RE3 remake testattu vr modin kanssa ihan yhtä toimivaksi mitä kakkosen remake.
Nappien konffaukset on kyllä aika mielenkiintoiset sillä esim kaikki tavarat pomitaan painamalla A nappia ja myös questin ohjaimessa käytetään A nappia, makes sense.
Mutta sitten tuli se quick time event jossa Jill yrittää käynnistää autoa ja taas ruudulla käsketään painamaan A nappia, mutta nyt questin ohjaimessa oikea nappi olikin B.
En muista kuinka paljon tässä noita qte kohtauksia oli, mutta niissä saattaa lähteä henki
Tuli myös huomattua kuinka paljon enemmän vr moodissa tulee kiinnitettyä huomiota kaikkiin niihin julisteisiin ja kauppojen mainoksiin mitä telkkarin kautta pelattuna.
Ja jos joku piti sitä sähkölaitoksen aluetta ällöttävän näköisenä alunperin niin vr lasien kanssa se saa kunnon boostin
Ostin myös heti sen "unlock all items" paketin sillä mulle riitti aikoinaan se yks "rehellinen" läpäisy ps4:lla.
Mä oon varmaan paskin ressa pelaaja ikinä kun pelasin assisted tasolla ja silti ennen viimeistä pomoa mä sain sovitettua oikeastaan kaikki ammukset ja paranus kamat siihen hahmon inventaarioon.
En muista koska on viimeksi ollut noin tiukkaa resurssien kanssa moderneissa ressoissa. Ehkä vitosessa kun pelasin sitä xbox 360:lla ja ohjaus oli niin tönkkö, että siinä oli pakko ostaa ne liivitkin mitkä vähensi vahinkoa.
Mutta tässä ohjaus on kunnossa joten en tiedä mitä tein väärin. Nemesistäkin juoksin aina karkuun enkä tuhlannut ammuksia siihen.