing -ketju

Joo, noinhan lukee jokasissa ehdoissa. Muttakun ei ne mitään voi todistaa ellei sitä julkisesti jaa muille. Vaikka ei se siitäkään ole kiinni, kyllähän ne voi jäädyttää tilit ilman syytäkin.

Mutta kumminkin, gamesharing ei ole kiellettyä mutta salasanan luovuttaminen toisille on. Fiksumpaa jos menis toisteppäin. Noh, enpä oo kuullu ku et jonku tili ois bannatty kolmen vuoden pelaamisen jälkeen kun online-id oli kakkapöksy tai jotakin.

Noh btw en ole rikkonut sääntöjä, en ole luovuttanut salasanaani kenellekkään. Missään ei kai kielletä olemasta se jolle joku kertoo salasanansa.
 
Vastaus: Yleinen PS3:n Game Sharing -ketju

Kun ei sitä vaan voi todistaa. Toikin oli varmaan sitä varten ettei tehdä jotain käyttäjää jonka salasana on kaikkien saatavilla ja jotain, en ny tiiä.

Ihan sama, ketään ei oo bannitty ja jos kaikki sharetelleet bannittais ni sonylle siit ois enmmän haittaa. Ja toi tilin sulkeminenki oli tommonen VOIDAAN, hyvin eoätodennäköistä että sulkisivat tilisi vaikka lähettäisit s.postia että olet antanut salasanasi tuntemattomalle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Yleinen PS3:n Game Sharing -ketju

Muttakun ei ne mitään voi todistaa ellei sitä julkisesti jaa muille.
Tässähän olet juuri julkisessa Internetissä kertonut asiasta, ja tätä(kin) foorumia ihan todistetusti lukee myös mm. Nordisk Filmin eli PlayStationin virallisen maahantuojan edustajat.

Mutta kumminkin, gamesharing ei ole kiellettyä mutta salasanan luovuttaminen toisille on.
Ilman salasanaa on vaikeaa jakaakaan mitään, eli kaikki mitä sen tunnuksen luovuttamisen jälkeen seuraa, on yhtä lailla kiellettyä.

Missään ei kai kielletä olemasta se jolle joku kertoo salasanansa.
Ei varsinaisesti, mutta kuten sanonta kuuluu "tangoon tarvitaan kaksi".

Kerran olen, mutta siitä on puoli vuotta,ja kuten sanoin ei voi väittää että olisin antanut salasanani jollekkin. Kun ei sitä vaan voi todistaa.
Eiköhän PSN:n tietokannoista löydy, mitkä kaikki PS3-järjestelmät tunnuksellasi on aktivoitu edes jossain vaiheessa.
 
Vastaus: Yleinen PS3:n Game Sharing -ketju

Jos ne tätä aktiivisesti lukis ni teiät kaikki on bannitty.
Ainakin asiakaspalvelussa menee se viikko ennenku vastaa jotain että "kokeile uudestaan".

Missäs mä mitään myönnän? ;)
 
Vastaus: Yleinen PS3:n Game Sharing -ketju

No eihän mun psn id ole FINDarkside, sattumalta vaan semmonen löytyy.
Ja jos ne tätä aktiivisesti lukis ni teiät kaikki on bannitty.
Ainakin asiakaspalvelussa menee se viikko ennenku vastaa jotain että "kokeile uudestaan".

Ja niin? Näkee että mille on aktivoitu mutta niistä ei näe että kirjauduinko itse vai annoinko sille salasanani.

Ole nyt jo hiljaa, ei kukaan sua ole bannimassa vaikka sitä niin pelkäätkin, ja ihan näin ohimennen, tolla sun ID:lläs joka tossa näkyy voidaan jäljittää se sun konsoli ja katkasta vaikka PSN:ään yhteys kokonaan jos Sonya huvittais.
 
Vastaus: Yleinen PS3:n Game Sharing -ketju

No johan mä sanoin että ne voi sulkee tilin vaan jos epäilee jotakin. Ei ne tarvitse mitään todisteita.

Ja enhän mä tässä mitään pelkää, ei siitä sharettelemisesta kiinni jää. Mutta jos ne kerran lukee tätä niin poistinpa tosssa...eiku siis, enhän mä mitään poistanu.
 
Vastaus: Yleinen PS3:n Game Sharing -ketju

Saisko joltaki lataa minkä tahansa pelin? On vähän tylsää.

Jos joku haluu antaa mun lataa ni pistä viestii ja lisää FINDarkside
 
Ylös Bottom