Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yleistä keskustelua ARPG-peleistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mathael
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ei tarvii mutta se miten poe on tehnyt rahansa ei ole tencentin avulla vaan kosmeettisten mikromaksujen ja stash tabien avulla ja yhden parhaimman monetisaation avulla, eli noilla eri hintaisilla supporter packeilla että ihmiset tukevat mielellään poee, taitaa kaikki isot streamaajat ostaneet noita 500 euron support packeja, se on juuri niitä varten, variety streamaajat kuten cohhcarnage, dansgaming kumppanit ovat varmaan tukeneet peliä tuhansilla euroilla, koska heidän kukkarossaan se ei tunnu missään, isot poe streamaajat ovat tukeneet peliä varmaan 10 000-20 000 eurolla, niinkun sanoin poe on tosiaan helppo tukea ja rakastaa, koska kyseessä on niin ihmisläheinen pelifirma, siitä moni muu voisi ottaa mallia, itselläkin kohta se 500 euroa tulee täyteen pelin tukemisessa ja tukeminen sen kun jatkuu. toivon mukaan siitä palkitaan sitten Poe 2 early access keyllä. väitän että keskiverto poe veteraani on pistänyt peliin 300-500 euroa tukeakseen peliä, mutta siihen mahtuu 10 vuosia.
 
Viimeksi muokattu:
ei tarvii mutta se miten poe on tehnyt rahansa ei ole tencentin avulla vaan kosmeettisten mikromaksujen ja stash tabien avulla ja yhden parhaimman monetisaation avulla, eli noilla supporter packeilla että ihmiset tukevat mielellään poee, taitaa kaikki isot streamaajat ostaneet noita 500 euron support packeja, se on juuri niitä varten, cohhcarnage ja kumppanit ovat varmaan tukeneet peliä tuhansilla euroilla, koska heidän kukkarossaan se ei tunnu missään, isot poe streamaajat ovat tukeneet peliä varmaan 10 000-20 000 eurolla, niinkun sanoin poe on tosiaan helppo tukea ja rakastaa, koska kyseessä on niin ihmisläheinen pelifirma, siitä moni muu voisi ottaa mallia, itselläkin kohta se 500 euroa tulee täyteen pelin tukemisessa ja tukeminen sen kun jatkuu. toivon mukaan siitä palkitaan sitten Poe 2 early access keyllä. väitän että keskiverto poe veteraani on pistänyt peliin 300-500 euroa tukeakseen peliä, mutta siihen mahtuu 10 vuosia.
GGG on kyllä kohtuu paskasti tukenut konsolipuolta, siksi pelistä aikanaan lähdinkin kun mitään kommunikaatiota ollut konsolin ja kehittäjän välillä. Nyt kun julkaisevat natiivin ps5/xbox version niin en heitä kyllä siltikään kauheasti arvossa pidä. Sama paska UI siellä odottaa, tehty pc mielessä.

En mä lähe toho et miten paljon kukain on laittanu peliin rahaa, mikä hyvyyden mittari se on? Blizzardi antaa sillä 65€ hintalapulla tarpeeksi sisältöä ja inventorya.
 
joo loputon noidankehähän tämä väittely on, joo itse kun en ole konsoliversiota kun kokeillut sillon julkaisussa ja muuten ollu pc version pelaaja niin sinänsä en tiedä konsolipuolesta mitään, mutta miten he tukevat pc puolella liigoja päivityksiä satelee vähintään 2-3 päivän välein, oli kyse liiga buffeista, fixeistä tai seasonin lisä contentista niin aika hemmetultu olo siinä suhteessa kun kukaan muu ei tee tuota samaa sillä tavalla mitä GGG, eli jos liiga osoittautuu liigan julkaisussa että se on unrewardinkin niin voit melkeinpä luottaa että GGG buffaa liigaa vähintään viikon kulttua, aina he tekevät niin, välillä he sitten lähtevät hulluttelemaan ja buffaavat liigaa niin paljon että sitä loottia satelee kymmenen kertaa enemmän kun missään muussa ARPG:ssä, mutta se onkin se juttu että koskaan ei voi tietää mitä tekevät. sen takia poe pelaajat ovat myös todella kriittisiä kun tietävät että GGG kyllä kuuntelee jos on jotain fiksattavaa. ja ne fixit tulee sieltä todella nopeasti

tällaista settiä oli kaks liiga sitten, kun pistävät buffi nappulan pohjaan :D

 
En kyllä ymmärrä vihaa Blizzardia kohtaan. Kyllähä heki kuuntelee pelaajia, juuri edellisessä seasonissa tekivät uusiksi varusteet ja loottirakenteen ja muuta hyvää päivitystä. Seuraavassa tulee taas varmaa uusia viilauksia. D4 ja Blizzard itse on niin erilainen kuin PoE ja GGG että nää vaa toimii eri taval ja siks kilpailu ja vastakkainasettelu on aika turhaa.

Kaikkia ei voi koskaan miellyttää. Ite pidin D4:n suunnasta, nyt mulla oli ekaa kertaa fiilis että mun aikaa arvostetaan eikä mun tartte olla mikää ammattilaispelaajan kaltainen otus jotta saan itekki hahmosta voimakkaan. Kiva loggailla aina illal ja pelata pari tuntia ja huomata että tulee progressiota ja hyvää kamaa tippuu.

Poe sit taas on iha oma juttunsa, omat vahvuudet ja heikkoudet.
 
eiköhän se ole jo monta kertaa selitetty niin minun kun Mossykin toimesta, että mistä se johtuu eli siitä Blizzard pyrkii jatkuvasti julkaisemaan tuotoksensa kilpailijan kanssa samoihin aikoihin eli sillä tavoin luo itse tarkoituksellisesti sen vastakkain asettelu asetelman ja tottakai sitä sillon vertailaan, ja toi dragonfly perustelu että mitä väliä kun pelaajia riittää kumminkin, on juuri se mitä todennäköisesti juuri noin blizzardillakin ajatellaan. et mitä väliä sillä maineella ku rahaa tulee kumminkin siinä eroaa GGG ja Blizzardi isosti keskenään, ja toinen on se että joo tekevät seuraavaan seasonin parannuksia, Poessa taas ne muutokseen tehdään 2-3 päivästä seuraavaan viikkoon riippuen muutosten määrästä, siinä välissä julkaistaan sitten minor muutoksia, tässä on pari asiaa että miten paljon nuo firmat eroavat toisistaan ja että miten paljon enemmän GGG ihmisläheisempi pelifirma. tuossa jälkimmäisessä asiassa kyllä GGG on täysin poikkeuksellinen että miten nopeasti julkaisevat noita patchejään ja buffejaan.

niin ja seuraavan expansionin patch notet, jos niitä haluaa lukea niin siellä on 27 sivua patch noteja, missään muussa pelissä ei ole näin kattavat patch notet.

 
Viimeksi muokattu:
Onneksi tällä vastakkainasettelulla ei ole meille kuluttajille juurikaan merkitystä. Sen kun pelaa sitä peliä mitä haluaa.

En vieläkään ymmärrä miksi minun pitäisi vihata Blizzardia tai boikotoida Diabloa siksi että sen seasoneita, lisäreitä tai eventtejä julkaistaan samaan aikaan toisen saman lajityypin pelin kanssa.
 
niin ja seuraavan expansionin patch notet, jos niitä haluaa lukea niin siellä on 27 sivua patch noteja, missään muussa pelissä ei ole näin kattavat patch notet.

Ehkä muut devaajat ei tee nii paljo bugeja ;)
Onneksi tällä vastakkainasettelulla ei ole meille kuluttajille juurikaan merkitystä. Sen kun pelaa sitä peliä mitä haluaa.

