Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yleistä keskustelua ARPG-peleistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mathael
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Myöskään en perusta siitä, että omia mielipiteitä perustellaan striimaajien mielipiteillä. Ne eivät ole faktoja. Eivätkä mielipiteinä sen parempia kuin kenenkään muun. En ole ikinä katsonut yhtään peleihin liittyvää youtube tms. videota. Ei vaan kiinnosta mitä mieltä joku muu on jostain pelistä. Muodostan mielipiteeni itse.
Sitähän voisi alkaa itse striimaajaksi ja linkittää sitten omia mielipiteitä, joita käyttää argumentteina omille mielipiteilleen?

just joo joillakin menee selvästi vieläkin tunteisiin se että pelasin Elden Ringin DLC buildilla läpi joka 2 shottasin bossit, koittakaa nyt ihmiset herran jumala päästä siitä jo ylitse, valittettavasti ne antipatiat sen jälkeen ovat näkyneet kilometrien päähän, noihin muihin provoihin en jaksa edes jaksa ottaa kantaa.
Tuolla jo ehdittiinkin asiasta mainita mutta siinä oli se ihmetystä aiheuttava seikka ainoastaan se, että sanoit peliä helpoksi sen jälkeen kun olit jostain kopioinut helpoimman buildin. Eihän se ole edes mitään grindausta vaan sama kuin vetäisi jotain steroideja tai muuta oikoreittiä onneen ja sitten vielä hekottelisi että miten ei muilla lihakset kasva :D

ja kyllä olen koen itse henkilökohtaisesti paljon parempi ihminen kun koulukiusaajien joukko. mutta siihen nyt ei paljoa vaadita, se on niin sanotusti helppo huudella sieltä anonyymisti, ei tulis mielenkään itselläni käyttää nauruhymiöitä esim ivallisiin tarkoitukseen niin kun eräät nimimerkit tekee.
Täällä ollaan kaikki tasavertaisesti anonyymejä eikä kukaan sinun henkilöllisyyttäsi ole kysellyt tai kysele.

Itse pidän nimimerkkien antamasta "suojasta" ja myös jossain määrin suojelen nimimerkinkin mainetta. En voi kuin ihmetellä porukkaa, joka laukoo ihan älyttömiä kommentteja vaikka jossain uutiskommenteissa vieläpä omalla nimellään.

Mutta siitäkin on kokemusta että ihminen kasvaa. Jossain kohtaa ne 10 tai jopa 20 vuotta sitten kirjoitetut ajatukset ei vastaa nykyajatuksia. Siinä kohtaa nimimerkistä pääsee eroon mutta omalla nimellä kirjoitettu kommentti on siellä aina omalla nimellä. No, nimen voi vaihtaa mutta vähän vaikeampi homma se sitten.

No mutta se siitä sivujuonesta.
 
joo tuo Hideomiyamoton kommentti noista patch noteista oli täysin puhtaasti provoksi tarkoitettu kommentti, ja aiheutti itsessäni lähinnä facepalm reaktion yksi surkeimpia kommentteja, joita olen vähän aikaan nähnyt, eli kommentti ilman minkäänlaisia faktoja, että olisi käytetty minkäänlaista vaivaa siihen ettäolisi luettu patch noteja joten hyvä että johtoporras otti siihen myös kantaa. itse arvostan myös noita samoja asioita mitä TT-2K tuossa mainitsi.

joo se kateus oli ehkä väärä sana, tarkoitinkin pikemminkin että harmitus siitä että, kilpailija on julkaisemassa kaikkien aikojen expansioninsa, joka kerää hirveän määrän gloriaa, harmitus myöskin siitä että yksi kaikkien aikojen tunnetuimmista streamaajista Asmon heittää D4:n täysin bussin alle Pe pressin yhteydessä, mutta Asmongoldi tekee sitä jatkuvasti, hänelle siis Diablo 4 vähän kun meemi, muutenkin tuo D4 bad on aika yleinen meemi nykyään, toinen vastaava joka sitä harrastaa on entinen D3 pelaaja Quin69, hän tekee sitä räikeämmin, hän on jopa luonut kokonaisen ilmiön asian ympärille enkä tiedä oikein uskallanko sitä edes linkata, kun ihmiset ovat niin herkkiä tästä aiheesta hän on siis luonut D4 bad radion.

