Ippenator
Well-Known Member
Niinhän se ilmestyy. Mutta nyt taisivat viimeisimmät kommentit koskea sitä, että ei tee tiukkaa odotella peliä vaikka vielä pari vuotta, jos ja kun viivästymisiä siihen tapaan tulee. Itselleni ehdottomasti myöskin niin, ettei odottaminen ole minkäänlainen ongelma. Omasta mielestäni hyviä pelejä nimenomaan tulee jatkuvasti ja paljon enemmän kuin koskaan aiemmin, vaikka toki paljon tulee myös heikkoja esityksiä.En mä nyt tiedä voiko sanoa tämän pelin suhteen että kaikki pitäis saada heti. Onhan tässä nyt kuitenkin odotettu jo 11 vuotta melkein. Ja muutenki nykyään tulee niin harvoin hyviä pelejä.
GTA VI tuskin tulee aiheuttamaan pettymystä mutta itsellä se menee niin että odotukset kasvaa mitä kauemmin joutuu odottamaan. Eikä sillä oikeastaan ole merkitystä mitä itse kukin toivoo. Peli ilmestyy jokatapauksessa sitten vasta kun Rockstar toteaa että nyt on valmis.
En myöskään ole mikään Rockstarin pelien fani, vaikka toki niitä sellaisella kohtalaisella mielenkiinnolla olen seurannut ja kaikki niistä ainakin jossakin vaiheessa ostanutkin. En silti ymmärrä miltään osin miksi näistä peleistä kohistaan ja miksi moni näkee näiden pelien maailmojen olevan jotain uskomattoman hienoa. Eivät todellakaan ole sitä minulle olleet. Pelaamisen kannalta ovat epäolennaisia tai jopa pelaamisen kannalta haitallisia yksityiskohtia pullollaan, ohjattavuus ja kontrollit ovat suorastaan surkeita, ja tarinatkin ovat olleet sellaisia, että eivät ole yleensä jaksaneet pitää minua otteessaan loppuun asti, vaan lähes jokainen Rockstarin peli on jäänyt minulla pitkäksi aikaa kesken, ja osa on edelleenkin kesken (mm. Red Dead Redemption 2 on ikuisuusprojekti, mitä ei millään meinaa jaksaa pelata).
Lisäksi noiden kaikkien Rockstarin pelien pelimaailmassa on kaikenlaista turhaa tauhkaa, josta ei ole mitään hyötyä itse pelissä etenemiseen. Ottaisivat mallia vaikkapa Rise of the Roninista, jossa lähes kaikki avoimen maailman tekeminen vahvistaa hahmoa jotenkin selkeästi. No, kaikesta kritiikistäni huolimatta, kyllä minäkin tätä jonkinlaisella mielenkiinnolla odotan. Josko kerrankin tulisi RDR 1:n jälkeen sellainen Rockstarin peli, joka pitäisi minutkin otteessaan loppuun asti.
Viimeksi muokattu: