Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

yourpsp.com

Vastaus: yourpsp.com

kiitosta vain vastauksista. Minua epäilyttää vähän että mitenkäs tuo pin syötetään jos se tulee MONTA kuukautta peräjälkeen :)

Kuitenkin tuossa luki että 44 päivää aikaa syöttää... nooh. se on sen ajan murhe.
 
Vastaus: yourpsp.com

Tuota, yourpsp ja yourgamingname.comihan ovat kummatkin eurokoneille. Ei Jenkki koneille, eikä Aasia koneille. Kummallakin on omat palvelunsa.
 
Vastaus: yourpsp.com

ScorpioN sanoi:
kiitosta vain vastauksista. Minua epäilyttää vähän että mitenkäs tuo pin syötetään jos se tulee MONTA kuukautta peräjälkeen :)

Kuitenkin tuossa luki että 44 päivää aikaa syöttää... nooh. se on sen ajan murhe.
Itse rekisteröidyin silloin kun nettiadapteri oli uusi juttu, joten siellä Central Stationissa sattoi olla "hieman" ruuhkaa jonka takia se kesti.
 
Vastaus: yourpsp.com

Zoukka sanoi:
Eli pistäkääpä pölhölle asiat vielä pähkinänkuoressa :)

Miten USA version rekkaaminen onnistuu... mikä ostopäiväksi, ja mikä tuhatkoodiksi. Entä saako niitä Spidermaneja enää, eli onko mitään järkeä rekata. Sain jenkki gammat ja classicit ladattua Pureen ilman rekisteröintiä.

Kiitos.
Laita sinne pyydetyt tiedot + ostopäiväksi 1.9. tai sen jälkeen ja mallinumeroksi vaikka lähinnä oikein numero. Mitään tietoa ei ole, saavatko tuontikoneen rekisteröineet Spindelmannenia tai muuta nannaa.
Hyötynä tuosta on lähinnä lisämateriaalin lataaminen peleihin ja on siellä muutakin imutettavaa. Jenkkipeleihin pitää lisämatsku edelleenkin hakea jenkkisaitilta, mutta europeleihin tuolta yourpsp.comista rekisteröimistä vastaan. Eri alueen lisämateriaali ei toimi toisen alueen pelissä.
 
Vastaus: yourpsp.com

Eikö Yourpsp.com:ista voi imuroita PSP:n selaimella?

Yritin käydä tuolla PSP:llä ensinmäistä kertaa ja olisin hakenut muutaman videon..

Onko ne pakko siirtää tietokoneella?
 
Vastaus: yourpsp.com

Kyllä sieltä ainakin itse latailin suoraan PSP:n selaimella, joten en näe miksi tietokonetta siinä välissä tarvittaisiin.
 
Vastaus: yourpsp.com

NviperO sanoi:
Kyllä sieltä ainakin itse latailin suoraan PSP:n selaimella, joten en näe miksi tietokonetta siinä välissä tarvittaisiin.

Sivu oli täysin erilainen, kun tietokoneen selaimella. Mistäpäin pääsit imuroimaan?

Minä löysin vain peli, elokuva, musiikki mainokset ja uutiset.

Pitää kurkistaa uudelleen, mutten nähnyt lataus valikkoa.
 
Vastaus: yourpsp.com

Mika73 sanoi:
Sivu oli täysin erilainen, kun tietokoneen selaimella. Mistäpäin pääsit imuroimaan?
Useimpien pelien ja elokuvien "mainossivuilla" on ladattavia trailereita tarjolla. En tiedä onko siinä jotain perää, mutta mielestäni tuota kautta ladattujen trailereiden laatu oli parempi kuin muualla.
 
Vastaus: yourpsp.com

NviperO sanoi:
Useimpien pelien ja elokuvien "mainossivuilla" on ladattavia trailereita tarjolla. En tiedä onko siinä jotain perää, mutta mielestäni tuota kautta ladattujen trailereiden laatu oli parempi kuin muualla.

PC selaimella näkyviä musiikki ym videoita en löytänyt PSP:llä mistään..
 
Vastaus: yourpsp.com

Onko joku jo saanu ton "PSP-pakkauksen" joka piti saada kun rekisteröi PSP:n? Mailissahan luki että paketti lähetetään pian ja on jo kulunut kaksi viikkoa...
 
Vastaus: yourpsp.com

Samahan tuolla on kuin kaikissa muissakin. Eli paketit lähtee Briteistä, ja kun Euroopan alueellekkin tuota PSPtä myytä pari kappaletta, ja jos ehkä paketit lähtee aakkosjärjestyksissä (mahdollista, ei tietoa), niin tuo kestää se normaali kuukausi.
 
Vastaus: yourpsp.com

Eilen rekisteröin oman mussukkani, ja vahvistusmailissa luki ihan suoraan "kysynnän vuoksi paketin saapuminen voi viedä kolme viikkoa". Saa nähdä miten kauan tuo todellisuudessa kestää.

Yllättävän hyvin kyllä toimi esim. Wipeoutin Gamma Packin lataus, PSP kiinni ja Java-appletti hoiti tiedoston PSP:hen täysin automaattisesti.
 
Vastaus: yourpsp.com

Itse rekisteröin PSP:ni ostopäivänä eli 1.9... Pakettia ei tosin ole vielä kuulunut, eli kai tuossa se 3 viikkoa taitaa mennä.
 
Vastaus: yourpsp.com

Lastsoul sanoi:
Yllättävän hyvin kyllä toimi esim. Wipeoutin Gamma Packin lataus, PSP kiinni ja Java-appletti hoiti tiedoston PSP:hen täysin automaattisesti.
Itseänikin ihmetytti miten hyvin he ovat tuonkin hoitaneet. Muutenkin hyvät sivut, ei mitenkään yliampuvaa mainostusta yms.[/quote]

Ei ole tuo oma "PSP Pack" myöskään vielä tullut, mutta eipä tässä mitään kiirettä, kun en sieltä erityisesti mitään odotakkaan. <;
 
Vastaus: yourpsp.com

mulla on niin veikeä tilanne että psp:stä löytyy 9 kuollutta/kuumaa pikseliä ja aion palauttaa mutta eka rekkaan "vehkeeni" sinne ja sitten sen toisenkin. = 2 siideri mies leffaa! :D

Mutta mikä on kun sivu ei nyt toimi? :/
 
Vastaus: yourpsp.com

No en rekisteröitymisestä tiedä, luulin että tarkoitit koko sivuja.

Ei toiminu kahella ekalla kerralla tuon delta packin lataaminen, mutta nyt lähti toimimaan.
 
Ylös Bottom