Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

YouTube - Broadcast Yourself

Vastaus: YouTube - Broadcast Yourself.

Mäkin huomasin just ton. Ei se haittaa ainaskaa minua jos miinustetutkin kommentit säilytetään. Mut ilman plussia ja miinuksia oli parempi.
 
Vastaus: YouTube - Broadcast Yourself.

Onkos noita Youtube videoita mahdollista tallentaa omalle koneelle? En ainakaan mitään tallennusmahdollisuutta tunnu löytävän.
 
Vastaus: YouTube - Broadcast Yourself.

Janus sanoi:
Onkos noita Youtube videoita mahdollista tallentaa omalle koneelle? En ainakaan mitään tallennusmahdollisuutta tunnu löytävän.

Firefoxille saa ladattua VideoDownloader-lisäosan. Sillä kuulemma saa ladattua videoita esim. youtubesta, mutta en ole itse saanut vielä toimimaan. :/
 
Vastaus: YouTube - Broadcast Yourself.

Janus sanoi:
Onkos noita Youtube videoita mahdollista tallentaa omalle koneelle? En ainakaan mitään tallennusmahdollisuutta tunnu löytävän.
vixy.netin saitilla on convertteri, johon kirjotetaan videon nettiosoite,
joskus toimii, joskus ei.

mutta ne harvat videot mitä olen itse youtubelta kopioinut, olen vixyn converteria käyttänyt.
 
Vastaus: YouTube - Broadcast Yourself.

Janus sanoi:
Onkos noita Youtube videoita mahdollista tallentaa omalle koneelle? En ainakaan mitään tallennusmahdollisuutta tunnu löytävän.
vixy.netin saitilla on convertteri, johon kirjotetaan videon nettiosoite,
joskus toimii, joskus ei.

mutta ne harvat videot mitä olen itse youtubelta kopioinut, olen vixyn converteria käyttänyt.
 
Vastaus: YouTube - Broadcast Yourself.

Vinnie sanoi:
vixy.netin saitilla on convertteri, johon kirjotetaan videon nettiosoite,
joskus toimii, joskus ei.

mutta ne harvat videot mitä olen itse youtubelta kopioinut, olen vixyn converteria käyttänyt.

Juuh, tuntuu olevan tukossa. :)

Tattista kaikille. :)
 
Vastaus: YouTube - Broadcast Yourself.

Janus sanoi:
Onkos noita Youtube videoita mahdollista tallentaa omalle koneelle? En ainakaan mitään tallennusmahdollisuutta tunnu löytävän.
http://1024k.de/bookmarklets/video-bookmarklets.html
Tuolta sivulta löytyvä "All-In-One Video Bookmarklet" -linkki raahataan kirjanmerkkipalkkiin, tai lisätään muualle kirjanmerkiksi.
Ja sitten Youtubessa painetaan sitä "All-In-One Video Bookmarklet" -kirjanmerkkiä, se ehdottaa videon latauslinkkiä ja sen linkin päällä painetaan hiiren oikealla ja valitaan: "Tallenna kohde levylle..."
YouTuben kanssa video nimetään lainausmerkkien kanssa, esim: "dance.flv"

Tuo Bookmarklet toimii Operassa, Firefoxissa ja muissa Gecko -selaimissa.

Ladatut videot näkyy ffdshow:n avulla, eli esim. K-Lite Codec Pack Standard tai CCCP -codec paketin avulla.

Ja Zoom Playerillä voi katsoo .flv pätkiä, (se käyttää myös ffdshow:ta.)
On noita vielä muitakin soittimia: http://en.wikipedia.org/wiki/Flv#FLV_Player

VLC ei ollut hyvä tuohon hommaan, .flv videoita kun ei pystynyt kelaamaan sen kanssa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: YouTube - Broadcast Yourself.

Itse käytän Firefoxin liitännäistä VIDEO DOWNLOADERia YT:n videoiden tallentamiseen. Ja tosiaan, FLV Player vaaditaan.
 
Vastaus: YouTube - Broadcast Yourself.

Tetris-pelaamista epäinhimillisellä tasolla:

Click

Kannattaa katsoa loppuun asti.

:eek: :eek: :eek:
 
Vastaus: YouTube - Broadcast Yourself.

FindRb sanoi:
Tuo on jo sairasta.
No kyl. Jo pelkästään tuo alun vauhti on aika mahtavaa, mutta neljän minuutin kohdalla on jo yli-inhimillistä toimintaa nähtävillä. Mutta eihän nyt sellanen riitä, näkymättömiä palikoita pitää vielä päästä pyörittelemään. Ei voi olla muuta kuin robotti. :D
 
Vastaus: YouTube - Broadcast Yourself.

Cyrus1 sanoi:
No kyl. Jo pelkästään tuo alun vauhti on aika mahtavaa, mutta neljän minuutin kohdalla on jo yli-inhimillistä toimintaa nähtävillä. Mutta eihän nyt sellanen riitä, näkymättömiä palikoita pitää vielä päästä pyörittelemään. Ei voi olla muuta kuin robotti. :D

Taitava pelaaja täytyy myöntää.
 
Ylös Bottom