P
Poistettu jäsen 5945
Guest
Joo ei tommonen kyllä nosta mitään mielenkiintoja. Vaan kuukauden päästä sitten Resident Evil Showcase!
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Oi saamari sielä ois Ressat alennuksella myös Switchillä ja mulla on unelma pelata myös Resident Evil 1 Remake joskus sillä läpi mitehä tässä käy?
En muista että itsellä olisi vastaavaa ongelmaa ollut. Onnistuuko muiden tavaroiden siirtely ongelmitta ja inventaariossa on varmasti tarpeeksi tilaa?Tarvisen helppi re villageen. miten tapahtuu tavaroiden siirto tavara valikosta toiseen, Olen löytänyt gm 79 granaatin heittimen. mutta se on ehdottu olevan tavara valikon oikealla puolella olevassa tyhjässä valikossa. Olen siirtänyt tavaraa tyhjään valikkoon gratinheittimen saamiseksi alkuperäiseen valikkoon. mutta jostain syystä tavara ei pysy siinä valikossa enkä asetta saa
Miten tavaraa siirretään valikosta toiseen että ne valikossa pysyvät. Kiitos avusta !
Mistä osasta Resident Evilit kannattaa aloittaa ja onko wörttiä vain pelata pääpelit? Vitosesta on eniten kokemusta mutta ei muista osista nyt niinkään.
Zeroa ja Revelationsia ei kannata pelata? Entäs seiskan dlc? Ja kasin dlc olisi myös tulossa Löytyy siis PC:lle kaikki paitsi ykkönen, kolmonen ja kasi. Zero ja Revelations puuttuu. Toki tekisi mieli nämä pelata PS5 myös. Oivoi näkyä valintojaYkkösen Remake varmaan olisi paras tapa aloittaa ja siten siirtymä kakkosen ja kolmosen Remakeen.
Zero oli itselle melko Honkalan Anna mutta kannattaa yrittää sitäkin, Revelations ykkönen on ainakin ihan hyvä peli niinkuin kakkonenkin. Seiska kannattaa myös ehdottomasti pelata noiden 3rd persoona ressojen jälkeen jos syke kestääZeroa ja Revelationsia ei kannata pelata? Entäs seiskan dlc? Ja kasin dlc olisi myös tulossa Löytyy siis PC:lle kaikki paitsi ykkönen, kolmonen ja kasi. Zero ja Revelations puuttuu. Toki tekisi mieli nämä pelata PS5 myös. Oivoi näkyä valintoja
Itse tykkäsin erityisesti Revelations kakkosesta, kun pelattiin se parilla istumalla läpi kummipojan kanssa viime kesänä. Ainakin, jos kauhu/action-hybridi kiinnostaa co-oppina, niin voin vahvasti suositella. En suoraan sanoen odottanut kyseisen pelin olevan lähellekään niin hyvä, kuin miten sen sitten koin kun sen lopulta useiden vuosien viivyttelyn jälkeen otin viimeinkin peluuseen.Zero oli itselle melko Honkalan Anna mutta kannattaa yrittää sitäkin, Revelations ykkönen on ainakin ihan hyvä peli niinkuin kakkonenkin. Seiska kannattaa myös ehdottomasti pelata noiden 3rd persoona ressojen jälkeen jos syke kestää
Itse tykkäsin erityisesti Revelations kakkosesta, kun pelattiin se parilla istumalla läpi kummipojan kanssa viime kesänä. Ainakin, jos kauhu/action-hybridi kiinnostaa co-oppina, niin voin vahvasti suositella. En suoraan sanoen odottanut kyseisen pelin olevan lähellekään niin hyvä, kuin miten sen sitten koin kun sen lopulta useiden vuosien viivyttelyn jälkeen otin viimeinkin peluuseen.
Periaatteessa totta, mutta siitäkin tuo juuri täysi-ikäiseksi tullut kummipoikani keksi aikamoista tilannekomiikkaa pelatessa. Ei pahemmin tylsiä hetkiä lopulta ollut tuon pelin parissa tosiaankaan…Tuossa tais vaan olla ongelmana muutamissa kentissä sen toisen pelaajan rooli, ei voinut kuin osoitella sormella. Muuten ihan hauskaa mättöä.