Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yleinen Resident Evil -ketju

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
Kyllä minäkin aikoinaan jonkin aikaa ihmettelin tuon RE 4 ohjausta vaan totuin siihen nopeasti. Enkä tarkoita sitä että liikkuessa ei voi ampua vaan sitä tähtäys tuntumaa, ohjausta ja toimintojen nappi valintoja. No, kuten sanoin hyvin totuin. Uudet pelaajat älkää säihkähtäkö niitä liikaa, pelaamista vain.
 
Kyllä minäkin aikoinaan jonkin aikaa ihmettelin tuon RE 4 ohjausta vaan totuin siihen nopeasti. Enkä tarkoita sitä että liikkuessa ei voi ampua vaan sitä tähtäys tuntumaa, ohjausta ja toimintojen nappi valintoja. No, kuten sanoin hyvin totuin. Uudet pelaajat älkää säihkähtäkö niitä liikaa, pelaamista vain.

Näin se on, kyllä sen kanssa pystyy elämään ja pelissä ei kuitenkaan tule paljoa semmosia kohtia missä pelaaja ahdistetaan nurkaan tämän takia. Tuli kuitenkin eilen ladattua Switchille Resident Evil 5 Demo ja olin vähän shokissa.. 30fps ja onko tämä porttaus PS3 ja Xbox 360 versiosta? Demo tuli kuitenkin pelattua läpi ja ajattelin nelosen lisäksi ostaa tämän vitosenkin niin saa senkin pelattua pitkästä aikaa.
 
Mulla on vaihteeksi ollut seiska peluussa.
Eka easylla alle neljään tuntiin, sitten normalilla kaikki mr.everywhere hahmot keräämällä ja lopulta madhouse kun varusteet oli kunnossa noiden aikaisempien kierroksien ansiosta.
X-ray glasses, circular saw, walking shoes ja essence/secret of defense. Noihin kun yhdistää vielä iron defense kolikon niin Ethan ei ota yhtään vahinkoa lyönneistä jos ne torjuu.
Vaikka tuo saha onkin pirun hyvä niin sen kanssa on pakko mennä ihan vihuun kiinni ja aina välillä ne sai huitaistua ilman, että ehdin torjumaan ja siinä lähti joko henki heti tai sitten meni kestävyys punaiselle ja ne läskit oksentajat on tietenkin vielä pahempia mitä yleensä.

Yhteensä henki lähti 14 kertaa ja ekat kaks kertaa oli Miaa vastaan ennen ku sillä edes oli moottorisaha :D
Seuraavat kolme kertaa silloin kun sillä oli moottorisaha.
Tallennusten kanssa mielestäni kitsastelin aika paljon ja jäi mulle lopussa jopa viisi kasettia ylimääräiseksi.
Tänään tuli vielä vedettyä taas easylla ja hommattua ne "käytä item boxia ja parannusta korkeintaan kolme kertaa" trophyt.

Yhteensä pelattu nyt 7 kertaa läpi ja ilman vr moodia tämän pelaaminen olisi jäänyt yhteen kertaan varsin paskoilla fiiliksillä.
 
No niin Ressa 4 meni sit läpi huonosta ohjauksesta huolimatta. Loistava peli,ehkä parhain Resident evil mitä olen pelannu. Seuraavaksi tulille Resident evil zero.

Mahtavaa että jaksoit pelata pelin läpi, mielellään kuuntelen mietteitä myös zerosta :)
 
Mahtavaa että jaksoit pelata pelin läpi, mielellään kuuntelen mietteitä myös zerosta :)
Peli on kyllä ollut yllättävän hyvä. Tätä peliä pitää pelaamalla pelata eteen päin,että muistaa mihin pitää mennä. Onneksi kartano jossa liikutaan ei ole hirveän sokkelo että muistaa mihin pitäs mennä. Muutama puzzle on ollu aika kinkkinen että on joutunu käyttää Youtubea. Olen päässyt nyt seuraavaan kartanoon. Matka jatkuu...
 
Resident evil zero meni sitten läpi. Muutama hankala puzzle sattu matkalle mutta pieni lunttaus Youtubesta auttoi asiaa. Nyt vois sitten miettiä jos hankkisin uuden Ressa villagen. Onkos siinä muuten hankalia puzzleja?
 