En vieläkään ymmärrä miksi minun pitäisi vihata Blizzardia tai boikotoida Diabloa siksi että sen seasoneita, lisäreitä tai eventtejä julkaistaan samaan aikaan toisen saman lajityypin pelin kanssa.
En kans ymmärrä, jos poe olisi vaikka ensin ja diablo sen jlkee tai toisinpäin, niin sittenkö ei olis ongelmaa?

Jos PoE pitää sisällää noin suolasen ja pikkumaisen yhteisön niin ehkä mua ei kiinnosta edes koittaa PoE ps5 versiota saatikka PoE2:sta. Ei kiinnosta olla mukana tukemassa tollasta.

Helvetin elitististä, yäk.
 
Viimeksi muokattu:
Ehkä muut devaajat ei tee nii paljo bugeja ;)

En kans ymmärrä, jos poe olisi vaikka ensin ja diablo sen jlkee tai toisinpäin, niin sittenkö ei olis ongelmaa?

Jos PoE pitää sisällää noin suolasen ja pikkumaisen yhteisön niin ehkä mua ei kiinnosta edes koittaa PoE ps5 versiota saatikka PoE2:sta. Ei kiinnosta olla mukana tukemassa tollasta.

Helvetin elitististä, yäk.
Se on joo jännä miten tuntuu että kaikkien ARPG pelien keskusteluissa ja videoissa aina PoE fanit tulee tyrkyttämään omia näkemyksiään ja mukamas oikeita mielipiteitään. Senkus tykkäävät kyseisestä pelistä, mutta heidän pitäisi ymmärtää että kaikkien ei tarvitse noudattaa heidän ihannoiman pelin toimintatapoja.
 
Ei hemmetti jos patch notejen pituus on uusi pelien laadun määrittäjä niin kohta alkaa tulee aika bugisia pelejä ulos. :D "Tää on kova peli sillä 150 sivua korjauksia!!"
 
mitä väliä sillä on että jos ihmiset vihaa sitä, se että Blizzardia yleisesti vihataan niin ei pitäisi tulla kenellekkään yllätyksenä, kyllähän myös osa poruskasta vihaa souls like pelejä niiden vaikeuden takia, eihän tässä kukaan mistä boikotoinnista ole puhunut, kyllähän on varmaan poekiin vihaa moni D4 pelaaja sen takia että se on niin complex peli ja vaatii usean vuoden että sen oppii, ja ei en usko että Path of Exile 2 kohdalla siihen tulee minkäänlaista muutosta koska jos poe sisältää 1600 skill pointsi nodea niin poe 2 sisältää +2000 skill pointsi nodea

tuolle viimesimmälle kommentille, että kannattaisi laittaa korkki kiinni ja kannattaa lukea niitä patch noteja niin ymmärtää mistä on kyse. path of exilessa listataan joka ikinen muutos patch noteihin, ja sitä on tehty iät ja ajat, Zizaran ja kumppanit myös lukee nuo patch notet ja tekee niistä videon. siellä on kyllä erikseen bugfix listakin, tuo patch notejen laajuus kertoo siitä että miten hemmetin laaja liiga sieltä tulossa eli koko poe historian laajin liiga.

tuossa on video siitä mitä kaikkea on luvassa. ikävä kyllä alkaa näistä ihmisten kommenteista vähän jo paistamaan kateus, varmaan siitä lähtenyt, kun asmongoldi on täysin haltioissaan liigasta, moneen muun pelaajan tapaan, mutta se voi tulla ehkä jollekin yllätysenä että asmon ollut jo monta vuotta Hardcore Path of exile fani. hän kerran otti joka twichissä 2 viikon loman että sai pelata path of exileä offscreaminä. mutta poen tunnetuin legenda on tällä hetkellä entinen D3 pelaaja/tunnetuin ARPG pelaaja Kripparian, joka on ollut panelistikin roolissakin exile coneissa.

