Vastaus: YouTube - Broadcast Yourself
Lindsey <3 on ottanut nyt käsittelyyn Skyrimin.
Kyllä on todella hieno kappale sekä video kyseessä. Suosittelen katsomaan myös muita Lindsey Stirlingin ja Peter Hollenin muita kappaleita/videoita koska ne ovat vain niin loistavia.
"Pieni offtopic"
Mitä tulee musiikki soittimiin, itse pidän viulua todella kiinnostavana soittimena. Silloin tällöin olen ajatellut että olisi todella siistiä soittaa viulua, mutta raha on ollut ongelmana ettei kyseistä soitinta noin vain osteta.
Muutama kuukausi sitten. Minä lähetin Lindsey Stirlingille viestiä. Viestissä oli kaikenlaista settiä, mutta viestin lopussa kysyin kannattaako viulua hankkia ja aloittaa kyseisen soittimen opettelu.
Sain varsin positiivista viestiä takaisin, jonka myötä aloitin säästämään rahaa jotta saisin hankittua sen viulun ja siihen tarvittavat tarvikkeet.
Nyt on tullut noin puoli vuotta säästettyä rahaa ja nyt näyttääpi olevan se tilanne että minkälainen viulu ostetaan.
Sanon vaan että suuret kiitokset Lindsey Stirlingille

. Hän sai minut ottamaan unelmastani kiinni.
Jotta tämä ei mene ihan offtopic viestiksi...
Haluaako joku teistä nähdä jotain todella suloista ja pörröistä! (ei sisällä kissoja valitettavasti)
Hyvää pääsiäistä:
[video=youtube;PXkp4vmJth8]http://www.youtube.com/watch?v=PXkp4vmJth8&[/video]
Huom. Jos olet mies. Videon katsominen vähentää miehisyyttä. Saatat jopa oksentaa sateenkaaria