Vastaus: KonsoliFIN Foorumin säännöt & Jäähyt
Full Hunter sanoi:
Eiks niitten häiriköiden ip osoitteet voitas bannia?. En ole edes varma onko se mahdollista.
Luulisi että tällä softalla voisi... Ehkä olen vain väärässä.
Siis oikeasti halusin vain kiittää Pasi85sen bäneistä.
Itse olen jo ainakin yrittänyt parantaa tapani, eikä xbot-sanaakaan ei ole tarvinnut käyttää kun "Xbox 360:n fanaattiset kannattajat", joilla tarkoitan heitä joista on vain yksi hyvä konsoli ja muut ovat sitten paskaa, ovat tajunneet pysyä poissa muiden keskuteluista ja uutisista. Siis samanlaisia fanaattisia kannattajia on myös Nintendolla, tosin SONYlla ei taida sellaisia juuri olla
vitsi vitsi kyllä minäkin SONYa kannatan ja uskon sokeasti siihen että Heavenly Sword on vuoden paras peli, ainakin tähän mennessä. Asia on vaan niin että SONYn PS3-konsolilla on yleensä enemmän vihaajia kuin rakastajia, tosin miten konsolia voi edes rakastaa? PC on sitten ihan eri juttu
(vitsi) No tajuatte kuitenkin mitä haen takaa, toivottavasti. Tai siis on PS3.lla kannattajia, mutta kateelliset ja vihaajat ovat paljon enemmän äänessä.
Johtuukohan Kuulerin ja kavereiden vähentynyt kommentointi siitä että SONYn PS3 ei olekaan enää täysin paska? Ovat ehkä jopa konsolia päässeet kokeilemaan
Tai sitten se on hinnanpudotus, tulevat huippupelit tai se vaan että PS3sen haukkuminen on jo out...
PS. plz älkää pistäkö jäähyille. Olin tätä viestiä kirjoittaessa vain vähän väsynyt, siksi huumorinikin oli/on kuivaa, tosin ei se ole yhtään erilaista vaikka olisi kuinka pirteä
Hitto oli oikeasti joku kysymys. Muokkaan huomenna jos/kun tulee mieleen. Kiitos kuitenkin Pasi85sen bänneistä. Niin oli ihan oikeasti asiaakin joka olisi kyllä voitu tiivistää suunnilleen näin: Minä luulin että tällä foorumisoftalla voitaisiin bänniä IP, tosin voisihan sitä käyttää jonkun muun IPtä mikä ei olisi temppu eikä mikään... Niin ja kiitos suuresti Pasi85sen bäneistä.