 
Viimeksi muokattu:
ikävä kyllä alkaa näistä ihmisten kommenteista vähän jo paistamaan kateus, varmaan siitä lähtenyt, kun asmongoldi on täysin haltioissaan liigasta, moneen muun pelaajan tapaan, mutta se voi tulla ehkä jollekin yllätysenä että asmon ollut jo monta vuotta Hardcore Path of exile fani. hän kerran otti joka twichissä 2 viikon loman että sai pelata path of exileä offscreaminä. mutta poen tunnetuin legenda on tällä hetkellä entinen D3 pelaaja/tunnetuin ARPG pelaaja Kripparian, joka on ollut panelistikin roolissakin exile coneissa.
Kateus? Sekö on se veruke millä pystyt perustelemaan tämän negatiivisen sävyn kommenttejasi kohtaan? Kaikki on vain kateutta? Se että toksiset PoE fanaatikot ärsyttää onkin nykyään kateutta? Jännä.

Mutta mitä ihmeen väliä on joillain striimereillä? Kyllähän sitä jokaisen pitäisi osata omat mielipiteensä muodostaa ilman että joku puhuva pää twitchissä kertoo mitä pitää olla mieltä.
 
Mutta mitä ihmeen väliä on joillain striimereillä? Kyllähän sitä jokaisen pitäisi osata omat mielipiteensä muodostaa ilman että joku puhuva pää twitchissä kertoo mitä pitää olla mieltä.
Kateudesta en tiiä, myötähäpeä enemmänkin :D

Niihä sitä luulis et osais mielipiteensä muodostaa mut jostain syystä pelissä kuin pelissä pitää validointi hakea sitä kautta, että listataa 70 striimeriä jotka on jotain mieltä ja se on pojat muute just sit niin!
 
joo eiköhän se toksinen ole tässä tapauksessa ihan joku muu, "kaikki poe fanit toksisia" ja mikään ei ole niin juntimpaa kun nuo peukkumuurit vasta kommenteissa, ihmiset tarkoituksella aukoo päätään ja yrittää provosoida, mutta juu kun ei ihmiset parempaan pysty. en tienny että Diablo/blizzu fanaatikot on näin herkkää porukkaa, no nyt ainakin tiedän.

ja tottakai sieltä tuli junttimainen nauruhymiö, henkilöltä jolta niitä voi odottaakin, palstan todellinen nauruhymiö mestari niin sanotusti negatiivisessa mielessä. pitää varmaan kohta kaivaa Hideomiyamoton ivalliset nauruhymiö reaktiot esiin. niitähän nimittäin riittää, sen takia modeille onkin esitetty aika monen tyypin toimesta että koko nauruhymiön voisi poistaa palstalla, kun osa ei selvästikkään osaa käyttää niitä oikein.

alkaa tosissaan tämä aikuisten ihmisten witch hunt pikku hiljaa riittämään, jos ei ihmiset osaa argumentoida järkevästi niin sillon ihminen ei ole vasta argumentin arvoinen, Dragonfly taitaa olla ainut joka osaa oikeasti esittää hyviä argumenttejä hänelle sen takia usein vastaankin, Huttu on toinen mutta tässä tapauksessa hänelläkin on vahvasti läikkynyt yli. joten parempi tosiaan jättää koko välittely un ei tämä väittely johda mihinkään, kun vastassa on niin blizzu värilaseilla vahvasti varustautuneita ihmisiä että eipä se siitä mihinkään muutu.
 
Viimeksi muokattu:
Ei hemmetti jos patch notejen pituus on uusi pelien laadun määrittäjä niin kohta alkaa tulee aika bugisia pelejä ulos. :D "Tää on kova peli sillä 150 sivua korjauksia!!"
Varsin suuri osa noista muutoksista oli joidenkin tavaroiden/taikojen/whatnot arvojen tuunausta sekä ihan oikeasti uusien ominaisuuksien luettelointia. Todellisia bugikorjauksia oli verrattain vähän.

