Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yleinen Resident Evil -ketju

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
Joo ei tommonen kyllä nosta mitään mielenkiintoja. Vaan kuukauden päästä sitten Resident Evil Showcase!
 
Aikalailla samaa mieltä. Jos Ashley menettää tyyliin kerrasta henkensä niin sit pitää olla erittäin onnistuneet stealth mekanismit mukana. Ymmärrän sen että se kertakuolema luo varmasti enemmän paniikkia kauhupelissä mut turhautumista pitäisi osata välttää koska se jos mikä tappaa tunnelman. Itse en alkuun tykännyt mister X:stä (napakympistä terve) alkuunkaan mutta nyt kun sitä miettii jälkeenpäin niin oishan tuo aika köyhempi versio omasta mielestäni ollut ilman sitä paniikkia mitä se mörkö aiheutti, joten katsotaan mitä tulloo ja tuomitaan sitten
 
Oi saamari sielä ois Ressat alennuksella myös Switchillä ja mulla on unelma pelata myös Resident Evil 1 Remake joskus sillä läpi :D mitehä tässä käy?
 
Oi saamari sielä ois Ressat alennuksella myös Switchillä ja mulla on unelma pelata myös Resident Evil 1 Remake joskus sillä läpi :D mitehä tässä käy?

Kannattaa välttää RE Zeroa Switchillä. Se on vähän kehnosti käännetty. Siinä on todella pitkät latausajat. RE Remakessa on myös tietyissä alueissa pitkät latausajat, mutta ei todellakaan niin pahat koin nollassa. Mutta ihan pelattava versio se on.
 
Resident Evil 4 tosiaan Xboxilla peluussa ja El Gigantte päivitetty. Tässä pelissä on kyllä jotakin taikaa kaikkien läpipeluiden ja vuosienkin jälkeen, edes tankkimaisuus ei anna häiritä sitten yhtään.. Mahtavaa pelata tätä ja poika katselee vieressä kuten vitosen ja ykkösen kohdalla :D kunnon Remakeen valmistautumista näin syksyn synkkyydessä.
 
Ostin Switchin alesta Resident Evil 6:n, vaikkei se ikinä lemppareihini kuulu. Ajattelin, että RE5 on ehkä parhaimman näköinen peli Smithillä, mutta kyllä kutonen vie voiton. Graafisesti se näyttää handheldinä todella hyvältä, ja pyörii kuin unelma. Välillä peli jumittuu muutamaksi sekunnissa, jos pelikaveri on hitaampi qte:ssä. Switch-versiossa on myös mahdollisuus vaihtaa asuja. Tätä ei muistaakseni muissa versioissa pysty tekemään.
 
Tarvisen helppi re villageen. miten tapahtuu tavaroiden siirto tavara valikosta toiseen, Olen löytänyt gm 79 granaatin heittimen. mutta se on ehdottu olevan tavara valikon oikealla puolella olevassa tyhjässä valikossa. Olen siirtänyt tavaraa tyhjään valikkoon gratinheittimen saamiseksi alkuperäiseen valikkoon. mutta jostain syystä tavara ei pysy siinä valikossa enkä asetta saa

Miten tavaraa siirretään valikosta toiseen että ne valikossa pysyvät. Kiitos avusta !
 
Tarvisen helppi re villageen. miten tapahtuu tavaroiden siirto tavara valikosta toiseen, Olen löytänyt gm 79 granaatin heittimen. mutta se on ehdottu olevan tavara valikon oikealla puolella olevassa tyhjässä valikossa. Olen siirtänyt tavaraa tyhjään valikkoon gratinheittimen saamiseksi alkuperäiseen valikkoon. mutta jostain syystä tavara ei pysy siinä valikossa enkä asetta saa

Miten tavaraa siirretään valikosta toiseen että ne valikossa pysyvät. Kiitos avusta !
En muista että itsellä olisi vastaavaa ongelmaa ollut. Onnistuuko muiden tavaroiden siirtely ongelmitta ja inventaariossa on varmasti tarpeeksi tilaa?
 