mutta juu eiköhän tosiaan nyt ole käsitelty kyseinen aihe, minähän olen itse monesti jo sanonut että henkilökohtaisesti ei ole Diablo 4:sta mitään vastaan, aion pelata tulevia seasoneita ja ostaa myöskin sen dlc hahmon, toivoisin että siihen saataisiin lisää kontenttia, Blizzardin toiminta tapoja vastaan on tosiaan mutta se on jo lähteny Diablo Immortal ajoista ja henkilökohtaisista asioita, kuten siitä että battle.net on täysin surkea palvelu, ja sen seurauksena joudin ostamaan diablo 4:n kahdesti, kun eivät suostuneet refundiin.

tämä on oikeasti minusta ainakin ihan hauska juttu joten älkää ottako sitä väärällä tavalla vaan huumorilla, tämä radio on myös luotu sillon kun D4:lla oli oikeasti enemmän niitä ongelmia, nykyään peli on paljon paremmassa formissa jopa suht hyvässä, ja biisit kertoo niistä vanhoista ajoista, varsinkin rock ballad ja powel metal versiot ovat oikeasti melkoisia bängereitä ainakin melodisesti, se että AI:lla saa nykyään tuollaista jälkeä aikaan on kyllä todella kova juttu.





Mikä ihmeen kilpailija? Itse ainakin pelaan molempia ihan hiton mielelläni, jos molemmat vaan ovat mielestäni hyviä, eikä haittaa pätkääkään, että ne julkaistaan samaan aikaan. Pelaan vaikka molempia samana päivänä vuorotellen, jos siltä tuntuu. Tai jos jompi kumpi imaisee pariinsa kunnolla, niin pelaan sitä niin kauan, kuin se innostaa ja pelaan toista sitten vähän myöhemmin. Ei tämä niin vaikeaa ole.

Liityn siis siihen joukkoon, joka ei ymmärrä sitä miksi tällaisestakin pitää tehdä kilpailuasetelma, tai joku puolien valintakysymys? Jos molemmat pelit ovat hyviä, niin sen parempi meille pelaajille. Jokainen päättää sitten itse, kumpaa pelaa ensin, vai pelaako toista ollenkaan, vai pelaako molempia vähän väliä peliä vaihtaen. Mikään näistä ei ole väärä tapa, kunhan pelaamisesta nauttii.

Sitten vielä haluan muistuttaa sellaisesta faktasta, että mitä suositumpi joku taho on, niin sitä enemmän sillä on myös vihaajia. Blizzard Activisionilla on toki tätä taustaa vasten erityisen paljon vihaajia, mutta sen tekemien pelien suosiota ei myöskään pysty kiistämään. Mielestäni suosio ei mitenkään ansiotta ole saavutettu. Toki suosion ansioista löytyy varmasti myös erilaisia mielipiteitä.
Hauskaa sanoa meit Blizzard-armeijaksi kun ei tääl oo kukaan tainnu pahemmin puolustaa Blizzardia/Diabloa muuta ku todennut että pitää monista peleistä ja pelaa sitä mitä millo tuntuu hyvältä, PoE mukaa lukien. Eikä täällä olla edes herjattua PoE:ta, ollaa sanottu että on erilaine peli D4 nähden mikä on iha totta, vaikka arpg onkin.

Jos et ole vielä tajunnut, niin se mihi porukka vastaa sinuun liittyen täällä ja usein muissaki ketjuissa on sun hyvin toksinen ja elitistinen asenne.
Allekirjoitan tämän viestin kyllä kaikilta osin. Tiedoksi vaan @DestiZ , että ei minulla ainakaan olisi sinua vastaan kirjoittajana muuta, kuin se tietynlainen elitistinen sävy, joka menee ainakin välillä aika pahasti yli. Ihan mielenkiintoisia asioita täällä myös kirjoitat ja selkeästi olet intohimoinen pelaaja, kuten toki suurin osa täällä kirjoittavista on. Silti tuo elitistinen sävy voi aika pahasti läikkyä yli ja sillä keräät helposti, jos ei nyt vihamiehiä, niin ainakin kitkerämpiä vastauksia omiin viesteihisi. Eli omasta mielestäni nuo @Huttu :n esiin tuomat asiat kannattaisi varmaan tiedostaa viestejä kirjoittaessaan. Toki itse kunkin varmasti. Allekirjoittanutta myöten.
 
Viimeksi muokattu:
Henkilökohtainen mielipide että en anna jonkun sisällöntuojan vaikuttaa mitenkään onko joku peli hyvä tai ei...sen tekee se peli ei toisten mielipiteet.
Toinen hyvä minkä ippe heitti että ei kuulu minkään leiriin vaan pelaa niitä mitkä on omasta mielestä hyviä.
 
Ylös Bottom