Switchillä on muuten tällä hetkellä Resident Evilit tarjouksessa. Oikeastaan ne ovat tarjouksessa aika usein. Pistin Revelations 2:n lataukseen, koska siinä on se taivaallinen raid mode. Epäilen vähän, ettei siihen löydy kaveria nettipuolella, mutta onneksi on Discord. Ja motion controllit kiinnostaa. RE4 Wiillä oli ihan parasta, ja toivottavasti Reve 2:n kontrollit toimivat yhtä hyvin. Vaikka pelillisesti tuo ei ole lähellekään RE4:n tasoa. Olen vieläkin näreissäni, ettei RE4-Switch versioon patchätty motion controlleja kuten vitoseen ja kutoseen.
 
Joo nelonen ja vitonen eivät ole ohjauksen puolesta aikaa kestäneet ja tuossa mielessä vaikka kutonen onkin varmaan haukutuin osa mutta itse olen jostain syystä viihtynyt sen parissa ja erityisesti siinähän pelattavuus on paremassa kunnossa(Voit liikkua ja tähdätä samaan aikaan!) Kuin vitosessa.

Neloseen minulla ei ole koskaan ollut mitään erityisiä siteitä, olen pelanut sen läpi PS2 aikaan ja thats it.
Ehkä sitten hyppään mukaan uudestaan sitten remaken muodosa.
Lady Dimitrescu lukee legendaarisen itchy tasty kirjeen.


Jos mitään en muista ekasta Ressa pelistä mutta tulen muistamaan ekan kohtaamisen Hunterin kanssa ja tuon kirjeen.
 
Switchillä on muuten tällä hetkellä Resident Evilit tarjouksessa. Oikeastaan ne ovat tarjouksessa aika usein. Pistin Revelations 2:n lataukseen, koska siinä on se taivaallinen raid mode. Epäilen vähän, ettei siihen löydy kaveria nettipuolella, mutta onneksi on Discord. Ja motion controllit kiinnostaa. RE4 Wiillä oli ihan parasta, ja toivottavasti Reve 2:n kontrollit toimivat yhtä hyvin. Vaikka pelillisesti tuo ei ole lähellekään RE4:n tasoa. Olen vieläkin näreissäni, ettei RE4-Switch versioon patchätty motion controlleja kuten vitoseen ja kutoseen.

Mihin asti alet on voimassa?
 
Ei ole pitkä aika, kun pelasin Resident Evil 4 -peliä tietokoneella ja täytyy itsekin sanoa, että ehdottomasti parhain Resident Evil. Toiseksi parhain on Resident Evil 7.

En todellakaan haluaisi enää pelata Resident Evil 4 -peliä alkuperäisillä konsoleilla, mutta PC:lla pelistä on pystynyt helposti nauttimaan, kun resoluutio on suurempi eli näin ollen grafiikat hieman yksityiskohtaisempia.

Jos olet pitänyt uusista Resident Evil -peleistä etkä ole pelannut nelosta niin hopihopi kokeilemaan!
 
Revelations näytti olevan Switchille tosiaan melko edullisesti. Laitella huomena lataukseen.

Tuli ostettua, en oo tätä ressaa ikinä pelannutkaan vaikka Revelations 2 onkin pelattu nelosella.
 
Pistetään tänne kun se kuitenkin hukkuu tuonne sarjat osioon, eli ensimmäinen kausi Resident Evil: Infinite sarjasta (4 jaksoa) on saatavilla. Täytyy vkl tsekata jos vaan kelit sallii.



Täällä se ei huku ja jakakaa fiiliksiä, pitää vaimon yövuorojen aikaan katsella tämä.
 
Ite olen tykänyt toistaiseksi.
Mietin että kylläpäs Leon ja Claire kuulostavat tutuilta niin ihmekkös se, samat ääninäytteljiät kuin Resident Evil 2 Remakessa:

Eihän tämä keksi ympyrää uudestaan mutta paljon parempi ollut kuin Millan viimeisimmät Resident Evil elokuvat ja jos tykkäsit niistä ressa animaatio elokuvista(Degeneration, Damnation, Vendetta) niin uskoisin että tykkäät tästäkin.

Siksi näyttääkin että jos haluaa mahdolisimman parasta peli elokuva/sarjaa tehdä niin se pitää tehdä animaatioituna(Castlevania, FFVII:AC jne)

Tämä sijoittuu noin pari vuotta Resident Evil 4 tapahtumien elikkä vuonna 2006
 
Ylös Bottom