Mistä osasta Resident Evilit kannattaa aloittaa ja onko wörttiä vain pelata pääpelit? Vitosesta on eniten kokemusta mutta ei muista osista nyt niinkään.
 
Mistä osasta Resident Evilit kannattaa aloittaa ja onko wörttiä vain pelata pääpelit? Vitosesta on eniten kokemusta mutta ei muista osista nyt niinkään.

Ykkösen Remake varmaan olisi paras tapa aloittaa ja siten siirtymä kakkosen ja kolmosen Remakeen.
 
Ykkösen Remake varmaan olisi paras tapa aloittaa ja siten siirtymä kakkosen ja kolmosen Remakeen.
Zeroa ja Revelationsia ei kannata pelata? Entäs seiskan dlc? Ja kasin dlc olisi myös tulossa :) Löytyy siis PC:lle kaikki paitsi ykkönen, kolmonen ja kasi. Zero ja Revelations puuttuu. Toki tekisi mieli nämä pelata PS5 myös. Oivoi näkyä valintoja :D
 
Zeroa ja Revelationsia ei kannata pelata? Entäs seiskan dlc? Ja kasin dlc olisi myös tulossa :) Löytyy siis PC:lle kaikki paitsi ykkönen, kolmonen ja kasi. Zero ja Revelations puuttuu. Toki tekisi mieli nämä pelata PS5 myös. Oivoi näkyä valintoja :D
Zero oli itselle melko Honkalan Anna mutta kannattaa yrittää sitäkin, Revelations ykkönen on ainakin ihan hyvä peli niinkuin kakkonenkin. Seiska kannattaa myös ehdottomasti pelata noiden 3rd persoona ressojen jälkeen jos syke kestää :D
 
Zero oli itselle melko Honkalan Anna mutta kannattaa yrittää sitäkin, Revelations ykkönen on ainakin ihan hyvä peli niinkuin kakkonenkin. Seiska kannattaa myös ehdottomasti pelata noiden 3rd persoona ressojen jälkeen jos syke kestää :D
Itse tykkäsin erityisesti Revelations kakkosesta, kun pelattiin se parilla istumalla läpi kummipojan kanssa viime kesänä. Ainakin, jos kauhu/action-hybridi kiinnostaa co-oppina, niin voin vahvasti suositella. En suoraan sanoen odottanut kyseisen pelin olevan lähellekään niin hyvä, kuin miten sen sitten koin kun sen lopulta useiden vuosien viivyttelyn jälkeen otin viimeinkin peluuseen.
 
Itse tykkäsin erityisesti Revelations kakkosesta, kun pelattiin se parilla istumalla läpi kummipojan kanssa viime kesänä. Ainakin, jos kauhu/action-hybridi kiinnostaa co-oppina, niin voin vahvasti suositella. En suoraan sanoen odottanut kyseisen pelin olevan lähellekään niin hyvä, kuin miten sen sitten koin kun sen lopulta useiden vuosien viivyttelyn jälkeen otin viimeinkin peluuseen.

Tuossa tais vaan olla ongelmana muutamissa kentissä sen toisen pelaajan rooli, ei voinut kuin osoitella sormella. Muuten ihan hauskaa mättöä.
 
Tuossa tais vaan olla ongelmana muutamissa kentissä sen toisen pelaajan rooli, ei voinut kuin osoitella sormella. Muuten ihan hauskaa mättöä.
Periaatteessa totta, mutta siitäkin tuo juuri täysi-ikäiseksi tullut kummipoikani keksi aikamoista tilannekomiikkaa pelatessa. Ei pahemmin tylsiä hetkiä lopulta ollut tuon pelin parissa tosiaankaan… :D
 
Alottelin jo tuota kakkosen remakea ja pari tuntia pelasin. Peli vaikuttaa loistavalta. Juuri tälläistä kauhun pitäisi olla! Peli myös näyttää hyvältä, vaikka en viitsi PS5:lla Ray tracingia päälle kun framerate tippuu selvästi. Mutta ei se mitään. Pitkästä aikaa peli mikä innostaa :) Odottelen paljon kyllä seuraavilta osilta, toki taidan katsoa tuon ekan osan läpipeluun tubesta myös.
 
Ylös Bottom