Mutta joo, periaatteessa muutoslogi pituus ei itsessään kerro pelin laadusta tai laaduttomuudesta juuri mitään. Itse näin softatestaajana toki arvostan sitä, että muutokset on ilmoitettu varsin seikkaperäisesti eikä vaan epämääräisenä "bug fixes and performance improvements" -rivinä, joka ei kerro oikeasti juuri mitään.
 
joo tuo Hideomiyamoton kommentti noista patch noteista oli täysin puhtaasti provoksi tarkoitettu kommentti, ja aiheutti itsessäni lähinnä facepalm reaktion yksi surkeimpia kommentteja, joita olen vähän aikaan nähnyt, eli kommentti ilman minkäänlaisia faktoja, että olisi käytetty minkäänlaista vaivaa siihen ettäolisi luettu patch noteja joten hyvä että johtoporras otti siihen myös kantaa. itse arvostan myös noita samoja asioita mitä TT-2K tuossa mainitsi.

joo se kateus oli ehkä väärä sana, tarkoitinkin pikemminkin että harmitus siitä että, kilpailija on julkaisemassa kaikkien aikojen expansioninsa, joka kerää hirveän määrän gloriaa, harmitus myöskin siitä että yksi kaikkien aikojen tunnetuimmista streamaajista Asmon heittää D4:n täysin bussin alle Pe pressin yhteydessä, mutta Asmongoldi tekee sitä jatkuvasti, hänelle siis Diablo 4 vähän kun meemi, muutenkin tuo D4 bad on aika yleinen meemi nykyään, toinen vastaava joka sitä harrastaa on entinen D3 pelaaja Quin69, hän tekee sitä räikeämmin, hän on jopa luonut kokonaisen ilmiön asian ympärille enkä tiedä oikein uskallanko sitä edes linkata, kun ihmiset ovat niin herkkiä tästä aiheesta hän on siis luonut D4 bad radion.

mutta juu eiköhän tosiaan nyt ole käsitelty kyseinen aihe, minähän olen itse monesti jo sanonut että henkilökohtaisesti ei ole Diablo 4:sta mitään vastaan, aion pelata tulevia seasoneita ja ostaa myöskin sen dlc hahmon, toivoisin että siihen saataisiin lisää kontenttia, Blizzardin toiminta tapoja vastaan on tosiaan mutta se on jo lähteny Diablo Immortal ajoista ja henkilökohtaisista asioita, kuten siitä että battle.net on täysin surkea palvelu, ja sen seurauksena joudin ostamaan diablo 4:n kahdesti, kun eivät suostuneet refundiin.

tämä on oikeasti minusta ainakin ihan hauska juttu joten älkää ottako sitä väärällä tavalla vaan huumorilla, tämä radio on myös luotu sillon kun D4:lla oli oikeasti enemmän niitä ongelmia, nykyään peli on paljon paremmassa formissa jopa suht hyvässä, ja biisit kertoo niistä vanhoista ajoista, varsinkin rock ballad ja powel metal versiot ovat oikeasti melkoisia bängereitä ainakin melodisesti, se että AI:lla saa nykyään tuollaista jälkeä aikaan on kyllä todella kova juttu.




 
Viimeksi muokattu:
joo eiköhän se toksinen ole tässä tapauksessa ihan joku muu, "kaikki poe fanit toksisia" ja mikään ei ole niin juntimpaa kun nuo peukkumuurit vasta kommenteissa, ihmiset tarkoituksella aukoo päätään ja yrittää provosoida, mutta juu kun ei ihmiset parempaan pysty. en tienny että Diablo/blizzu fanaatikot on näin herkkää porukkaa, no nyt ainakin tiedän.
No sinähän olet täällä jo peräti kolmessa (?) eri ketjussa näitä Blizzardin vihaajaviestejä, striimaajien reaktiovideoita ja kaiken maailman peukkukuvia jakanut. Nyt jopa kateuskorttikin jo otettu esiin. Oisko aika katsoa itseään peiliin, ja miettiä minkälaisia kommentteja luulet näistä saavasi? Kuka täällä oikeasti provosoi ja on toksinen?
 
joo tuo Hideomiyamoton kommentti noista patch noteista oli täysin puhtaasti provoksi tarkoitettu kommentti, ja aiheutti itsessäni lähinnä facepalm reaktion yksi surkeimpia kommentteja, joita olen vähän aikaan nähnyt, eli kommentti ilman minkäänlaisia faktoja, että olisi käytetty minkäänlaista vaivaa siihen ettäolisi luettu patch noteja joten hyvä että johtoporras otti siihen myös kantaa. itse arvostan myös noita samoja asioita mitä TT-2K tuossa mainitsi.

joo se kateus oli ehkä väärä sana, tarkoitinkin pikemminkin että harmitus siitä että, kilpailija on julkaisemassa kaikkien aikojen expansioninsa, joka kerää hirveän määrän gloriaa, harmitus myöskin siitä että yksi kaikkien aikojen tunnetuimmista streamaajista Asmon heittää D4:n täysin bussin alle Pe pressin yhteydessä, mutta Asmongoldi tekee sitä jatkuvasti, hänelle siis Diablo 4 vähän kun meemi, muutenkin tuo D4 bad on aika yleinen meemi nykyään, toinen vastaava joka sitä harrastaa on entinen D3 pelaaja Quin69, hän tekee sitä räikeämmin, hän on jopa luonut kokonaisen ilmiön asian ympärille enkä tiedä oikein uskallanko sitä edes linkata, kun ihmiset ovat niin herkkiä tästä aiheesta hän on siis luonut D4 bad radion.

mutta juu eiköhän tosiaan nyt ole käsitelty kyseinen aihe, minähän olen itse monesti jo sanonut että henkilökohtaisesti ei ole Diablo 4:sta mitään vastaan, aion pelata tulevia seasoneita ja ostaa myöskin sen dlc hahmon, toivoisin että siihen saataisiin lisää kontenttia, Blizzardin toiminta tapoja vastaan on tosiaan mutta se on jo lähteny Diablo Immortal ajoista ja henkilökohtaisista asioita, kuten siitä että battle.net on täysin surkea palvelu, ja sen seurauksena joudin ostamaan diablo 4:n kahdesti, kun eivät suostuneet refundiin.

tämä on oikeasti minusta ainakin ihan hauska juttu joten älkää ottako sitä väärällä tavalla vaan huumorilla, tämä radio on myös luotu sillon kun D4:lla oli oikeasti enemmän niitä ongelmia, nykyään peli on paljon paremmassa formissa jopa suht hyvässä, ja biisit kertoo niistä vanhoista ajoista, varsinkin rock ballad ja powel metal versiot ovat oikeasti melkoisia bängereitä ainakin melodisesti, se että AI:lla saa nykyään tuollaista jälkeä aikaan on kyllä todella kova juttu.






Sanoo minun tekstiä provoksi ja itse viljelee tekstissään asioita kuten kaikkien aikojen laajennus vaikka ei ole mitään vielä julkaistu. Ulisee että muut on herkkiä kun itse ei kestä nähdä peukkuja muiden viesteissä kun oma teksti on täysin luokatonta hölynpölyä jota kukaan ei jaksa lukea.

Perustat mielipiteesi youtube/twitch henkilöiden suusta tulleisiin asioihin etkä osaa antaa mitään omaa kantaa asioihin ja toimit heidän sanansaattajana foorumilla. Jos sinulla oliai ollut alusta joku muu agenda mielessä kun pelkkää provoaminen et olisi ikinä tuonut Diabloa koskusteluun mukaan vaan ihan puhtaasti keskittynyt siihen mitä Poe tekee. Jos kuvittelet olevasi jotenkin parempi ihminen kuin muut niin kannaattaa miettiä heti aluksi mitä sieltä suustaan päästää.
 
se on vain oma tapani toimia että jos nostan kissan pöydälle niin etsin sillon numerot ja tilastot eli niin sanotusti lihaa luiden ympärille,, koska ne kertoo kumminkin lopulta aika paljon, se että jos jotain ne numerot ei miellytä niin se ei ole sillon minun vikani, jotain sen kumminkin kertoo itse firmasta jos dislike ratiot on mitä on, ja että Quin ja Asmon ottaa siitä meeminä kaiken irti, siihen on turha väittää jotain että koska poe fanit, joka yhtä tyhjän kanssa jos ei ole esittää todisteita tai numeroita, eiköhän sillekin ole syynsä että minkä takia esim cohhcarnage ei ole pelannut blizzardin pelejä ollenkaan D4:n launchin jälkeen, ja tiedän että sille on syy koska ovat kritisoineet blizzua aika useasti tuossa dropped frames ohjelmassa itmejp ja Zeken kanssa.

ja kyllä toivon että D4 seuraava season on diablo historian paras season ja expansion on diablo historian paras expansion, koska olen arpg fani, mielellään vaan toivon että ne on joko kuukausi joko poe liigan jälkeen tai sitten ennen sitä.

sillä tavalla ehkä eroan monesta muista että mä katselen päivittäin streamejä, asmoninin videoita, osallistun itsekkin twich chattailyyn ja muuta eli olen aika hyvin kartalla siitä mitä pelimedioissa tapahtuu (muutenkin kun uutisten osalta), usein myös itse streamaaja osallistuu niihin keskusteluihin, melkeinpä aina kun pelaan jotain, ei juonellista kuten arpg pelejä niin on jonkun content creatorin streami tuossa taustalla. nyt ku liiga alkaa niin joka kerta on toisessa näytössä jonkun content creatorin streami, esim tänään Raxx reagoi tuohon poe liiga julkistukseen se pitää ehdottomasti tsekata, mitä mieltä hän on, voi kyllä hyvin olla että ei ole Raxxin tyylinen liiga. mutta saa nähdä
 
Viimeksi muokattu:
niin etsin sillon numerot ja tilastot eli niin sanotusti lihaa luiden ympärille,, koska ne kertoo kumminkin lopulta aika paljon, se että jos jotain ne numerot ei miellytä niin se ei ole sillon minun vikani, jotain sen kumminkin kertoo itse firmasta jos dislike ratiot on mitä on, ja että Quin ja Asmon ottaa siitä meeminä kaiken irti, siihen on turha väittää jotain että koska poe fanit, joka yhtä tyhjän kanssa jos ei ole esittää todisteita tai numeroita, eiköhän sillekin ole syynsä että minkä takia esim cohhcarnage
Siis mitä numeroita olet nostanut esiin joilla olisi jotain pohjaa pelien suosiosta. Path of Exile samanaikaisia pelaajia on parhaimmillaan ollut steamissa 211,637 jonka jopa Last Epochi löi. Jostain peukuista nostat haloota vaikka tuolla olen maininnut että PoE fanaatikot on diablo 4 videossa ensimäisenä dissaamassa ja taas vastaavasti ylistämässä PoE videoissa kuin sitä Jeesuksen toista tulemista. Myöskin peleillä on ihan eri pelaaja kanta Diablo 4 on suunnattu kaikille lapsista, vaareihin. PoE taas on suunnattu juurikin HC pelaajille joka sitten sulkee reilut 90% pelaajista pois. Myöskin tuo 10 % HC pelaajista notkuu Twichissä, ja ala peukuttelee youtubessa Diablo 4 videoissa. Aika helppoa profiloida tuo HC 10 % pelaajista
 
Ylös Bottom