Ippenator
Well-Known Member
Kahden pelaajan co-oppiahan kokeiltiin aikoinaan juuri noissa aika huonoja arvosteluja saaneissa vitosessa ja kutosessa, joten luulen, että Capcomin kynnys saattaa olla hieman korkealla sitä tuleviin RE-peleihin lisätä. Toki olen mielelläni väärässä, koska rakastan itse juuri co-op-pelaamista ja erityisesti zombeja tai muita vastaavia hirmuja vastaan.Katson juuri Netflix animaatio sarjaa Resident Evilistä. Ekassa jaksossa yritetään pitää USA:n presidenttiä hengissä. On kyllä totta että RE rikkaus on monipuolisuudessa.
Minusta Racoon City ja sen ympäristö vain toimisivat todella hyvin. Sellainen että kaupungissa olisi selviytyjien base ja sitten kaupunki muuten zombien hallussa. Sitten pitäisi esim. kyttikseltä joka siis myös base, niin lähteä etsimään kaupungista eloonjääneitä, ravintoa ja tarvikkeita. Ties vaikka joku SWAT-tiimi partioisi alueella ja voisi tehdä yhteistyötä.
Useita pelattavia hahmoja ja paljon puzzleja. Helpoista vaikeisiin. Sivutehtäviä. Potentiaalia tällä sarjalla olisi vaikka mihin. Co-Op tuollaiseen, jopa 4 pelaajaa. Ensin oltaisiin ympäri kaupunkia yksin, pitäisi löytää / päästä baseen (poliisiasema), sitten rakentaa ja huoltaa basea, varusteita, kulkuneuvoja, sen jälkeen aloittaa partiointi ja pala palalta vallata kaupunkia takaisin.
Mutta sanoisin, että mikäli kaipaat erityisesti basen rakentelua ja co-op-pelaamista zombeja vastaan, niin Xbox-yksinoikeuspeli State of Decay 2 saattaisi olla sinulle mielenkiintoinen peli. Lisäksi ainakin Dying Light on peli, josta löytyy noita elementtejä. Dying Lightin saa boxille ja pleikkarille nykyään hyvinkin edulliseen hintaan ja siihen löytyy varsin mukavasti sisältöä. Kummastakin mainostamastani pelistä on tulossa jatko-osa. Dying Lightista jo tämän syksyn aikana, ja State of Decaysta sitten joskus myöhemmin tulevaisuudessa. Siihen voi kuitenkin mennä vielä kaksi tai kolmekin vuotta.
Viimeksi muokattu: