Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yleistä keskustelua ARPG-peleistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mathael
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lost Ark on ollut todella suosittu Steamissa, vaikka nyt pelin virallinen julkasu on vasta perjantaina. On founder packit tehny todellakin kauppansa jopa se 99 euron paketti on myynyt mielettömästi.

Pikkusen maistia Asmongoldin eilisestä streamista

 
Itse ostin sen 15€ paketin jotta pääsen pelaamaan, en halunnut mitään kallista pakettia hommata kun se vie kaiken ilon siitä itse ansaitsemisesta jos sulle annetaan heti alusta kaikkea krääsää. Sitäpaitsi ne kolikot mitä saa niissä kalliissa paketeissa ei edes oikeuta ostamaan kaikkea, ne täytyy vaihtaa toiseen valuuttaan joilla saa sitten ostaa loput kamat. Saa nähdä miten pitkälle tällä free to play mallilla pääsee sitten lopulta.

Reilu 2h takana ja en siinä nyt ehtinyt muuta kuin hahmon tehdä ja sen saman tutorial osuuden jonka tein jo betassa. Pelissä on ihan mieletön määrä kaikkea valikkoa mistä löytyy vaikka mitä, vähän pihallahan tässä aluksi on.

Mielenkiinnolla odotan seuraavaa pelikertaa kun pääsee näkemään jotain uutta.

Ultrawide tuki pelissä on erinomainen, jopa cutscenet tukee sitä. Pienet puolen sentin palkit molemmissa reunoissa.

2080ti+3700x combo antaa maximi asetuksilla lähes kokoajan yli 100 FPS 3440x1440 resoluutiolla.
 
Viimeksi muokattu:
Siis hetkonen, Lost Ark on F2P peli? Mitenhän mä luulin että toi olis ollu joku kk maksullinen viel normi hinnan päälle. Kuinkahan nopeesti tossa tulee seinä vastaan, jos ei kukkaron nyörejä avaa?
 
Siis hetkonen, Lost Ark on F2P peli? Mitenhän mä luulin että toi olis ollu joku kk maksullinen viel normi hinnan päälle. Kuinkahan nopeesti tossa tulee seinä vastaan, jos ei kukkaron nyörejä avaa?

Vapaaehtoinen kuukausimaksu on jolla saa vaikka mitä QoL juttuja. Maksumuuri ei pitäisi nousta vstaan kunhan ei haittaa että endgamessa asiat tapahtuu hitaammin.

EDIT: Puoli miljoonaa pelaajaa parhaimillaan eilen julkaisussa, saa nähdä millainen tunku on kun F2P pelaajat pääsee mukaan.

 
Viimeksi muokattu:
Vapaaehtoinen kuukausimaksu on jolla saa vaikka mitä QoL juttuja. Maksumuuri ei pitäisi nousta vstaan kunhan ei haittaa että endgamessa asiat tapahtuu hitaammin.

EDIT: Puoli miljoonaa pelaajaa parhaimillaan eilen julkaisussa, saa nähdä millainen tunku on kun F2P pelaajat pääsee mukaan.

Täytyypi varmaan pistää testaten, kerta ei tarttee maksaa. Luulen tosin että viikonloppuna ei ole toivoakaan päästä peleille, kun F2P pelaajat pääsee tonteille. :D
 
Huomenna sit peli tulille. Tosin saattaa olla melkonen ruuhka tiedossa eli pelaamaan pääsy voi tuottaa pikkusen hankaluuksia, mutta lauantaina heti aamusta klo 6 luulis olevan sitte hiljasempaa eli sit viimestään testaa.

Asmongoldkin harrastaa pay to win ;) Kieltämättä tämän peli skinit on aika messevän näkösiä

 
Tänään sitten klo 19 aukeaa F2P pelaajien ovet, veikkaan että ihan turha tänä iltana yrittää pelata koska ei serverit kestänyt edes Foundereiden rynnistystä.

Siellä alkaa klo 15 huolto joka kestää tuonne klo 19 asti joten sinne linjoille yrittää siis tänään päästä kaikki.


Itse olen pitänyt tähän mennessä todella paljon MMO puoli pelissä tuntuu olevan aika kevyt ja enemmän tämä on ARPG ollut ainakin omasta mielestä. Pari solo dunkkua tullut vedettyä ja ovat oikeen mukavia pikku välipaloja olleet. Tehtävät ovat olleet todella simppeleitä ja nopeita tehdä joten eteneminen on ollut luikasta, tosin olen vasta lvl 17.
 
Mietiskelly millä classilla alottas. Yleensä MMO ja ARPG peleissä tykkään pelata monilla eri classeilla ja levelöidä niitä. Lost Ark taitaa vie suosia et pelaa ainakin nyt parilla classilla.

Tässä vähän diablo miehen mietteitä classeista

 
Itse aloitin sorcererilla ja pitänyt todella paljon, näyttäviä tuhoisia spellejä on vaikka muille jakaa. Myös Gunslinger oli aika hauskan oloinen joten varmaan sen sitten levelitän joskus toisena classina, ellei sitä ennen ehdi tulla jotain mielenkiintoista uutta.
 
joo saa nähdä millon päästään servulle, itelläkin vielä levutus kesken, kun ajattelin levuttaa tällä kertaa monessa osassa, koska se levelaus vaihde pelissä on suhteellisen tylsä, varsinkin jos on saman osion vetänyt jo aiemmin muutamaan otteeseen, Asmongoldilla hurjat 355k katsojaa tällä hetkellä vaikka peli on vielä maintenancessa, en kyllä malta odottaa että pääsee aloittamaan pelin kunnolla, eli dingaa lvl 50, koska, siitähän tuo peli vasta alkaa kun saatu tuo levelaus osio pois alta.
 
No niin olipas se mukavaa pelata, klo 4 heräilin pelaan. MMO yhdistettynä ARPG eipä oikein muuta voi toivoa. Mun peliläppärikin pyörittää peliä loistavasti. Berserekillä alotin onhan se miekka iso ja tietenkin jo WoWin warrior ajoilta Whirlwind skill löytyy myös Berserekiltä ai että. Harmi kun ei konsoleita ei oikeen löydy tämän tyylisiä pelejä

 
Viimeksi muokattu:
Kokeilin pelin osittaista ohjain tukee niin ihan pelattava ohjaimellakin. Toki hiiri on hyvä olla siinä vieressä.
Lost Ark on just sitä mitä odotti eli kaikki odotukset täsmää. Tunteja tulee kyllä pelin parissa vietettyä, joskin ei enää kyllä jaksa samoja määriä istua tässä koneen ääressä kuin hulluina WoWi aikoina
Asmongoldin päivä 4. Videon alussa on tämän hetken MMO tilastot. Lost Ark on nyt kuuminta shittiä MMO rintamalla, wow ja final fantasy 14 on aika tasoissa.

 
Viimeksi muokattu:
Steamissa pelaajia Lost Arkissa nyt 1,039,561 pelissä, eikä ole edes vie prime time jenkeillä vie myöhemmin. Taitaa ennätykset paukkua
 
Steamissa pelaajia Lost Arkissa nyt 1,039,561 pelissä, eikä ole edes vie prime time jenkeillä vie myöhemmin. Taitaa ennätykset paukkua

Lost Arkin aloitus päivä taisi olla jo 5 suurin koskaan. Edellä vain Pubg, CSGO, Dota ja Cyberpunk, Edellinen numero 5 sijan haltija oli Amazon Studion edellinen peli New World joka lässähti totaalisesti alun jälkeen, toivotaan että tämä menee paremmin koska pelikin vaikuttaa selkeästi paremmalta.



Edit: 4 ohi Cyberpunkin, vielä olis pari sijaa mahdollista saada mutta Pubg on kyllä varmasti mahdoton rikkoa ikinä.
 
Viimeksi muokattu:
noniin tänään tuli sitten vedettyä kunnon lost ark maraton ja tuli vedettyä. 27->50 ja nyt ollaan sitten End gamessa :), tästä se kaikki hauskuu sitten alkaa, ja sitähän riittää, varmaan aika kasuaalisti tulee kumminki varmaan nyt pelattua, itsehän pelailen koko pelin most popular servulla Zinnavalella, jossa pahimillaan ollut 25k queut, mutta parasta siinähän se että ihan normaaleilla unirytmeillä eli 7-9 aikoihin pääsee sisälle ilman jonoja :), mutta se vain että sitten pelataan melkeinpä niin kauan kun on tarvis, koska sitten ei enää kyllä pääse sisälle (4-8h) tunnin jonotus edessä jos sieltä loggaa ulos.
 
Joo itse kanssa zinnervalelle suuntasin kun suurinosa suomi pelaajista tuntui menevön sinne, aamulla kun loggaa niin pääsee pelaamaan mutta 12 aikaan näytti jo busyä ja klo 16 on 15k hengen jono.

Sitten kun ei enään jaksa mitään maratooni putkia pelailla niin se jää siihen 2-3h päivässä mitä kerkeää pelailla. No sama oli FF 14 kanssa joten ei tämä mitää uutta ole ja kyllä se siitä muutaman viikon päästä rauhoittuu.

Peli myös nousi viimeyönä sijalle 2 eniten pelaajia yhtä aikaa Steamissä pelaamassa reilu 1.3 miljonaa, joten ei tietenkään pidä ihmetellä että on ruuhkaa. Täytyy vaan ihmetellä noita Pupg:in lukemia, se oli ihan valtava pelaaja vyöry.

EDIT Muuten jos haluatte ilmaista kamaa niin muistakaa Twitch Dropit, siellä on monta eri droppia saatavilla, Twitch Prime antaa myös loottia jos ilmainen kokeilu on saatavilla.

Täällä tietoa Legends of Lost ark Dropeista.



Tuolla tietoa petistä jonka vois saada.

 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom